ΓΔ: 1391.46 -0.44% Τζίρος: 23.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:02:00 DATA
Φωτο: Shutterstock

Handelsblatt: Αύξηση 4,5% στις κρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα

Η Μεσόγειος παραμένει πρωταγωνιστής στις επιλογές των τουριστών, με την Ελλάδα να είναι μεταξύ των κορυφαίων προορισμών, παρά το ότι αναμένεται σημαντική αύξηση του κόστους των διακοπών.

Το 2023 ήταν ένα έτος ρεκόρ για την τουριστική βιομηχανία. Και καθώς φαίνεται, ο αριθμός των κρατήσεων ιδίως στις χώρες της Μεσογείου αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο μέσα στο 2024, όπως τονίζει σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle, το οποίο καταγράφει δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου..

Συγκριτικά με πέρυσι, τα δεδομένα από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων καταδεικνύουν αύξηση στις κρατήσεις «κατά 7% στην Ισπανία, 9% στην Ιταλία και 4,5% στην Ελλάδα», επισημαίνει η οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt. Την ίδια στιγμή, όσον αφορά ειδικότερα την Ελλάδα, «κυκλοφορεί στην τουριστική βιομηχανία η φήμη πως οι τιμές στα ξενοδοχεία θα αυξηθούν κατά 10% μέσα στο έτος».

Κατά το ερχόμενο καλοκαίρι αναμένονται δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα: το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στη Γερμανία και οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι. Ως εκ τούτου το κόστος ταξιδιού αναμένεται να εκτοξευθεί για όσους θελήσουν να ταξιδέψουν από και προς τις δύο αυτές χώρες.

Αύξηση των τιμών όμως αναμένεται και στην Ελλάδα: «Το ελληνικό κράτος ακριβαίνει τις τιμές με μία νέα “εισφορά για την ανθεκτικότητα στην κλιματική αλλαγή”, η οποία αντικαθιστά το προϊσχύσαν τέλος διαμονής», εξηγεί η HB. «Η νέα αυτή εισφορά είναι μία από τις επιπτώσεις των καταστροφικών δασικών πυρκαγιών του περασμένου καλοκαιριού. Η κυβέρνηση προβλέπει πως τα έσοδα από αυτήν θα φτάνουν τα 300 περίπου εκατομμύρια ευρώ ετησίως, τα οποία και θα επενδύονται στην πρόληψη των φυσικών καταστροφών».

Ως προς τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, παραμένει ακόμη άγνωστο το πώς αυτή θα επηρεάσει τον τουρισμό. Πολλοί ειδικοί θεωρούν πως η τουριστική περίοδος θα επιμηκυνθεί στους φθινοπωρινούς και ανοιξιάτικους μήνες. «Υπάρχουν ωστόσο κι εκείνοι που θεωρούν ότι η μεγάλη ομάδα των παραθεριστών, δηλαδή οι οικογένειες, δεν θα μπορούν να κάνουν διακοπές φθινόπωρο και άνοιξη, καθώς τα παιδιά τους θα πρέπει να επιστρέψουν στο σχολείο».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.
Ρόδος, Παλαιά Πόλη, Οδός των Ιπποτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο το τουριστικό ενδιαφέρον και το Νοέμβριο για τη Ρόδο

Ο Οκτώβριος ήταν από τους καλύτερους τουριστικούς μήνες στο νησί τα τελευταία χρόνια. Πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού το Νοέμβριο για συνταξιούχους από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σκανδιναβία.
tourismos, turism, Nisia, kefalonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποια νησιά της Ελλάδας προτιμούν οι τουρίστες από την Γερμανία

Το περιοδικό AD αναφέρει ότι «Με περισσότερα από 200 κατοικημένα νησιά σε Αιγαίο και Ιόνιο οι επιλογές αφθονούν» και ξεχωρίζει τα 21 πολυτιμότερα «διαμάντια» για εφέτος το καλοκαίρι μετά από εκτενή έρευνα.