ΓΔ: 1409 0.53% Τζίρος: 34.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:10:35 DATA
Ρόδος
Φωτο: Shutterstock

Νέες τουριστικές αγορές κατάφερε να κερδίσει φέτος το νησί της Ρόδου

«Η προσπάθεια για την αναζήτηση νέων αγορών για τον τουρισμό του νησιού ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο από τον δήμο εστιάζοντας στις αγορές της Ινδίας, της Νότιας Κορέας και της Πορτογαλίας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Ρόδου Κώστας Ταρασλιάς.

Μια νέα τουριστική αγορά κατάφερε να αποκτήσει η Ρόδος, στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας που καταβάλλεται για τη συνεχή ενίσχυση του τουρισμού στο νησί. Πρόκειται για την αγορά της Ινδίας και ήδη στη διάρκεια του 2023, υπήρξαν απτά αποτελέσματα των προσπαθειών αυτών και παράλληλα μπήκαν οι βάσεις για να υπάρξει συνέχεια τα επόμενα χρόνια. «Η προσπάθεια για την αναζήτηση νέων αγορών για τον τουρισμό του νησιού ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο από τον δήμο εστιάζοντας στις αγορές της Ινδίας, της Νότιας Κορέας και της Πορτογαλίας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Ρόδου Κώστας Ταρασλιάς που εκφράζει την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα των προσπαθειών αυτών κυρίως σε ό,τι αφορά την Ινδία.

«Το 2023 επισκέφθηκαν την Ρόδο 2.000 τουρίστες από την Ινδία και η προοπτική για το 2024 και τα επόμενα χρόνια είναι οι επισκέψεις αυτές να είναι πολύ περισσότερες» επισημαίνει ο κ. Ταρασλιάς κάνοντας μάλιστα γνωστό ότι οι Ινδοί τουρίστες εκτός από το νησί της Ρόδου επισκέπτονται στη συνέχεια και άλλες περιοχές της Ελλάδας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις τουριστικών παραγόντων του νησιού το ενδιαφέρον των Ινδών για τουρισμό στη Ρόδο παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική όπως δείχνουν τα στοιχεία, καθώς αν και η αγορά άνοιξε μόλις τον Μάρτιο για το νησί οι κρατήσεις για τη νέα σεζόν βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα στο δημαρχείο πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην οποία παραβρέθηκαν ο αντιδήμαρχος τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς, ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ Διονύσης Τσιλιγκίρης, η διευθύνουσα σύμβουλος του πρακτορείου Travel Factory Νικολέτα Βασιλειάδου, ο Ben Shinde, ως Product manager της εταιρίας SOTC θυγατρικής του THOMAS COOK INDIA και άλλοι ινδοί αξιωματούχοι, οι οποίοι και συζήτησαν για την αγορά της Ινδίας και τη συνεργασία της με τη Ρόδο.

Σε δηλώσεις του ο κ. Ταρασλιάς έκανε λόγο για απτά αποτελέσματα μετά το άνοιγμα της γραμμής και μάλιστα τόνισε ότι τέθηκαν υψηλοί στόχοι ώστε να έρθουν στο νησί μας χιλιάδες Ινδοί τουρίστες σε βάθος χρόνου και συγκεκριμένα στα επόμενα τρία χρόνια. Στη συνάντηση αυτή τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Ταρασλιάς «με το διευθυντή του ΠΡΟΤΟΥΡ, την αντιπροσωπεία από την Ινδία -πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία που πραγματοποιούν εκδρομές σε όλο τον κόσμο- θέσαμε τις βάσεις για μία πραγματικά πολύ σημαντική παρουσία των Ινδών στην περιοχή μας.

Οι Ινδοί τουρίστες συνδυάζουν διακοπές σε πολλές χώρες και πολλές περιοχές και αυτό που μας είπαν οι καλεσμένοι μας είναι ότι στο πρόγραμμά τους για το 2024 θα βάζουν τουλάχιστον τρεις διανυκτερεύσεις και τους θέσαμε το αίτημα η στόχευσή τους να είναι τουλάχιστον 50.000 άνθρωποι να μας επισκεφτούν και να αποτελέσουμε μία από τις περιοχές στόχους για την ελληνική αγορά από πλευράς Ινδίας».

«Εμείς είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι γιατί η ανταπόκριση των συγκεκριμένων πελατών φαίνεται να είναι μεγάλη. Η Ρόδος ικανοποιεί τις ανάγκες που θέτουν οι ίδιοι για ταξίδια στην Ευρώπη και πιστεύουμε ότι αυτή η καλή δουλειά που κάνουμε σε νέες αγορές θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα αφού βλέπουμε ότι οι καρποί που αποδίδει είναι πολύ σημαντικοί» ανέφερε επίσης ο κ. Ταρασλιάς

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

michalis vamviedakis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μιχάλης Βαμιεδάκης: Θετική και μόνον η φετινή τουριστική σεζόν για την Ελλάδα

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ALLSUN HOTELS & Σύμβουλος Ανάπτυξης της DANAOS TRAVEL εξηγεί πάντως πως η κρίση στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ροκανίζει πληρότητα και έσοδα στα ελληνικά ξενοδοχεία.
giannis xatzis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χατζής (ΠΟΞ): Το πρόβλημα για την Ελλάδα δεν είναι ο υπερτουρισμός

Ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, εστιάζει και στην εξέλιξη της χρονιάς, τονίζοντας ότι ενώ παρατηρείται ότι η αύξηση των αφίξεων στα περισσότερα αεροδρόμια, αυτή δεν αποτυπώνεται στις πληρότητες των ξενοδοχείων.