ΓΔ: 1399.82 0.16% Τζίρος: 0.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:30:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Ειδική καμπάνια προβολής για το Πήλιο και το Βόλο από τον ΕΟΤ

Για τη διεξαγωγή της καμπάνιας αυτής, ο ΕΟΤ θα συνεργαστεί με το υπουργείο Τουρισμού αλλά και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Ειδική καμπάνια για την τόνωση του τουριστικού προϊόντος στον Βόλο και το Πήλιο ξεκινάει ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας αλλά και την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης. «Οι περιοχές αυτές ζημιώθηκαν από τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές και, καθώς αποτελούν κλασικούς χειμερινούς προορισμούς, χρειάζονται μία ενίσχυση το φετινό χειμώνα», σημειώνει ο κ. Φραγκάκης και συνεχίζει:

«Πέραν της κεντρικής καμπάνιας προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται προκειμένου να τονώσουμε τη φήμη και την επισκεψιμότητα προορισμών που έχουν πληγεί από απρόβλεπτες καταστάσεις. Το κάναμε για νησιά που υπέφεραν από την προσφυγική κρίση σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης, το κάναμε το καλοκαίρι για την Ρόδο σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το κάνουμε και τώρα με την Μαγνησία. Είναι καθήκον μας να στηρίζουμε τον τουρισμό και τις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες σε περιπτώσεις κρίσεων και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε όπου παραστεί ανάγκη».

Από την πλευρά του, ο προέδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος από την πρώτη στιγμή στάθηκε στους πολίτες αλλά και τους επιχειρηματίες του κλάδου που είχαν ανάγκη στις πληγείσες περιοχές προσφέροντας δωμάτια αλλά και εξοπλισμό (στρώματα κλπ) και τώρα ήλθε η ώρα της ξεδίπλωσης της δεύτερης φάσης της βοήθεια του ΞΕΕ, προσφέροντας τη χρηματοδότηση της καμπάνιας. Το ΞΕΕ απευθύνθηκε στον ΕΟΤ, ο οποίος με τη σειρά του έτρεξε τις διαδικασίες (δημιουργικά κλπ) για την καμπάνια, ανέφερε ο κ. Βασιλικός.

Η νέα καμπάνια από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, εστιάζει στο ό,τι Βόλος και Πήλιο μπορούν να τοποθετηθούν στη συνείδηση των δυνητικών ταξιδιωτών ως δύο ελκυστικοί χειμερινοί προορισμοί, που συνδυάζουν φυσικές ομορφιές, συναρπαστικές εμπειρίες αλλά και απαράμιλλη αίσθηση φιλοξενίας από τους τοπικούς παρόχους υπηρεσιών, δημιουργώντας δυνατές αναμνήσεις στους επισκέπτες τους. Τώρα που οι άνθρωποι νιώθουν την επιθυμία να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα τους με μικρά συχνά ταξίδια σε κοντινές περιοχές, ο Βόλος και το Πήλιο είναι οι ιδανικοί προορισμοί που συνδυάζουν αυτά που όλοι αναζητούν σε μια χειμερινή απόδραση.

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι πως όταν ταξιδεύεις στον Βόλο και το Πήλιο, δεν είναι μόνο τα εντυπωσιακά βουνά, τα παραμυθένια χωριά, και η απέραντη θάλασσα που κάνουν το ταξίδι μαγικό, αλλά πάνω απ' όλα είναι οι άνθρωποι, με τη γνήσια φιλοξενία και τη ζεστασιά τους, που μετατρέπουν κάθε επίσκεψη σε μια αξέχαστη εμπειρία και προσφέρουν στους επισκέπτες μια γνήσια και ανεπιτήδευτη αίσθηση του ανήκειν.

Το διαφημιστικό πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί από κοινού από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ απευθύνεται στο ελληνικό κοινό, σε οικογένειες και ζευγάρια που επιθυμούν να ταξιδέψουν στη χώρα και θα περιλαμβάνει προβολή στο διαδίκτυο μέσω ειδικού βίντεο και άλλων δημιουργικών υλικών, αλλά και ραδιοφωνικό σποτ που θα μεταδοθεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η καμπάνια ξεκινά τον τρέχοντα μήνα και θα ολοκληρωθεί τον προσεχή Φεβρουάριο και στόχος της είναι να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στους δύο προορισμούς, όχι μόνο κατά την περίοδο των εορτών, αλλά και αμέσως μετά, αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν για χειμερινές δραστηριότητες στη φύση.

Το Πήλιο ξαναγύρισε στον χάρτη του εγχώριου τουρισμού καθώς σε μεγάλο βαθμό επούλωσε τις πληγές που άφησε η κακοκαιρία, υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργος Ζαφείρης και κάνει λόγο για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος που υπήρχε. «Οι φορείς του τουρισμού της περιοχής περίμεναν τη συνδρομή του ΕΟΤ αλλά και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και προσωπικά του προέδρου του Αλέξανδρου Βασιλικού που συνεργάστηκε με τον ΕΟΤ για την υλοποίηση καμπάνιας επικοινωνίας της περιοχής. Μάλιστα το ΞΕΕ συνέδραμε και οικονομικά», εξηγεί ο κ. Ζαφείρης.

Πλέον, τα χειμερινά καταλύματα είναι όλα ανοιχτά και κάποια που υπέστησαν ζημιές ανοίγουν αυτή την εβδομάδα και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, από 60 έως 150 ευρώ. Για τον λόγο αυτό ο κ.Ζαφείρης σημειώνει ότι το Πήλιο είναι για όλα τα βαλάντια και καλεί τους δυνητικούς επισκέπτες να κάνουν από τώρα κράτηση για τις εορτές, αφού ήδη η πληρότητα είναι στο 70%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

michalis vamviedakis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μιχάλης Βαμιεδάκης: Θετική και μόνον η φετινή τουριστική σεζόν για την Ελλάδα

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ALLSUN HOTELS & Σύμβουλος Ανάπτυξης της DANAOS TRAVEL εξηγεί πάντως πως η κρίση στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ροκανίζει πληρότητα και έσοδα στα ελληνικά ξενοδοχεία.
giannis xatzis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χατζής (ΠΟΞ): Το πρόβλημα για την Ελλάδα δεν είναι ο υπερτουρισμός

Ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, εστιάζει και στην εξέλιξη της χρονιάς, τονίζοντας ότι ενώ παρατηρείται ότι η αύξηση των αφίξεων στα περισσότερα αεροδρόμια, αυτή δεν αποτυπώνεται στις πληρότητες των ξενοδοχείων.