«Η Εύβοια βρίσκεται στην κορυφή του ενδιαφέροντος του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. αναφορικά με την προβολή του τουριστικού της προϊόντος, ενός ενδιαφέροντος παράλληλου με αυτό της Πολιτείας για την γενικότερη στήριξη και εν συνεχεία ανασυγκρότηση της μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, μέσα από ένα συγκροτημένο σχέδιο και ένα συνολικό κονδύλι ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ και την κατασκευή 71 συνολικά έργων». Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης με αφορμή την επίσκεψη του στην Εύβοια, αλλά και την συμμετοχή του σε συνεδρίαση του επιμελητηρίου με θέμα τον ευβοϊκό τουρισμό.
Στην παρέμβαση του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, αφού κατέγραψε με προσοχή απόψεις και προτάσεις που κατατέθηκαν, χαρακτήρισε το προηγούμενο έτος ως ορόσημο για την Πολιτεία εξαιτίας των πολλαπλών κρίσεων που έπρεπε να αντιμετωπίσει. Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης αναφέροντας ότι το εν λόγω σχέδιο ανασυγκρότησης μπορεί να αποτελέσει τη χρυσή ευκαιρία για τον επανασχεδιασμό και του τουριστικού προϊόντος της Εύβοιας, έθεσε ως βασικούς άξονες για την τουριστική ανάπτυξη του Νομού, την αναβάθμιση των υποδομών, όπως με το νέο οδικό άξονα Ψαχνών - Ιστιαίας, την αποκατάσταση του περιβάλλοντος, όπως με το βιώσιμο καθορισμό νέου δάσους και την ενίσχυση του τοπικού τουριστικού προϊόντος με εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Υπογράμμισε ωστόσο, ότι των αντανακλαστικών της Πολιτείας και του σχεδίου που έχει για την επόμενη μέρα στην Εύβοια, αλλά και της πρόθεσης του Ε.Ο.Τ. για την τουριστική προώθηση της, πρέπει να ακολουθήσουν η συνεννόηση της τοπικής κοινωνίας, η οριοθέτηση της διακριτής τουριστικής ταυτότητας του τόπου, η στόχευση στην βιωσιμότητα και στον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της ανάπτυξης και η παραγωγή ενός συνολικού έργου σε βάθος χρόνου.
Ταυτόχρονα ο Γενικός Γραμματέας, παρουσίασε τις ιδιαίτερες πρωτοβουλίες που ανέπτυξε ο Ε.Ο.Τ. για τη στήριξη της Εύβοιας μετά τις πυρκαγιές, όπως πρωτίστως και μεταξύ άλλων, τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στα περίπτερα του στις διεθνείς εκθέσεις και την εξαιρετικά επιτυχή εφαρμογή του μέτρου Evia Pass ύψους 2,7 εκατομμυρίων ευρώ. Κλείνοντας την τοποθέτηση του έκανε γνωστό πως επιπλέον αυτών, ο Ε.Ο.Τ. προτίθεται σε συνεργασία με 17 γραφεία του στο εξωτερικό, να προσφέρει ένα πακέτο προβολής της περιοχής με Fam – press Trips για το σύνολο της Εύβοιας, ώστε εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και Opinion Leaders αλλά και άλλοι παράγοντες της αγοράς, να την επισκεφθούν και ακολούθως να την προβάλλουν σε στοχευμένες αγορές στο εξωτερικό. Η όλη πρωτοβουλία αποφασίστηκε να υλοποιηθεί σε συνεργασία με την Περιφέρεια και τους Δήμους και με το συντονισμό του Επιμελητηρίου Εύβοιας.