ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:55:00 DATA
Metro-maska-Metafores
Φωτο: ΑΠΕ

Εκστρατεία ενημέρωσης για την χρήσης μάσκας στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Η από κοινού πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ, έχει στόχο να «μεταφέρει» το μήνυμα της υποχρεωτικότητας, αλλά και της σημασίας χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ.

Μία νέα ενημερωτική καμπάνια, που εστιάζει στην υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), ξεκίνησε στους σταθμούς, τις στάσεις και τους συρμούς των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ).

Η από κοινού πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ, έχει στόχο να «μεταφέρει» το μήνυμα της υποχρεωτικότητας, αλλά και της σημασίας χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ στο επιβατικό κοινό, σε μία περίοδο μάλιστα που καταγράφεται αυξημένη χρήση των ΜΜΜ και από τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας.

Με όχημα τα δικά της μέσα προβολής, η ΣΤΑΣΥ ενημερώνει τους επιβάτες πως η χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή ΚΝ95) ή εναλλακτικά διπλής μάσκας (χειρουργικής και υφασμάτινης) παραμένει υποχρεωτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αστικών συγκοινωνιών. Σε περίπτωση μη τήρησης των υγειονομικών μέτρων, επιβάλλεται από την ΕΛΑΣ διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων ευρώ.

Αυτή η πληροφορία μεταφέρεται, πλέον, στο επιβατικό κοινό στην ελληνική και αγγλική γλώσσα και αποτυπώνεται σε αυτοκόλλητα μεγάλων διαστάσεων στις αποβάθρες των σταθμών, επιδαπέδια αυτοκόλλητα πριν από τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων, αφίσες και banners στα σταθμαρχεία, τους πίνακες ανακοινώσεων και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, καθώς και αυτοκόλλητα σε όλες τις πόρτες των συρμών της ΣΤΑΣΥ. Παράλληλα, μέσω ηχητικών μηνυμάτων στους σταθμούς και τις στάσεις μετρό και τραμ, αλλά και εντός όλων των συρμών στα ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά, υπενθυμίζεται στο επιβατικό κοινό η υποχρέωση χρήσης μάσκας κατά τις μετακινήσεις του.

H νέα ενημερωτική καμπάνια, σύμφωνα με ενημέρωση από τη ΣΤΑΣΥ, ήδη έχει αρχίσει να ξεδιπλώνεται στο μετρό και το τραμ και θα παραμείνει στον «αέρα» καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται σε σταθμούς του δικτύου που αποτελούν πύλες εισόδου και εξόδου επισκεπτών, όπως οι σταθμοί του αεροδρομίου και του Πειραιά, καθώς και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση τουριστών, όπως το Σύνταγμα, το Μοναστηράκι, το Πανεπιστήμιο, η Ομόνοια και η Ακρόπολη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: 37 νέες στάσεις λεωφορείων σε 23 Δήμους της Αττικής

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Ο.Α.Σ.Α. για συνολική αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών, και της εξυπηρέτησης των πολιτών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεν τίθεται θέμα ασφαλείας στο Μετρό απαντά η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ

Ταυτόχρονα η ΣΤΑΣΥ τονίζει πως ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ.
businessdaily-Metro-Eisitirio
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λειτουργία πυλών εισόδου - εξόδου στους σταθμούς επέκτασης της γραμμής 3

«Η προσθήκη νέου αναβαθμισμένου εξοπλισμού στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο συνδυασμένων παρεμβάσεων και αλλαγών που υλοποιούνται από τις Συγκοινωνίες Αθηνών» είπε ο κ. Σπηλιόπουλος.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β. Οικονόμου: Ο Δήμος Μαραθώνα συνδέεται με αστική συγκοινωνία

«Ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πράξη από τη Κυβέρνηση Μητσοτάκη και νιώθω υπερήφανος πως συνέβαλα σε αυτή την θετική εξέλιξη για τους πολίτες του Δήμου Μαραθώνα» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.