ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Διαδικτυακό άνοιγμα της Ρόδου στην τουριστική αγορά της Κίνας

Οι εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου είχαν, καθ’ όλη τη διάρκεια της συγκεκριμένης δράσης, B2B διαδικτυακές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και πρακτορεία της Κίνας.

Με στόχο τη δυναμική προβολή και προώθηση της Ρόδου στην τουριστική αγορά της Κίνας ως μοναδικού τουριστικού προορισμού με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων και μοναδικών εμπειριών -«unique experiences»- για κάθε target group και με αιχμή του δόρατος τον γαμήλιο τουρισμό, μετά και το άκρως πετυχημένο διεθνές συνέδριο γάμων που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο νησί, ολοκληρώθηκαν χθες οι εργασίες της διαδικτυακής συνάντησης «2021 Greece - China Virtual Travel B2B Roadshow», στην οποία συμμετείχε η Ρόδος μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού του δήμου. 

Τη συνάντηση «2021 Greece - China Virtual Travel B2B Roadshow» διοργάνωσε ο ΕΟΤ από τις 22 έως τις 25 Νοεμβρίου 2021, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας - Κίνας και συμμετείχαν η Ρόδος, η Πάτμος κι ορισμένα νησιά των Κυκλάδων.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου είχαν, καθ’ όλη τη διάρκεια της συγκεκριμένης δράσης, B2B διαδικτυακές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και πρακτορεία της Κίνας που διοργανώνουν και γάμους, με πολλούς εξ αυτών να θέλουν να γνωρίσουν τη Ρόδο προκειμένου να την προωθήσουν ως έναν προορισμό και για τη διεξαγωγή γάμων. Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται πολύ για τους γάμους.

Οι τουριστικοί πράκτορες της Κίνας ενημερώθηκαν επίσης για το νέο εξειδικευμένο site για πολιτικούς γάμους το www.rhodescivilweddings.gr που ετοιμάζει ο Δήμος Ρόδου, ενώ παράλληλα λειτουργεί το υφιστάμενο στην ενότητα «πολιτικοί γάμοι». Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο site του Δήμου Ρόδου μπορεί να δει κανείς και τις 52 τοποθεσίες της Ρόδου που προτείνονται για τέλεση γάμου και φυσικά αναφέρονται όλα τα διαδικαστικά που αφορούν την τελετή και τα οποία μπορεί να κλείσουν διαδικτυακά οι ενδιαφερόμενοι. 

Η Ρόδος με τη Λίνδο, τη Φιλέρημο, τις Πηγές Καλλιθέας και άλλες τοποθεσίες, είναι στις κορυφαίες προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών για τέλεση γάμων ή εναλλακτικά ιδανικός προορισμός για το γαμήλιο ταξίδι στην περίπτωση που το ζευγάρι επιλέξει άλλον προορισμό της χώρας μας, όπως η Σαντορίνη, για την τέλεση του μυστηρίου.

«Ως Διεύθυνση Τουρισμού τους παρείχαμε τόσο μέσω βιντεοκλήσεων όσο και ψηφιακά, πλούσιο πληροφοριακό υλικό για την Ρόδο, τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό αιώνων του νησιού, καθώς και τις εμπειρίες και τις δραστηριότητες που μπορεί να έχουν οι τουρίστες από την Κίνα που θα επισκεφθούν τη Ρόδο» ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού της Ρόδου, Θανάσης Βυρίνης

Παράλληλα υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της συνεργασίας των δύο πλευρών, εστιάζοντας στον πολιτισμό και την ιστορία χιλιετιών που έχουν οι δύο χώρες, ενώ αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η Ρόδος ως σταυροδρόμι πολιτισμών και με ιστορία 4.000 χρόνων διαθέτει πλήθος μνημείων που αποτυπώνουν την ιστορία της στο διάβα των αιώνων, όπως η Μεσαιωνική Πόλη, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO από το 1988. 

Για την τουριστική στρατηγική του Δήμου Ρόδου προς την κατεύθυνση του ανοίγματος σε νέες τουριστικές αγορές εκτός Ευρώπης, αναφέρθηκε ο σύμβουλος κ. Πάττας λέγοντας: 

«Ένα από τα στοιχεία τα οποία υπενθύμισε με πολύ έντονο τρόπο η πανδημία, είναι ότι όσο πιο ευρύ και διαφοροποιημένο είναι το μείγμα των χωρών από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες ενός τουριστικού προορισμού, τόσο ευκολότερα μπορούν να μειωθούν οι κλυδωνισμοί που προκύπτουν από μία παγκόσμια κρίση είτε οικονομική είτε υγειονομική. Για το λόγο αυτό η στρατηγική μας είναι, η στοχευμένη παρουσία της Ρόδου σε εκθέσεις, διαδικτυακές συναντήσεις και δράσεις που απευθύνονται στις χώρες οι οποίες αποτελούν παραδοσιακούς πελάτες του νησιού, αλλά και το άνοιγμα σε νέες για μας τουριστικά αγορές, οι οποίες έχουν πολλές δυνατότητες και μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί βεβαίως η Κίνα».

Το κλείσιμο των εργασιών της διαδικτυακής συνάντησης «2021 Greece - China Virtual Travel B2B Roadshow» έφερε, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εκπροσώπων του Δήμου Ρόδου, σημαντικά αποτελέσματα και οφέλη για τη Ρόδο, καθώς τέθηκαν οι βάσεις για στενή συνεργασία μεταξύ Ρόδου και Κίνας, με στόχο την προώθηση του τουρισμού, (εμπειρίες, δραστηριότητες, γαμήλιος τουρισμός) και την ανάπτυξη δράσεων στον τομέα του πολιτισμού. 

Οι Κινέζοι εξεδήλωσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις προτάσεις που κατέθεσε η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, με τα στελέχη της να προσκαλούν τους εκπροσώπους τον πρακτορείων, να επισκεφθούν την Ρόδο προκειμένου, να γνωρίσουν καλύτερα τον προορισμό και να μπορούν να προωθήσουν το νησί πιο αποτελεσματικά. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επέκταση της βίζα εξπρές για τους Τούρκους ζητά ο Δήμαρχος Δ. Λέσβου

«Το μέτρο της βίζα εξπρές ομολογουμένως συνέβαλε σημαντικά στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Τουρκία και στη γενικότερη προσπάθεια ανάταξης του τουρισμού των νησιών μας» ανέφερε ο Ταξιάρχης Βέρρος.