ΓΔ: 2024.97 0.62% Τζίρος: 51.50 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:56:38
Φώτο: Pixabay

Πρώτη η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Κινέζων κάτω των 30

Tο 36% των τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα που πωλούνται κινεζική αγορά, έχει αγοραστεί από άτομα κάτω των 30 ετών.

Για μεγάλη άνοδο του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα προς την Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο, ειδικά στις νεαρές ηλικίες κάτω των 30 ετών, κάνει λόγο ρεπορτάζ του μεγάλου αγγλόφωνου κινεζικού τηλεοπτικού σταθμού CGTN. Η Ελλάδα αγκαλιάζει όλο και περισσότερους νέους Κινέζους ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν την ελληνική εμπειρία, τα μοναδικά τοπία και τον ρομαντισμό που προσφέρουν, ανέφεραν ταξιδιωτικοί πράκτορες, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Όπως δήλωσε ο Γουάνγκ Γουένγουεν, εργαζόμενος στο ταξιδιωτικό πρακτορείο Qunar τα τελευταία χρόνια καταγράφεται ανοδική πορεία στους αριθμούς των Κινέζων, νεαρής ηλικίας μάλιστα, που ταξιδεύουν προς την Ελλάδα.

«Μέχρι τώρα φέτος, ο αριθμός των τουριστών στην Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά 8,3% σε σχέση με πέρσι και 66% σε σχέση με το 2016» δήλωσε ο Γουάνγκ, συμπληρώνοντας πως τα τελευταία πέντε χρόνια, το 36% των τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα, έχει αγοραστεί από άτομα κάτω των 30 ετών.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, η αύξηση των πτήσεων μεταξύ των δυο χωρών ήταν από τους καθοριστικούς λόγους για την άνοδο των ποσοστό. «Η πτήση από Πεκίνο στην Αθήνα είναι μόνο 10 ώρες» δήλωσε και σημείωσε πως τα νεαρά ζευγάρια επιλέγουν την Ελλάδα ως προορισμό για τις γαμήλιες φωτογραφίες τους, αναφέροντας ως κορυφαίους προορισμούς την Σαντορίνη κι άλλα νησιά του Αιγαίου αλλά και την Ακρόπολη στην Αθήνα.

Το διαδικτυακό τουριστικό site, «Trip.com Group», επίσης σημειώνει πως Κινέζοι γεννημένοι τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 κλείνουν τα περισσότερα ταξίδια τους προς την Ελλάδα, κάτι που αποτελεί περίπου το 20% των τουριστικών πακέτων του γραφείου.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται ακόμα πως οι Κινέζοι επιλέγουν κυρίως τα γκρουπ για τα ταξίδια τους (86% για το Trip.com Group, με το 5% να ταξιδεύουν μεμονωμένα και ένα 9% να αποτελεί επαγγελματικά ταξίδια).

Τέλος, στο ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκε και στη μεγάλη κινεζική εφημερίδα «China Daily», γίνεται αναφορά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Κινέζοι τουρίστες στην Ελλάδα, με κυρίαρχο τη γλώσσα, αλλά και κάποιες βασικές εγκαταστάσεις που αποτελούν εμπόδιο για περαιτέρω ανάπτυξη του κινεζικού τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα με τον διευθυντή του κινεζικού τουριστικού γραφείου για την Ευρώπη, Ζου Βου, να εκφράζει την ελπίδα σύντομα να εκλείψουν.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Αναβάθμιση αφορολόγητων καταστημάτων για περισσότερες τουριστικές επιλογές

Η Κίνα ανακοίνωσε νέα μέτρα για τα αφορολόγητα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης μέσω βελτιώσεων στη φορολογική επιστροφή και στη διεύρυνση των διαθέσιμων προϊόντων.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Ο τουρισμός ως βασικός πυλώνας στο 15ο Πενταετές Πρόγραμμα

Το Πεκίνο αναπτύσσει νέα ποιοτικά τουριστικά προϊόντα και βελτιώνει τις υπηρεσίες με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού τομέα, σύμφωνα με το νέο πενταετές πρόγραμμα που εγκρίθηκε από την Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΚ.
Αντικείμενα ταξιδιού
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Εκτόξευση 229,8% στους ξένους τουρίστες για επιστροφή φόρου το 2025

Καταγράφηκε αύξηση 229,8% στους ξένους τουρίστες που αιτήθηκαν επιστροφή φόρου στην Κίνα το 2025. Βελτιώθηκαν οι διαδικασίες και η πρόσβαση, ενισχύοντας τις τουριστικές δαπάνες στη χώρα, σύμφωνα με τη Φορολογική Υπηρεσία.
Σαγκάη νυκτερινό τοπίο
ΔΙΕΘΝΗ

Άνοδος 6,3% στις τουριστικές μετακινήσεις στην Κίνα τον Οκτώβριο

Κατά τη διάρκεια των οκταήμερων διακοπών στην Κίνα σημειώθηκαν 2,43 δισ. ταξίδια μεταξύ επαρχιών. Ο μέσος ημερήσιος όγκος έφτασε τα 304 εκατ., με αύξηση 6,3%, ενώ η ζήτηση για μικρές και οικογενειακές εκδρομές παρέμεινε υψηλή.
Πύργος του Άιφελ Παρίσι
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρώπη συγκέντρωσε το 30% των εξωτερικών κρατήσεων το φθινόπωρο

Πάνω από το 30% των Κινέζων κρατήσεων για την Εθνική Ημέρα και το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου αφορούσαν ευρωπαϊκούς προορισμούς, με έμφαση σε αυθεντικές εμπειρίες και πολιτιστική ανταλλαγή, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ctrip.com.