Σε HΠΑ, Βρετανία, Αυστραλία, Γαλλία και Ιταλία «ταξιδεύει» η Πάρος από τις αρχές του χρόνου με προτάσεις διακοπών και άρθρα, τα οποία έρχονται ως επιστέγασμα του «μπαράζ» των διεθνών επαφών που έχουν αρχίσει οι εκπρόσωποι του Δήμου με επαγγελματίες του τουρισμού από τον περασμένο Νοέμβριο, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Συγκεκριμένα, το «GoNomad», η αμερικάνικη ταξιδιωτική ιστοσελίδα που παρουσιάζει ιστορίες δημοσιογράφων που ταξιδεύουν σε διάφορους προορισμούς, η βρετανική ιστοσελίδα «Robb Report» αναφέρει την Πάρο ως «το νησί με την Κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, μαγευτικές παραλίες, καταπράσινα βουνά και ρουστίκ αγροτικά χωριά», η επίσης βρετανική «Evening Standard» συγκαταλέγει την Πάρο στα «20 Ελληνικά νησιά για επίσκεψη» και προτείνει αξιοθέατα, καθώς και σε πολλά άλλα μέσα ενημέρωσης.
Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Πάρου Μάρκος Κωβαίος τόνισε ότι «διανύουμε εδώ και ένα χρόνο μια νέα, πρωτόγνωρη για τα καθιερωμένα πρότυπα, τουριστική περίοδο. Οι συνθήκες έχουν αλλάξει άρδην, πράγμα που έχει επηρεάσει τόσο τα ταξιδιωτικά κίνητρα όσο και τους τρόπους και τη μεθοδολογία προσέγγισης των αγορών. Έχουμε επανειλημμένα δηλώσει ότι δουλεύουμε αθόρυβα αποφεύγοντας επικοινωνιακές εξάρσεις για εσωτερική κατανάλωση. Εμείς, στον Δήμο Πάρου, αντιληφθήκαμε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της πανδημίας τις μεγάλες αλλαγές που συντελούνται και προσαρμόσαμε την τακτική μας σε όσα οι νέες συνθήκες απαιτούν. Καταλάβαμε ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν απλώς τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά την προσδοκία μιας εμπειρίας. Επομένως το κρίσιμο ζητούμενο για κάθε προορισμό είναι η δυνατότητα διαμόρφωσης εμπειριών με χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας και άριστης εξυπηρέτησης».