ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Πρόστιμο 250.000 σε ηλεκτρονικό κατάστημα για εξαπάτηση καταναλωτών

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέδωσε προϊόντα, κυρίως κινητά τηλέφωνα, ούτε επέστρεψε τα ποσά στους καταναλωτές.

Μετά την υποβολή  πλήθους καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος του ηλεκτρονικού καταστήματος «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας  Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, αφού εξέτασε τις σχετικές υποθέσεις, επέβαλε στην εν λόγω επιχείρηση χρηματικό πρόστιμο συνολικού ύψους 250.000 ευρώ για υιοθέτηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών κατά την εξ αποστάσεως πώληση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως συσκευών κινητής τηλεφωνίας,  καθώς η επιχείρηση δεν παρέδωσε τα προϊόντα ούτε επέστρεψε τα καταβληθέντα ποσά στους καταναλωτές, όπως προβλέπει η οικεία νομοθεσία. 
 
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Ανάπτυξης για λούνα-παρκ: Υπεύθυνος για την άδεια λειτουργίας ο Δήμος

«Η επιβολή της διακοπής λειτουργίας και των προστίμων για παράβαση της σχετικής νομοθεσίας επίσης γίνεται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του οικείου δήμου, στη συγκεκριμένη περίπτωση του Δήμου Κασσάνδρας» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
businessdaily-Theodorikakos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι θα περιλαμβάνει το «καλάθι του μαθητή» που ανοίγει 28 Αυγούστου

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος επισήμανε ότι δεν δικαιολογείται φέτος καμία ανατίμηση στα σχολικά είδη και υπογράμμισε ότι θα είναι εντατικοί οι έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ ενώ και το πρόστιμο έχει πενταπλασιαστεί.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 7.500 κλήσεις στη γραμμή 1520 για την προστασία καταναλωτών

Για τη λειτουργία της γραμμής 1520, λειτουργούν δύο βάρδιες υπαλλήλων, διάρκειας τριών (3) ωρών ημερησίως έκαστη, με ταυτόχρονη φυσική παρουσία τουλάχιστον δύο (2) υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο.