Με ευρεία συμμετοχή και επιτυχία ολοκληρώθηκε, χθες, Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου, το πρώτο διαδικτυακό “Synergassia@IonianIslands”, με στόχο την προσέλκυση επενδύσεων στα Ιόνια Νησιά αλλά και την προώθηση των τοπικών προϊόντων σε ξένες αγορές, που συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Στόχος της διαδικτυακής αυτής εκδήλωσης ήταν η τόνωση της εξωστρέφειας, η προβολή των επιχειρηματικών ευκαιριών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των ανταγωνιστικών εξαγώγιμων προϊόντων της.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι ξένων Πρεσβειών, ελληνικών Πρεσβειών στο εξωτερικό και Γραφείων ΟΕΥ, από χώρες όπως Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Νότια Αφρική και Πορτογαλία.
Το πρόγραμμα Synergassia, αναδεικνύει την ελληνική Περιφέρεια και το συγκριτικό της πλεονέκτημα. Υλοποιείται από την Enterprise Greece σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, τα Επιμελητήρια και άλλους τοπικούς φορείς και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων δράσεων, τη διοργάνωση επιτόπιων διπλωματικών αποστολών, Β2Β συναντήσεων με ελληνικές εταιρείες και εξιδεικευμένων δράσεων δικτύωσης των τοπικών κοινωνιών με την διεθνή επιχειρηματική κοινότητα.
Το “Synergassia@IonianIslands” αποτελεί την πρώτη ψηφιακή δράση του προγράμματος και μία από τις πρώτες δράσεις με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο πλαίσιο πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπέγραψε η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), Γεώργιο Φιλιόπουλο, και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων, Νικόλαο Μουζακίτη, τον Δεκέμβριο του 2019.
Η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, συμμετείχε μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος, όπου παρουσίασε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Ιονίων Νήσων ως ασφαλούς γεωπολιτικά περιοχής, με υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά.
Αναφέρθηκε, επίσης, στο στρατηγικό σχέδιο της Περιφερειακής Αρχής για αναβάθμιση υποδομών, σύγχρονη ενεργειακή μετάβαση, υποστήριξη της επιχειρηματικότητας, των υποδομών και υπηρεσιών υγείας καθώς και της πράσινης γεωργίας.
Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), Γεώργιος Φιλιόπουλος, «Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στην γενικότερη προσπάθεια της Εταιρείας, σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία, όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, να στηρίξει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών αλλά και να δημιουργήσει νέα εργαλεία για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Η Enterprise Greece προχωρώντας σε έναν ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό έχει σχεδιάσει και υλοποιεί εκτός από τα webinars, διαδικτυακούς καταλόγους προϊόντων, newsfeed με τις τελευταίες εξελίξεις σε όλες τις αγορές, ψηφιακές εκδηλώσεις και B2Bs, καθώς και online καμπάνιες, όπως, «Υποστηρίξτε τις ελληνικές εξαγωγές». Στόχος μας να είμαστε δίπλα στους εξαγωγείς μας και να στηρίζουμε τις προσπάθειες τους περισσότερο από ποτέ.»