ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 00:58:02
Αρχαιολογικός χώρος Ταίναρο
φώτο: Τοπίο στο Ακρωτήριο Ταίναρο. credit: Kostantinos Tsakalidis/SOOC

Έντεκα δήμοι της Πελοποννήσου ενώνουν δυνάμεις για την τουριστική ανάπτυξη

Έντεκα δήμοι της Πελοποννήσου συμμετέχουν από κοινού στην έκθεση Philoxenia – Hotelia, προωθώντας τη γαστρονομία και τον τουρισμό της περιοχής μέσω επιχειρηματικών συναντήσεων και δράσεων.

Έντεκα δήμοι της Πελοποννήσου ενώνουν τις δυνάμεις τους, μέσω της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, με στόχο την αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.

 Οι δήμοι συμμετέχουν στην επετειακή 40η έκθεση Philoxenia – Hotelia, επιδιώκοντας νέες συμφωνίες και συνεργασίες.

Στο περίπτερο 15 (σταντ Β03) της Περιφέρειας Πελοποννήσου εκπροσωπούνται οι δήμοι Γορτυνίας, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Ελαφονήσου, Καλαμάτας, Νότιας Κυνουρίας, Βόρειας Κυνουρίας, Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων, Μονεμβασιάς, Ναυπλιέων και Σπάρτης. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις και επιχειρηματικά ραντεβού Β2Β μεταξύ δημάρχων και αντιπροσωπειών των δήμων με εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με σκοπό τη σύναψη τουριστικών συμφωνιών.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της προβολής της γαστρονομίας της Πελοποννήσου, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων διοργανώνει ένα hosted buyers program. Σε αυτό συμμετέχουν 110 προσκεκλημένοι από 36 χώρες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα και τις παραδοσιακές συνταγές της περιοχής.

Η εκδήλωση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα πραγματοποιηθεί στο διήμερο Παρασκευή 14 και Σάββατο 15 Νοεμβρίου, στη 1.30 και στις 2 μ.μ. αντίστοιχα, στο Περίπτερο 14. Θα μιλήσουν ο πρόεδρος της ΠΕΔ Πελοποννήσου, δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πελοποννήσου Θάνος Μιχελόγγονας, ενώ η δράση υλοποιείται με τη στήριξη του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πάρνωνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Θεσσαλονίκη μπαίνει στον παγκόσμιο Γαστρονομικό Οδηγό Michelin

Η ένταξη της Θεσσαλονίκης στον Οδηγό Michelin ενισχύει τη διεθνή της εικόνα και τον τουρισμό, αναδεικνύοντας τη μοναδική γαστρονομική ταυτότητα της πόλης και τη δυναμική της τοπικής γαστρονομικής σκηνής.
Γυναίκα σε e-commerce περιβάλλον
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης: Έως 15% αύξηση στο μεταφορικό κόστος

Αύξηση έως 15% στο μεταφορικό κόστος καταγράφουν επιχειρήσεις λόγω αγροτικών αποκλεισμών, με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης να εκφράζει ανησυχία για την εορταστική περίοδο.
Καινοτομία στον χώρο εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πρώτο βραβείο σε πλατφόρμα ΑΙ για ξενοδοχεία στο Techstars Θεσσαλονίκης

Η ομάδα Zenia-X κέρδισε τη 1η θέση στο «Techstars Startup Weekend Thessaloniki» με πλατφόρμα ΤΝ για ξενοδοχεία, ενώ διακρίθηκαν επίσης οι Vardion AI με εφαρμογή για βάρδιες στην εστίαση και οι NavyFunder με πλατφόρμα για ναυτιλιακές επενδύσεις.
Φιάλη κρασιού σε κελάρι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οινογαστρονομική προβολή της Πελοποννήσου στη Ρώμη με κρασιά και ελαιόλαδα

Η ελληνική πρεσβεία και η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασαν στη Ρώμη τα κρασιά, τα ελαιόλαδα και τον τουριστικό πλούτο της περιοχής, προωθώντας συνεργασίες και νέες εξαγωγικές προοπτικές.
Χιονοδρομικό Βασιλίτσας βουνό
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο σουηδικό ενδιαφέρον για Κεντρική Μακεδονία στην έκθεση Travel News

Η Κεντρική Μακεδονία προσέλκυσε αυξημένο ενδιαφέρον στη Travel News Market 2025, με επαγγελματίες της Σουηδίας να εξετάζουν χιονοδρομικά, ιαματικές πηγές και ποιοτικές εμπειρίες υψηλού επιπέδου.