ΓΔ: 1411.61 -0.54% Τζίρος: 109.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Έσπασαν το ρεκόρ των 2 εκατ. οι επισκέπτες στην Αίγινα το 2024

O πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού Σταύρος Καλαμάκης τόνισε ότι η φετινή χρονιά δεν έχει προηγούμενο, η συγκεκριμένη εξέλιξη, οφείλεται στη δρομολόγηση 4 νέων καταμαράν.

Αλλάζει ταχύτητα ο τουρισμός στην Αίγινα, η οποία εμπλουτίζει το τουριστικό της χαρτοφυλάκιο στρέφοντας το βλέμμα στον πολιτισμό, με έμφαση στο ναό της Αφαίας που κάθε μέρα που περνάει προχωρούν οι εργασίες ηλεκτροδότησής του(υπόγεια καλωδιοποίηση 7χλμ), όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού Σταύρος Καλαμάκης.

Ο κ. Καλαμάκης μιλώντας και για τον προσωπικό του αγώνα, προς την κατεύθυνση της ανάδειξης του ναού, σημειώνει ότι πρόκειται για ένα μοναδικό μνημείο στο νησί, που αποτελεί και την κορωνίδα στην προσέλκυση επισκεπτών και για το λόγο αυτό ζητάει την επιτάχυνση των έργων που αφορούν το μοναδικό αυτό μνημείο.

Το Σάββατο 12 Οκτωβρίου θα φιλοξενήσει και συναυλία του μεγάλου Έλληνα συνθέτη Σταύρου Ξαρχάκου, με την επισκεψιμότητα στο νησί να φτάνει στο ζενιθ το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Η Αίγινα φέτος θα σπάσει κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια επισκέπτες, Έλληνες και ξένους, με τον κ. Καλαμάκη να κάνει λόγο για μια χρονιά που δεν έχει προηγούμενο. Εξηγώντας την παραπάνω θετική εξέλιξη, σημειώνει ότι η δρομολόγηση 4 νέων καταμαράν έχει αποδώσει τα μέγιστα προς την κατεύθυνση της επισκεψιμότητας στο νησί.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

xenodoxeio, tourismos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεύτερη ευκαιρία σε όσους θέλουν να σπουδάσουν στις Σχολές Τουρισμού

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά μέσω του ειδικού συνδέσμου έως και την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024. Οι αιτήσεις αφορούν κάλυψη θέσεων σε 8 πόλεις της χώρας και αφορούν έξι διαφορετικές ειδικότητες.
Volos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέες καμπάνιες για την προβολή της Μαγνησίας μετά τις φυσικές καταστροφές

Tο κλίμα ή καλύτερα την εικόνα που έχει δημιουργηθεί επιθυμούν και προσπαθούν να αντιστρέψουν οι φορείς με νέες καμπάνιες για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού.