ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Φωτο: Shutterstock

Πρεμιέρα για την πλατφόρμα καταγγελιών που αφορά μέτρα πυροπροστασίας

Οι πολίτες μέσω μιας απλής διαδικασίας στο gov.gr θα μπορούν να υποβάλλουν την αναφορά τους σχετικά με τα μέτρα πυροπροστασίας που έχουν λάβει επιχειρήσεις και εγκαταστάσεις. Πώς γίνεται η υποβολή της αίτησης.

Τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr αναφορά ή καταγγελία για μέτρα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων έχουν από σήμερα οι πολίτες, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, και του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Ευάγγελου Τουρνά.

Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αναφορά ή καταγγελία τους και να παραλάβουν την απάντηση στην προσωπική τους Θυρίδα στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Καταγγελίες». Για την υποβολή της αίτησης οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet ή τους κωδικούς e - Banking. Καταχωρούν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αναφορά ή καταγγελία τους.

Με την υποβολή, η αναφορά ή καταγγελία αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, στην αρμόδια Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.

Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από το Πυροσβεστικό Σώμα, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς επηρέασαν οι καθαρισμοί των οικοπέδων τις πυρκαγιές στην Αττική

Σε περιοχές που δεν είχαν γίνει δηλώσεις καθαρισμού οικοπέδων καταγράφηκαν στις αυτοψίες καμένες κατοικίες. Από τις 146 κατοικίες που χαρακτηρίστηκαν ακατάλληλες, το 80% δεν είχε δήλωση καθαρισμού των οικοπέδων τους.
Kikilias-Vasilis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βασίλης Κικίλιας: Η επικίνδυνη φωτιά στο Μαρούσι ελέγχθηκε σε 17 λεπτά

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στις 16:30 σε ρεματιά και έκαιγε ξηρά χόρτα, καλάμια και απορρίμματα. Για την κατάσβεσή της κινητοποιήθηκαν 25 πυροσβέστες με 9 οχήματα και από αέρος δύο ελικόπτερα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για κρατική αρωγή στους πυρόπληκτους

Ενεργοποιήθηκε και το σχήμα της αποζημίωσης της οικοσκευής και μικρών επισκευαστικών εργασιών σε κατοικίες και της κάλυψης των πρώτων αναγκών για τα νοικοκυριά με τις αυτοψίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.