ΓΔ: 2099.35 0.78% Τζίρος: 161.62 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Οι ομορφιές της Αστυπάλαιας «πρωταγωνιστούν» στη βραζιλιάνικη τηλεόραση

Ο τηλεοπτικός σταθμός Rede Mais Familia, που μεταδίδεται σε 90 εκατομμύρια νοικοκυριά σε πάνω από 90 πόλεις της Βραζιλίας, αναδεικνύει την «πεταλούδα του Αιγαίου».

Γοητεύει η Αστυπάλαια τα τηλεοπτικά μέσα της Βραζιλίας με τις φυσικές ομορφιές της το τελευταίο διάστημα. Ο τηλεοπτικός σταθμός Rede Mais Familia, που μεταδίδεται σε 90 εκατομμύρια νοικοκυριά σε πάνω από 90 πόλεις της Βραζιλίας, αναδεικνύει την «πεταλούδα του Αιγαίου» προβάλλοντας τις εξωτικές της παραλίες, τα γραφικά χωριά, τους εντυπωσιακούς μύλους στη Χώρα αλλά και τις περιβαλλοντικές καινοτομίες που στόχο έχουν να καταστήσουν την Αστυπάλαια τον πρώτο «έξυπνο» και αειφόρο νησιωτικό προορισμό της Μεσογείου.

Τα γυρίσματα της εκπομπής πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι με πρωτοβουλία του δήμου. «Τα τελευταία χρόνια η Αστυπάλαια έχει γίνει πόλος έλξης για ταξιδιώτες με περιβαλλοντικές ευαισθησίες και ειδικά ενδιαφέροντα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Οι ακτοπλοϊκές αφίξεις μέχρι τα τέλη Αυγούστου "έσπασαν" το φράγμα του 2022 διαμορφώνοντας μια νέα πολύ αξιόλογη απόδοση. Επίσης για το διάστημα μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι αεροπορικές αφίξεις ήταν σημαντικά αυξημένες κατά 21% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Ευρώπη δεν είναι πλέον η μοναδική "δεξαμενή" τουριστών, καθώς το νησί μας επισκέπτονται πλέον και τουρίστες από πιο μακρινές αγορές, όπως από χώρες της Αμερικής. Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας έχει συμβάλλει και το κάλεσμά μας για διακοπές σε έναν πρότυπο προορισμό γεμάτο ιστορία, παραδόσεις, φυσικό κάλλος και γαστρονομία που προάγει την αυθεντικότητα, σέβεται το περιβάλλον και ανθίσταται της μαζικότητας», δήλωσε ο δήμαρχος του νησιού, Νίκος Κομηνέας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tourismos, turism, Nisia, kefalonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ώθηση στον τουρισμό από τη διακρατική συμφωνία Ελλάδας και Βραζιλίας

Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, υπεγράφη ειδικό μνημόνιο τουριστικής συνεργασίας, ως αποτέλεσμα της παρέμβασης του υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς και της υποστήριξης του υπουργείου Τουρισμού.
Πανόραμα Στοκχόλμης Σουηδίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα και ΕΟΤ στη Travel News Market 2025 με ισχυρή παρουσία στη Στοκχόλμη

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ συμμετείχαν στη Travel News Market 2025 στη Στοκχόλμη, προβάλλοντας θεματικά προϊόντα και hidden gems, ενώ οι Σκανδιναβοί επαγγελματίες έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους ελληνικούς προορισμούς.
Λογότυπο Enterprise Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Enterprise Greece: Επενδυτικές συνέργειες Ελλάδας - Ντουμπάι στον τουρισμό

Η Enterprise Greece, σε συνεργασία με το Dubai Chambers, ανέδειξε νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό Ελλάδας–Ντουμπάι, παρουσιάζοντας έργα υψηλής απόδοσης και ενισχύοντας διεθνείς συνέργειες.
Γιάννης Χατζής επιχειρηματίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Χατζής: Σταθερή στήριξη του τουρισμού στην οικονομία της χώρας

Ο πρόεδρος της ΠΟΞ, Γιάννης Χατζής, τόνισε στο 8ο Περιφερειακό Συνέδριο στα Ιωάννινα τη διαρκή στήριξη του ξενοδοχειακού κλάδου στην οικονομία και ζήτησε την ουσιαστική συμμετοχή του στις νέες στρατηγικές τουρισμού.
Ρικσμουσείο Άμστερνταμ εξωτερικό
ΔΙΕΘΝΗ

Το Άμστερνταμ μετατρέπεται σε υπαίθριο μουσείο με το Φεστιβάλ Φωτός

Το Φεστιβάλ Φωτός Άμστερνταμ 2025-26 εστιάζει στη «κληρονομιά», με έργα 20 καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Από 27/11/25 έως 18/1/26, φωτεινές εγκαταστάσεις και γλυπτά μεταμορφώνουν τα κανάλια της πόλης σε μια αξέχαστη εμπειρία.