ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φωτο: Marketing Club - ΑΠΕ

Εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους πωλητές του περιοδικού δρόμου «Σχεδία»

Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης ήταν βιωματικό καθώς μέσα από ασκήσεις, οι συμμετέχοντες αλληλοεπίδρασαν και μετέφεραν τις εμπειρίες τους σε όλο το κοινό και τους εισηγητές.

Εκπαιδευτικό σεμινάριο βιωματικού χαρακτήρα για τους πωλητές της «Σχεδίας» στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε πρόσφατα το «Marketing Club Greece», ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση της ομάδας του εντύπου, το οποίο αποτελεί το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου, που απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 αναγνώστες διεθνώς.

Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης ήταν βιωματικό καθώς μέσα από ασκήσεις, οι συμμετέχοντες αλληλοεπίδρασαν και μετέφεραν τις εμπειρίες τους σε όλο το κοινό και τους εισηγητές.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του «Marketing Club», οι πωλητές «συστήθηκαν, αναφέρθηκαν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, εντόπισαν τις ποιότητες που τους βοηθούν να προχωρήσουν στο δύσκολο έργο τους και στον αγώνα για την επιβίωσή τους. Αναγνώρισαν επίσης, ότι ο μόνος δρόμος για να επιβιώσεις είναι η πρόθεση να προχωρήσεις, η ατομική ευθύνη και ο διάλογος που σε βοηθά να βγεις από την κουλτούρα της σιωπής». Στο δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης ενημερώθηκαν «πώς μέσω της νοοτροπίας "ανοιχτής" επικοινωνίας μπορούμε να είμαστε παρόντες, να εντοπίσουμε ευκαιρίες και να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει για να επιτύχουμε τους στόχους μας».

Υπενθυμίζεται πως η «ΣΧΕΔΙΑ», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας._

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Μνημείο Πολυτεχνείου λουλούδια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσ/νίκη: Τιμήθηκε με καταθέσεις στεφάνων η 52η επέτειος του Πολυτεχνείου

Με καταθέσεις στεφάνων στο μνημείο της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, κόμματα, φορείς, φοιτητές και πολίτες τίμησαν την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου, αναδεικνύοντας τα διαχρονικά μηνύματα δημοκρατίας και ελευθερίας.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Μετρό μειώνει σημαντικά την κυκλοφορία στη Θεσ/νίκη τον πρώτο χρόνο

Η ανάλυση του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ δείχνει ότι το Μετρό μείωσε τα ΙΧ κατά 10%, βελτίωσε τους χρόνους διαδρομής και άλλαξε τη χρήση ταξί και πατινιών, ενισχύοντας τη βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη.