ΓΔ: 1405.78 0.30% Τζίρος: 62.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:49:05 DATA
Φώτο: Shutterstock

Δράση της Mastercard για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων

To πρόγραμμα χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης στοχεύει αρχικά στους εφήβους 14-18 ετών και τους νέους ενήλικες και απευθύνεται στις οικογένειες τους προσφέροντας τα κατάλληλα εργαλεία.

Δράση για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων αναλαμβάνει η Mastercard, στο πλαίσιο της στρατηγικής σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνικής Ευθύνης και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG).

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι Έλληνες δεν είναι επαρκώς εξοικειωμένοι με τις βασικές χρηματοοικονομικές έννοιες, με τους νέους 16-22 ετών να υστερούν ιδιαίτερα σε οικονομικές γνώσεις και στην κατανόηση εννοιών όπως ο πληθωρισμός ή το μακροπρόθεσμο επιτόκιο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η έλλειψη χρηματοοικονομικών γνώσεων αποτρέπει πολλούς Έλληνες από τη χρήση προϊόντων αποταμίευσης και επενδύσεων, καθώς και πληρωμών.

Η Mastercard επενδύει σε ένα πρόγραμμα χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης στη χώρα μας, ξεκινώντας από τους εφήβους 14-18 ετών και τους νέους ενήλικες, που ζουν σε έναν κόσμο ευκαιριών αλλά και πρωτόγνωρων προκλήσεων. Το πρόγραμμα απευθύνεται και στις οικογένειές τους, που είναι βασικός παράγοντας επιρροής, αλλά και το πεδίο όπου οι νέοι διαμορφώνουν ουσιαστικά τις αξίες και τις προσεγγίσεις τους ως προς τα οικονομικά και τη διαχείρισή τους.

Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με την Ergo.Academy, έναν μη κυβερνητικό οργανισμό με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδιών, εφήβων και νέων ενηλίκων, δημιουργήθηκε το εγχειρίδιο «Ο δρόμος προς τη χρηματοοικονομική ευημερία». Ένα πολύτιμο εργαλείο, το οποίο γονείς και νέοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κατανοήσουν βασικές χρηματοοικονομικές έννοιες και να καλλιεργήσουν τις οικονομικές δεξιότητές τους. Το εγχειρίδιο, που είναι διαθέσιμο για το κοινό, παρουσιάζει βασικές οικονομικές έννοιες και ορισμούς, ενώ παρέχει χρήσιμες συμβουλές και προτείνει κατευθύνσεις για σωστή διαχείριση των οικονομικών μας. Περιλαμβάνει δε, κατάλληλα διαμορφωμένες δραστηριότητες για όλα τα μέλη της οικογένειας, προάγοντας έτσι την χρηματοοικονομική ευημερία μέσα από κοινές εμπειρίες.

Ο Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε, σχετικά: «Θεμελιώδης στόχος μας στη Mastercard είναι να συμβάλουμε στη δημιουργία μιας οικονομίας βιώσιμης, χωρίς αποκλεισμούς, στην οποία όλοι θα μπορούν να ευημερούν. Σε αυτήν την κατεύθυνση, ο χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορεί ο κάθε πολίτης να κινηθεί με αυτοπεποίθηση σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο χρηματοοικονομικό περιβάλλον και να αξιοποιεί προς όφελός του τα σύγχρονα οικονομικά εργαλεία. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους πολίτες του αύριο να είναι σε θέση να λαμβάνουν βέλτιστες οικονομικές αποφάσεις για να πραγματοποιούν τους οικονομικούς στόχους και τα όνειρά τους για το μέλλον».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ESG

ΕΕΤ - Mastercard: Νέα καμπάνια ενημέρωσης για την ηλεκτρονική απάτη

«Οι ελληνικές τράπεζες επενδύουν διαρκώς σε ανθρώπινους πόρους και υποδομές, για την ασφάλεια των ψηφιακών τραπεζικών συναλλαγών» ανέφερε ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της ΕΕΤ Γιάννης Γραμματικός.
ESG

Ο Όμιλος ΔΕΗ βράβευσε 446 παιδιά εργαζομένων που αρίστευσαν

Συγκεκριμένα, 125 απόφοιτοι Γυμνασίου, 205 απόφοιτοι Λυκείου και 116 κάτοχοι τίτλων σπουδών ΑΕΙ (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) από όλη την Ελλάδα επιβραβεύτηκαν από τον Όμιλο ΔΕΗ για τις άριστες επιδόσεις τους.