ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
PR_Food Waste
Φωτο: efood

efood: Προσφορά κοντόληκτων προϊόντων για στήριξη ευάλωτων ομάδων

Με την ολοκλήρωση των πρώτων έξι μηνών, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν ήδη διανεμηθεί, μέσω του efood market, 5,690 κιλά τροφίμων σε 11.205 συνανθρώπους μας.

Την πρωτοβουλία για την παροχή κοντόληκτων προϊόντων σε συσσίτια και ιδρύματα, με στόχο την έμπρακτη βοήθεια σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων ξεκίνησαν τον Μάρτιο 2024, το efood, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων.

Με την ολοκλήρωση των πρώτων έξι μηνών, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν ήδη διανεμηθεί, μέσω του efood market, 5,690 κιλά τροφίμων σε 11.205 συνανθρώπους μας, στηρίζοντας τη δράση 16 ιδρυμάτων. 

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, αποσκοπώντας στην ενίσχυση της κοινωνικής προσφοράς του, το efood, μέσα από το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ‘Love Delivered’, ανέλαβε την πρωτοβουλία να διαθέτει, κάθε μήνα, κοντόληκτα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε συσσίτια και ιδρύματα που υποστηρίζουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Μέσα από αυτή την ενέργεια, επιδιώκεται η μείωση της σπατάλης τροφίμων, μετατρέποντας προϊόντα, που θα μπορούσαν να απορριφθούν, σε πολύτιμους πόρους για όσους τα χρειάζονται.

Η πρωτοβουλία αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην προσφορά τροφίμων, αλλά προάγει και βιώσιμες πρακτικές στην κοινωνία. Σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων, το πρόγραμμα στήριξης του efood εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας να συμβάλλει ενεργά στη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας και την προώθηση της βιωσιμότητας, εξασφαλίζοντας ότι τρόφιμα που βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους, παραμένουν διαθέσιμα για κατανάλωση. Αυτά τα προϊόντα είναι πλήρως κατάλληλα προς χρήση, ωστόσο δεν μπορούν να διατεθούν στην αγορά. 

«Η δράση παροχής τροφίμων αντικατοπτρίζει πλήρως την αξία μας "We Care", καθώς ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την ευημερία των κοινοτήτων και να προάγουμε τη σταθερότητα και την ανθεκτικότητα μέσω της παροχής ουσιαστικών πόρων και υποστήριξης. Αφενός, επιδιώκουμε να βοηθήσουμε τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες παρέχοντάς τους πρόσβαση σε βασικά είδη διατροφής υψηλής αξίας και αφετέρου υποστηρίζουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της στρατηγικής μείωσης των αποβλήτων τροφίμων, προλαμβάνοντας τη σπατάλη και ελαχιστοποιώντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που προκαλείται από αυτήν», σημείωσε Κλαίρη Κοέν, Head of CSR του efood.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

efood
ESG

efood: Διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο έκδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το efood κατεγράφη το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε, για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό της εταιρείας.
efood
ESG

Δίπλα στον καταναλωτή το efood με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές

Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.