ΓΔ: 1430.91 0.18% Τζίρος: 149.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φωτο: Shutterstock

Σύγχρονο Επιχειρείν: Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες για καλό σκοπό

Η παγκόσμια στροφή των επιχειρήσεων στην κοινωνική υπευθυνότητα και πώς το efood αξιοποίησε την πλατφόρμα του ως εργαλείο κοινωνικής συνεισφοράς μέσω του προγράμματος Love Delivered.

Κάποτε η μία και μοναδική κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων ήταν να αυξάνουν τα κέρδη τους, όπως είχε πει ο Μίλτον Φρίντμαν, όμως στη σύγχρονη εποχή καλούνται να αποδεικνύουν την εταιρική τους υπευθυνότητα με δράσεις υπέρ του κοινωνικού συνόλου και του περιβάλλοντος.

Οι επιχειρήσεις πλέον, εκτός από την ικανοποίηση των μετόχων τους, πρέπει να έχουν και μια κοινωνική αποστολή. Να ενισχύσουν, δηλαδή, την κοινωνία και τον πλανήτη, καθώς η πλειοψηφία των πολιτών θεωρούν ότι ο επιχειρηματικός κόσμος πρέπει να δείχνει το ίδιο ενδιαφέρον προς την κοινωνία όπως και για τα συμφέροντά του.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες εταιρείες προσανατολίζουν τις δραστηριότητες τους στην ενίσχυση του συνόλου μέσα από ενέργειες που κινητοποιούν και ευαισθητοποιούν τους πολίτες. Εξάλλου, η σύγχρονη τεχνολογία αναδεικνύεται σε ένα χρήσιμο εφόδιο για την επίτευξη της αποστολής τους.

Τι είναι η εταιρική κοινωνική ευθύνη

Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται στις ενέργειες των επιχειρήσεων που αποσκοπούν στην συμβολή αντιμετώπισης περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων, καθώς αναγνωρίζουν την ευθύνη που τους αναλογεί, απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μπορεί να κατηγοριοποιηθεί σε έξι κατηγορίες ανάλογα με τη φύση της ανάλογης πρωτοβουλίας-προγράμματος: Προώθηση Σκοπού, Μάρκετινγκ Σκοπού, Κοινωνικό Μάρκετινγκ, Εταιρική Φιλανθρωπία, Εταιρικός Εθελοντισμός, Κοινωνικά Υπεύθυνες Πρακτικές.

Η καινοτομία του efood

Στη χώρα μας, κορυφαίες εταιρείες κινητοποιούνται δυναμικά τα τελευταία χρόνια προς την ενίσχυση της κοινωνίας.

Το efood, με το πρόγραμμα Love Delivered, αξιοποίησε τη σύγχρονη τεχνολογία, δημιουργώντας έναν μηχανισμό προσφοράς για την ενίσχυση του κοινωνικού συνόλου, μέσω της ενεργοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας του, οι οποίοι συμμετείχαν στις πρωτοβουλίες στήριξης οργανισμών και κοινωνικών σκοπών αντανακλώντας τη βασική αξία της εταιρείας «we care – νοιαζόμαστε».

Είναι χαρακτηριστικό πως τη χρονιά που πέρασε, χάρη στο Love Delivered, το efood προσέφερε συνολικά 273.000€ σε οργανισμούς και φορείς και εξασφάλισε 126.000 γεύματα σε οικογένειες που βρίσκονταν σε ανάγκη.

Σε συνεργασία με φιλανθρωπικές οργανώσεις, όπως το «Μαζί για το Παιδί», ο «Δεσμός», και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ και με περισσότερες από 10 ΜΚΟ, το efood στήριξε διαρκείς κοινωνικές ανάγκες, ενώ ενεργοποίησε τον μηχανισμό προσφοράς του κατά τη διάρκεια έκτακτων αναγκών, όπως οι πλημμύρες στη Θεσσαλία και οι πυρκαγιές στον Έβρο, δημιουργώντας τα προγράμματα όπως το «Προσφέρω Γεύματα» και «Fire Relief» σε μία προσπάθεια ενίσχυσης των κατοίκων των πληγέντων περιοχών, καθώς και των πυροσβεστών και διασωστών που ενεργούσαν κατά τη διάρκεια των ημερών έκτακτης ανάγκης.

Το efood βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές για περισσότερα από 12 χρόνια παρέχοντας υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Τα τρία τελευταία χρόνια χαράζει με την ίδια δυναμική το δικό του δρόμο σε ό,τι αφορά στην κοινωνική συνεισφορά μέσω του προγράμματος εταιρικής ευθύνης, Love Delivered το βασίζεται στην αξία της εταιρείας we care - νοιαζόμαστε" και θα συνεχίσει να το κάνει προσφέροντας έμπρακτα στην κοινωνία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

efood
ESG

efood: Διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο έκδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το efood κατεγράφη το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε, για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό της εταιρείας.
efood
ESG

Δίπλα στον καταναλωτή το efood με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές

Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.