ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Karoulias
Φωτο: Karoulias

Καρούλιας: Η κορυφαία εταιρεία στο αλκοόλ «ποντάρει» τώρα στο... τσάι

Με τις πωλήσεις σε Μύκονο και Σαντορίνη να μειώνονται κατά 40%, η εταιρεία βρήκε αντίβαρο στην νέα συνεργασία με τη Lipton, που εμφανίζει αύξηση πωλήσεων με ρυθμό 30%.

Μια νέα συνεργασία, χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποτελεί τη θετική έκπληξη για τη Β.Σ. Καρούλιας, την ιστορική εταιρεία εμπορίας οινοπνευματωδών που κατέχει σήμερα ηγετική θέση στον κλάδο. Πρόκειται για την σύναψη συμφωνίας για την διανομή του τσαγιού Lipton (σ.σ. στην ξηρά μορφή του) που ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο και ήδη στο πρώτο εξάμηνο εμφανίζει άνοδο της τάξης του 30% σε σχέση με το ίδιο διάστημα την περσινή χρονιά. 

Όπως ανέφερε σε δημοσιογράφους στο περιθώριο εκδήλωσης ο κ. Χρήστος Αργυρού, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, η σημαντική αύξηση για το νέο απόκτημα προήλθε από την επέκταση στον τομέα του HoReCa, όπου η Καρούλιας διαθέτει ισχυρή παρουσία. Συγκεκριμένα το 65% των πωλήσεων της πραγματοποιείται από την αγορά της επιτόπιας κατανάλωσης και το υπόλοιπο 35% από την αγορά της κάβας, των σούπερ μάρκετ, των Cash & Carry και των Duty Free.

Η θετική έκπληξη του Lipton, όπου ο πιο ισχυρός κωδικός είναι αυτός του χαμομηλιού, υπερκάλυψε την πτώση που εμφάνισε ο όμιλος στις πωλήσεις οινοπνευματωδών σε Μύκονο και Σαντορίνη που κινήθηκαν στα επίπεδα του 40%, ποσοστό στο οποίο φέρεται να κινήθηκε και ο υπόλοιπος κλάδος. Σε άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας η πτώση ήταν σαφώς μικρότερη ενώ υπήρξαν και περιοχές όπου οι τζίροι και οι καταναλώσεις κινήθηκαν θετικά.

Στον χώρο της μπύρας η απώλεια του χαρτοφυλακίου της ABInBev (Corona, Stella Artois κ.α.) καλύφθηκε μέσω της συμφωνίας με την Carib, η οποία μάλιστα παράγεται στην χώρα μας και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της ΕΖΑ. Παράλληλα θετικές επιδόσεις έχει και ο τομέας του κρασιού στον οποίο η Καρούλιας εισήλθε πριν από περίπου είκοσι χρόνια και σήμερα αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο πυλώνα της.

Η εταιρεία η οποία εμφάνισε πωλήσεις ύψους 70.3 εκατ. ευρώ στην ετήσια χρήση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2022 παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων στην χρήση που ολοκληρώθηκε φέτος τον Μάρτιο με τα EBITDA να διαμορφώνονται σε 6,8 εκατ. ευρώ από 5,58 εκατ. ευρώ της χρήσης 2021-2022. Η ανοδική πορεία σύμφωνα με τον κ. Αργυρού συνεχίζεται και στην τρέχουσα οικονομική χρήση.

Η Β.Σ. Καρούλιας διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της πάνω από 200 σήματα που διανέμει, με πιο εμβληματικά στον χώρο των οινοπνευματωδών τα Metaxa, Cutty Sark, Stoli, Remy Martin, Beluga, Cointreau, Jagermeister, Southern Comfort, The Botanist κ.α. Παράλληλα πέρα από το Metaxa άλλα ελληνικά σήματα που διανέμει είναι το Ούζο 12, το Τσίπουρο Τσιλιλή, τα κρασιά από μία σειρά οινοποιών όπως Κτήμα Κυρ Γιάννη, Κτήμα Ζαφειράκη, Κτήμα Σιγάλα, Κτήμα Αβαντίς, Οινοποιείο Μπαραφάκα. Τέλος διανέμει τις μπύρες της Septem, τους χυμούς Λακωνία, τους καφέδες Cortese, τα Mixers Oz, τα Ice tea Yamas, το νερό Avaton και το Coolvit.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ