ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Βίκος: Η επέκταση στην Κρήτη και το στοίχημα του Pink Grapefruit

Νέο ρεκόρ πωλήσεων, αύξηση των όγκων και ανατροπή στην αγορά των αναψυκτικών φέρνει το 2023 για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.)

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επεφύλασσε το 2023 αποδείχθηκαν σύμμαχος για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.) καθώς συνέβαλαν αρκετά στο να αναμένει η διοίκηση αύξηση των πωλήσεων κατά 10% φέτος. Συγκεκριμένα η εταιρεία, εξαιτίας την μεγάλης παραγωγικής δυναμικότητας της, ήταν από τους μεγάλους ωφελημένους από τη παρατεταμένη περίοδο καύσωνα που έπληξε τη χώρα στα μέσα καλοκαιριού.

Όπως αναφέρει κορυφαίο στέλεχος της στο BusinessDaily, σε καθημερινή βάση για ένα μεγάλο διάστημα του καλοκαιριού έφευγαν από τις εγκαταστάσεις της, στα βουνά των Ιωαννίνων, πάνω από 200 νταλίκες για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς. «Πραγματικά δόθηκε μεγάλος αγώνας για να τηρηθούν οι συμφωνίες που είχαμε συνάψει έστω και αν υπήρξαν σε κάποιες περιπτώσεις μικρές καθυστερήσεις στην παράδοση στην κορύφωση του καύσωνα» σημείωσε.

Παράλληλα με ισχυρούς ρυθμούς που φθάνουν το 30% σε όγκο κινείται στο 9μηνο ο δεύτερος πυλώνας της εταιρείας που είναι τα αναψυκτικά. Η βελτίωση αφορά το κομμάτι του λιανεμπορίου και της μικρής λιανικής αλλά κυρίως την αγορά του HoReCa όπου από φέτος η Βίκος έχει κινηθεί πιο δυναμικά προχωρώντας σε συμφωνίες με εκατοντάδες σημεία (καφετέριες, μπαρ, beach bars) σε όλη την χώρα και κυρίως στις τουριστικές περιοχές. Υπενθυμίζεται ότι από την φετινή χρονιά πέρα από την πλαστική συσκευασία την οποία χρησιμοποιούσε έως πρόσφατα αποκλειστικά η Βίκος για τα αναψυκτικά της από φέτος, χάρη στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν, έχει επεκταθεί και στο can και την γυάλινη συσκευασία.

Πέρα από την Βίκος Cola που έχει καταφέρει να πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία της η εταιρία της οικογένειας Σεπετά φαίνεται ότι κέρδισε το στοίχημα της κατηγορίας του pink grapefruit το οποίο μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να βρεθεί στην δεύτερη θέση ξεπερνώντας παραδοσιακές γεύσεις όπως αυτή της πορτοκαλάδας και της λεμονάδας. «Για εμάς, καθώς το pink grapefruit πέρα από αναψυκτικό αποτελεί και στοιχείο για αρκετά κοκτέιλς, αποτέλεσε ένα καλό όπλο ώστε να εισέλθουμε στην αγορά των μπαρ και των χώρων διασκέδασης», εξηγεί το στέλεχος της Βίκος.

Η επέκταση στην Κρήτη

Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει η εταιρεία και στην αγορά την Κρήτης στην οποία επεκτάθηκε μόλις πέρυσι με την κατηγορία των αναψυκτικών. Ήδη έχει εδραιωθεί στο ανατολικό τμήμα του νησιού (νομοί Ηρακλείου και Λασιθίου) ενώ φέτος υπήρξαν και οι πρώτες συμφωνίες στους νομούς Χανίων και Ρεθύμνης στην κρύα αγορά (ΗoReCa). Οι παραπάνω συμφωνίες άνοιξαν τον δρόμο ώστε η Βίκος να εισέλθει και στις δύο μεγάλες τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Χαλκιαδάκης και ΣΥΝΚΑ) αποκτώντας έτσι παρουσία σε όλο το νησί και στην ζεστή αγορά και τα μικρά σημεία λιανικής. Στα πλαίσια ενίσχυσης της παρουσίας της στην Κρήτη έχει στελεχώσει περιφερειακή διεύθυνση με έξι στελέχη.

Χθες η διοίκηση της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εμφιάλωσης ανακοίνωσε τα οικονομικά μεγέθη του 2022 σύμφωνα με τα οποία κατέγραψε άνοδο 16,16% στον κύκλο εργασιών της, σπάζοντας το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ πωλήσεων, απορροφώντας παράλληλα την αύξηση του κόστους παραγωγής. Συγκεκριμένα, όπως καταδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 100.729.509,35. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 70,37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση αυτή προέρχεται από τη ραγδαία, διεθνή άνοδο της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και από τη μεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θυσίασε κερδοφορία η Βίκος και πέτυχε πωλήσεις άνω των 100 εκατ.

Ανατιμήσεις μόνο 8% το 2022 και μηδενικές το 2023 από την ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών, παρά την τεράστια αύξηση του κόστους παραγωγής. Στόχος, να συνεχίσει να αυξάνει τα μερίδιά της στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αναψυκτικά και σε κουτάκι από τη Βίκος, στόχος η αύξηση των εξαγωγών

Επένδυση 22 εκατ. σε νέα μονάδα παραγωγής. Εμφιάλωση σε γυάλινα μπουκάλια με στόχο την αγορά της εστίασης και σε κουτάκια για την ενίσχυση των εξαγωγών. Σταθερή ανάπτυξη από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.
nero
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελντοράντο επενδύσεων το εμφιαλωμένο νερό: Οι κινήσεις των ισχυρών παικτών

Οι προοπτικές αύξησης της ζήτησης και τα υψηλά περιθώρια κέρδους προσελκύουν όλο και περισσότερα κεφάλαια παλαιών και νέων παικτών της αγοράς στο εμφιαλωμένο νερό. Οι επενδύσεις και οι εξαγορές.