Διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των φυτικών προϊόντων η Mega Yeeros, καθώς μετά τη σειρά veggy προχωρά στο λανσάρισμα μιας νέας plant based πρότασης με την επωνυμία «mega meatless».
Πρόκειται για κωδικούς που παράγονται στην εγχώρια μονάδα που διατηρεί η εταιρεία στον Ασπρόπυργο που περιλαμβάνει γύρο, μπιφτέκι και κεφτεδάκια, τα οποία αντικαθιστούν το κρέας με όσπρια υψηλής πρωτεϊνικής αξίας, ενώ δεν περιέχουν σόγια και γλουτένη.
Όπως αναφέρει μιλώντας το busisnessdaily.gr ο CEO της Mega Yeeros κ. Νικόλαος Λούστας «είναι η ελληνική απάντηση στα meatless προϊόντα διεθνών σημάτων».
Ο στόχος σύμφωνα με τον ίδιο είναι να προσελκυσθούν τόσο οι χορτοφάγοι καταναλωτές όσο και οι «flexitarian’s», δηλαδή όσοι επιλέγουν ανά διαστήματα τον περιορισμό της κατανάλωσης κρέατος, για παράδειγμα σε περιόδους νηστείας είτε στο πλαίσιο μιας ειδικής διατροφής.
Το λανσάρισμα της νέας σειράς αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα αρχικά στο κανάλι της εστίασης ενώ θα ακολουθήσει και η διάθεση στην λιανική, με ειδικά προσαρμοσμένες συσκευασίες.
Η είσοδος στην κατηγορία των φυτικών προϊόντων έχει ανοίξει νέα προοπτική στην Mega Yeeros, η οποία διευρύνει τη εγχώρια παραγωγική της δυναμική προκειμένου να προσελκύσει ακόμα περισσότερες πωλήσεις.
Προς τούτο η εταιρεία προχώρησε σε νέες επενδύσεις στην εγχώρια μονάδα της και πλέον έχει την δυνατότητα να εξάγει προς τις ΗΠΑ. Η εξέλιξη αυτή αναμορφώνει τους αρχικούς σχεδιασμούς που ήθελαν την δημιουργία και δεύτερης μονάδας επί αμερικανικού εδάφους, επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Λούστα, η επένδυση στις ΗΠΑ που αφορά στην δημιουργία της δεύτερης μονάδας δεν παγώνει, απλά επαναπροσδιορίζεται ο τρόπος που μπορούν να αξιοποιηθούν οι επιπλέον γραμμές παραγωγής.
Σε κάθε περίπτωση, το plant based χαρτοφυλάκιο με βάση τους αρχικούς υπολογισμούς εκτιμάται ότι δυνητικά μπορεί να φθάσει το 3%-5% των συνολικών πωλήσεων γύρου στην Ελλάδα, ενώ πολύ μεγαλύτερα ποσοστά αναμένονται στις διεθνείς αγορές και δη στην αμερικανική.
Η εξωστρέφεια, εξάλλου, βρίσκεται στο επίκεντρο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της εταιρείας, με το πλάνο της πενταετίας 2019-2023 της εταιρείας να προβλέπει συνολικά έσοδα 70 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 15-17 εκατ ευρώ να αφορούν σε εξαγωγές από την Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του 2019, φέρεται να κινούνται στον άξονα των προβλέψεων, καθώς ο ρυθμός ανάπτυξης προσέγγισε το 12% με τα έσοδα να ξεπερνούν το φράγμα των 40 εκατ. ευρώ και να ανέρχονται στα 42 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων στις ΗΠΑ).
Υπενθυμίζεται ότι το 2018 η εταιρεία εμφάνισε έσοδα 37,4 εκατ. ευρώ, EBITDA 4,3 εκατ. ευρώ και προ φόρων αποτελέσματα περίπου 3 εκατ. ευρώ.