ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Colins
Κατάστημα της αλυσίδας COLINS.

Colin’s: Ποια είναι η τουρκική αλυσίδα που έρχεται στην Ελλάδα

Μετά την LC Waikiki, την Penti και την Vakko, μία ακόμη τουρκική αλυσίδα ένδυσης, η Colin’s του ομίλου Eroglu χτυπάει την πόρτα της ελληνικής αγοράς και αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων.

Νέα απόβαση τουρκικής αλυσίδας αναμένεται στον χώρο της ένδυσης στην ελληνική αγορά. Πριν από λίγες ημέρες συστάθηκε η εταιρεία ERK Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μοναδικό μέτοχο την ERK Pazarlama Ve Giyim Sanayi Ticaret A.S., εταιρεία συμφερόντων του τουρκικού κολοσσού Eroglu Group. Ο όμιλος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παραγωγούς ενδυμάτων στην Ευρώπη, με εξειδίκευση κυρίως στα denim, ενώ έχει ισχυρή παρουσία και στην λιανική μέσω της αλυσίδας Colin’s.

Σύμφωνα με το καταστατικό της νεοσύστατης εταιρείας, κύριο αντικείμενο της είναι το λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα και δευτερευόντως το λιανικό εμπόριο δερμάτινων ειδών και ειδών ταξιδιού με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου, το λιανικό εμπόριο ειδών ιματισμού και υποδημάτων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου καθώς και το χονδρικό εμπόριο ενδυμάτων και υποδημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Collin’s δεν είναι άγνωστη στο ελληνικό κοινό καθώς τα ρούχα της διατίθενται μέσα από μεγάλες διεθνείς και ελληνικές (Koolfly, Politikos) ψηφιακές πλατφόρμες αγορών. Παράλληλα η τουρκική εταιρεία διαθέτει μικρή παρουσία και σε φυσικά καταστήματα κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Επέκταση στην Δυτική Ευρώπη

Ακολουθώντας την πορεία άλλων τουρκικών αλυσίδων, η Colin’s διαθέτει ισχυρή διεθνή παρουσία με πάνω από 600 καταστήματα σε 38 χώρες με τις τελευταίες εισόδους να αφορούσαν την Αίγυπτο και την Σερβία. Το σήμα που δημιουργήθηκε από τον όμιλο Eroglu το 1992 είναι ένα από τα πιο ισχυρά στη ρωσική αγορά, καθώς ένας στους δύο Ρώσους το επιλέγει ως μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες τζιν. Η θέση της ενισχύθηκε στην χώρα περαιτέρω μετά από την έξοδο αρκετών δυτικών σημάτων μετά την εισβολή της Ρωσία στην Ουκρανία.

Με παρουσία κυρίως σε χώρες όπως το Ιράκ, η Γεωργία, την Ρουμανία, το Μαρόκο και η Λευκορωσία, η είσοδος της στην ελληνική αγορά είναι ένα από τα πρώτα βήματα επέκτασης στην Δυτική Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 600 και πλέον καταστήματα της Colin’s απασχολούνται περισσότεροι από 5.500 εργαζόμενοι. Παράλληλα με το Colin’s ο όμιλος Eroglu έχει αναπτύξει και ένα δεύτερο σήμα, το Loft, το οποίο διαθέτει παρουσία σε 13 χώρες. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο εάν κάνει σχέδια για επέκταση του στην Ελλάδα.

Ο όμιλος Eroglu είναι από τα «θαύματα» της τουρκικής βιομηχανίας. Ξεκίνησε πριν από σαράντα χρόνια, το 1983, από μία γειτονιά της Κωνσταντινούπολης με μόλις έξι ραφτικές μηχανές. Σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παίκτες εκτός Κίνας και Νοτιοανατολικής Ασίας.

Τα κεφάλαια που δημιούργησε από τον χώρο της κλωστοϋφαντουργίας και του ενδύματος κατευθύνονται και σε άλλες επενδύσεις, καθώς πλέον είναι μία holding με δραστηριότητες που φθάνουν ακόμη και στο real estate. Από το 2008 οπότε και δημιουργήθηκε η Eroglu Yapi έχει παραδώσει περισσότερα από 17 έργα (μεταξύ των οποίων και ουρανοξύστες) σε Κωνσταντινούπολη, Αττάλεια, Αδριανούπολη και Προύσα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση πωλήσεων 15% αλλά και πίεση στα κέρδη για τη Sportswind το 2023

Βελτίωση μεγεθών προβλέπει για φέτος ο όμιλος Φάις, χάρη στη νέα συνεργασία με την αμερικανική Levi's και στη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων. Το 9ο κατάστημα Puma θα ανοίξει αρχές του 2025 στο The Mall of Athens.