ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shutterstock

ΟΛΠ: Η κρουαζιέρα στον Πειραιά κινείται με ταχύτατους ρυθμούς

Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες, οι στοχευμένες επενδύσεις και η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στο Λιμάνι Πειραιά.

Η ΟΛΠ Α.Ε. συμμετείχε ενεργά στο 7ο Posidonia Sea Tourism Forum, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Θεσσαλονίκης στις 25 και 26 Απριλίου 2023 και είχε τίτλο: «Η επιστροφή στην ανάπτυξη: Μελλοντικές προκλήσεις για τις γραμμές και τους προορισμούς της κρουαζιέρας». 

Στο φόρουμ, το οποίο αποτελεί σημείο συνάντησης για τους ανθρώπους που ασχολούνται με την κρουαζιέρα προκειμένου να συζητήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να βρουν λύσεις για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, συμμετείχαν στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς και ο Πρόεδρος της Εταιρείας κ.Yu Zenggang, ο οποίος έλαβε μάλιστα μέρος σε συζήτηση για την κρουαζιέρα και ειδικότερα για τον κρίσιμο ρόλο της περιοχής της Μεσογείου στη μετά πανδημία εποχή. 

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Yu Zenggang μίλησε για το λιμάνι του Πειραιά ως το κατάλληλο παράδειγμα δυναμικής ανάκαμψης της κρουαζιέρας μετά την πανδημία και το πρώτο στην περιοχή που επανεκκίνησε την κρουαζιέρα ήδη από τα μέσα Μάϊου του 2021. Συγκεκριμένα, ο Πειραιάς όχι μόνο μπόρεσε να επιτύχει γρήγορη και πλήρη ανάκαμψη, αλλά κατάφερε το 2022 να ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα, καταγράφοντας διψήφια και τριψήφια αύξηση, 190% στην επιβατική κίνηση και 79% στον ελλιμενισμό πλοίων σε σύγκριση με το 2021.

Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. ανέλυσε τη μεγάλη σημασία για το λιμάνι του homeporting, να είναι δηλαδή ο Πειραιάς το λιμάνι βάσης για την κρουαζιέρα, καθώς και πως μέσω της συνεπούς στρατηγικής και των στοχευμένων επενδύσεων αξιώνει αυξημένα μερίδια homeporting στο συνολικό επιχειρηματικό μείγμα της κρουαζιέρας, με θετικές αποδόσεις για την τοπική και εθνική οικονομία, σημειώνοντας ότι το 2022 το 65% των εξυπηρετούμενων κρουαζιερόπλοιων ήταν homeported, ενώ ήδη προκρατήσεις για το 2023 παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 43% σε σύγκριση με το 2022.

Ο κ.Yu δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι η κρουαζιέρα στον Πειραιά όχι μόνο επανήλθε σε κανονικούς ρυθμούς, αλλά κινείται με ταχύτατους ρυθμούς, αναφορικά με το μέλλον, με σημαντικές προοπτικές και οφέλη για την τουριστική βιομηχανία και την οικονομία της χώρας». 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιμάνι Πατρών πλοία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρουαζιέρα: Μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης για την Πάτρα, τονίζει ημερίδα ΙΜΕΔΕ

Η κρουαζιέρα αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για την Πάτρα, ενισχύοντας την τοπική οικονομία, τα επαγγέλματα φιλοξενίας και τον πολιτισμό, τονίστηκε σε εκδήλωση του ΙΜΕΔΕ, με στόχο την ανάδειξη της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Σιμόνε Βεντουρίνι παρουσίασε το παράδειγμα Βενετίας στον υπερτουρισμό

Ο αντιδήμαρχος Βενετίας, Σιμόνε Βεντουρίνι, μίλησε στο συνέδριο Reimagine Tourism 2025 για τις λύσεις που εφάρμοσε η πόλη κατά του υπερτουρισμού, αναφέροντας τη στροφή προς νέες αφίξεις κατοίκων και εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.
ΟΛΠ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιες δραστηριότητες έφεραν στον ΟΛΠ τα υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο

Εμπορευματοκιβώτια, ενοίκιο των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ από την Cosco και κρουαζιέρα έφεραν τα περισσότερα κέρδη στον ΟΛΠ. Στα 177 εκατ. ευρώ τα διαθέσιμα, μηδενικός τραπεζικός δανεισμός.