ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
kaizen_ktirio
Το κτήριο της Kaizen Gaming στο Μαρούσι.

Σε Κολομβία και Νιγηρία η Kaizen Gaming, στόχος οι 26 χώρες έως το 2026

Η εταιρεία είναι από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, με ρυθμούς ανάπτυξης 40-50% ετησίως και έχει καταστεί ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα με 1.800 εργαζόμενους.

Με ρυθμό ανάπτυξης 40% - 50% «έτρεξε» το 2022 η εταιρεία Kaizen Gaming, πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ εσόδων και κερδών στη 10χρονη ιστορία της, όπως ανέφερε χθες ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Δασκαλάκης, κατά την παρουσίαση των νέων κεντρικών γραφείων της εταιρείας στο Μαρούσι.

Μιλώντας για το επιχειρηματικό πλάνο της Kaizen Gaming, ο κ. Δασκαλάκης τόνισε πως πλέον η εταιρεία είναι σε 13 χώρες και έχει στόχο να μπαίνει σε τρεις με τέσσερις χώρες κάθε χρονιά, έχοντας ως στόχο το 2026 να έχει φτάσει τις 26 χώρες. Τα πιο άμεσα σχέδια περιλαμβάνουν το περαιτέρω άνοιγμα στη Νότια και Κεντρική Αμερική με επόμενη χώρα την Κολομβία όπου αναμένει άδεια και κατόπιν ίσως το Μεξικό, ενώ φιλόδοξα είναι τα σχέδια για το άνοιγμα στην αγορά της Νιγηρίας, που είναι η 13η χώρα δραστηριοποίησης.

Όπως ανακοίνωσε, η επέκταση στην αφρικανική χώρα θα γίνει με «πρεσβευτή» τον Γιάννη Αντετοκούμπο, που από την 1η Ιανουαρίου 2024 θα είναι ο world brand ambassador της εταιρείας. Το άνοιγμα στη Νιγηρία, είναι ένα στοίχημα και, αναλόγως πως θα πάει, θα αποτελέσει εφαλτήριο για την περαιτέρω επέκταση και σε άλλες χώρες της Αφρικής.

Θυμίζουμε πως η Kaizen Gaming πέραν της Ελλάδας και της Κύπρου, στην οποία εισήλθε το 2015, έχει παρουσία σε δέκα ακόμη χώρες σε Ευρώπη, Βόρεια και Λατινική Αμερική όπως Πορτογαλία, Ρουμανία, Γερμανία, Τσεχία, Καναδά, Βραζιλία, Χιλή και Περού.

Η Kaizen Gaming ανήκει κατά 85% στον ΟΠΑΠ και στην Ελλάδα δραστηριοποιείται μέσω της Stoiximan, ενώ διεθνώς αναπτύσσεται μέσω του brand Betano. Σήμερα η Kaizen Gaming έχει φτάσει να απασχολεί 1.800 εργαζόμενους, καθώς έγιναν 800 προσλήψεις το 2022, ενώ φέτος θα γίνουν επιπλέον 1.100 νέες προσλήψεις, οι περίπου 950 στην Αθήνα και 250 στη Θεσσαλονίκη. Συνάμα, η εταιρεία δρομολογεί πολλά στρατηγικού τύπου τεχνολογικά hubs, που θα λειτουργούν ως κέντρα επιχειρήσεων και «καρδιά» της στοιχηματικής λειτουργίας της.

Το κεντρικό hub βρίσκεται στην Ελλάδα και στο καινούριο κτήριο Kaizen Campus, το δεύτερο θα στηθεί στην Πορτογαλία, το τρίτο στη Ρουμανία, ενώ στόχος είναι να υπάρξει ένα ακόμη στη Λατινική Αμερική που θα ελέγχει τις εκεί δραστηριότητες. Όπως τόνισε ο κ. Δασκαλάκης, πλέον η Kaizen Gaming έχει 7,5 εκατ. ενεργούς κωδικούς (πελάτες), ενώ το μέσο στοίχημα είναι περίπου στα 10 ευρώ στην Ευρώπη και λίγο χαμηλότερα στη Λ. Αμερική.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στις νέες τεχνολογίες και να δημιουργεί δικές της πλατφόρμες λογισμικού, δεν αγοράζει δηλαδή από παρόχους, κάτι που της δίνει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών στις χώρες που ανοίγεται στο εξωτερικό. Δεδομένου ότι ένα από τα μεγάλα προβλήματα είναι η ανεύρεση προσωπικού και ικανών στελεχών, μηχανικών υπολογιστών και επιστημόνων των νέων τεχνολογιών, η εταιρεία στοχεύει να δημιουργήσει δικά της «φυτώρια» σε αυτά τα τεχνολογικά hubs, όπου θα «χτίζονται» οι αυριανοί επιστήμονες υπολογιστών και οι νέοι προγραμματιστές.

Για τα μεγέθη ο κ. Δασκαλάκης τόνισε πως η εταιρεία δεν έχει δανεισμό και οι επεκτάσεις είναι αυτοχρηματοδοτούμενες, ενώ το 2022 ήταν μια πολύ καλή χρονιά, με τον πληθωρισμό να επηρεάζει αλλά όχι πολύ, καθώς η εταιρεία αυξάνει γεωμετρικά το πελατολόγιό της. Στην Ελλάδα, το brand Stoiximan είναι market leader στον κλάδο του, έχοντας μερίδιο περίπου 35-40% στο ιντερνετικό στοίχημα, ενώ το Betano πλέον φέρνει περίπου το 1/3 του κύκλου εργασιών.

Το νέο κτήριο στο Μαρούσι

Δεδομένου ότι το εργασιακό περιβάλλον της Kaizen συνδυάζει την ατμόσφαιρα start up με τις προκλήσεις ενός μεγάλου οργανισμού, η εταιρεία σε συνεργασία με την Dimand που είχε την ευθύνη για το έργο, δημιούργησε μια από τις πρώτες εγκαταστάσεις γραφείων στην Ελλάδα, ειδικά μελετημένη για το υβριδικό μοντέλο εργασίας. Η αρχιτεκτονική μελέτη της Dimand προέβλεψε την κατασκευή ενός κτιρίου τριών ορόφων με τρεις πτέρυγες συνολικού εμβαδού 7.500 τ.μ.

Τα γραφεία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μετακινούνται εύκολα στο χώρο και να ενώνονται σε διάφορους σχηματισμούς προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες ομάδων εργασίας, ειδικά της πολυάριθμης ομάδας τεχνολογίας. Διαθέτει 22 αίθουσες συναντήσεων και 19 «τηλεφωνικούς θαλάμους», μελετημένους ειδικά για μικρότερες διαδικτυακές - και μη – συναντήσεις.

Επίσης διαθέτει αίθουσα εκπαίδευσης, αμφιθέατρο, ένα cinema και ένα playroom (με τοίχο αναρρίχησης, F1 Playstation, μπιλιάρδο, πινγκ πονγκ, air hockey, etc). Το Kaizen Campus, δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις βασικές αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού προκειμένου να πιστοποιηθεί με το διεθνές πρότυπο WELL, το οποίο επικεντρώνεται στις συνθήκες για την προώθηση της ευεξίας και της υγείας του ανθρώπου στο κτιριακό περιβάλλον. Είναι επίσης ένα από τα λίγα κτήρια στην Αθήνα που αναμένεται να πιστοποιηθούν με LEED® GOLD (Leadership in Energy and Environmental Design), το παγκόσμιο σύστημα πιστοποίησης αειφόρων κτιρίων.

Εξάλλου, όπως τόνισε χθες ο CEO της εταιρείας, η Kaizen Gaming ξεκινά τη δημιουργία ιδρύματος που θα προσφέρει στην κοινωνία και θα «επιστρέφει» μέρισμα και όφελος σε αυτήν. Στόχος του ιδρύματος είναι να στηρίζει τον αθλητισμό, την εκπαίδευση και την κοινωνία. Τώρα βρίσκεται σε στάδιο «χτισίματος», ως μια μικρή ΜΚΟ, ενώ πρώτη κίνησή του θα είναι η ανακαίνιση του Παίδων Πεντέλης, που θα ξεπεράσει το 75% και θα κοστίσει 3,5 εκατ. ευρώ.

Το ξεκίνημα και η επέκταση

Η Stoiximan ξεκίνησε το 2012 με μόλις 25 στελέχη ως μια startup τεχνολογίας και μέσα σ’ αυτή τη δεκαετία έχει καταστεί ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, ενώ διαδραματίζει ισχυρό ρόλο στην επιστροφή Ελλήνων από το εξωτερικό, συμβάλλοντας στο λεγόμενο brain gain, έχοντας σημαντικές «μεταγραφές» σε ηγετικές θέσεις. Πλέον η Kaizen Gaming είναι η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη.

Διεθνώς η Kaizen έχει ήδη συνεργασίες χορηγίας με κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους που αυξάνουν το αποτύπωμα του brand. Η Μπενφίκα είναι ο πέμπτος σύλλογος, τον οποίο χορηγεί η Betano στην Πορτογαλία, ενώ διατηρεί ήδη παρουσία στις εμφανίσεις των Σπόρτινγκ Λισαβώνας, Μπράγκα, Μαρίτιμο και Μπελενένσες. Στη Βραζιλία αποτελεί χορηγό της Φλουμινένσε και της Ατλέτικο Μινέιρο, στη Ρουμανία της Στεάουα Βουκουρεστίου και της Κραϊόβα, στην Κύπρο της Ομόνοιας, του ΑΠΟΕΛ, του Απόλλωνα Λεμεσού και της Πάφος, ενώ στη Βουλγαρία έχει χορηγική συμφωνία με την Λοκομοτίβ Σόφιας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kaizen_ktirio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κυρίαρχη η Kaizen στα διαδικτυακά παιχνίδια στην Ελλάδα με μερίδιο 40%

Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης για Stoiximan και Betano. Στόχος η παρουσία σε 26 χώρες το 2026. Οφέλη από τη διεξαγωγή του Euro 2024 και του Copa America. Σε λειτουργία το Kaizen Foundation, πρώτο έργο η ανακατασκευή του Παίδων Πεντέλης.
opap-tzogos-stoixima
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το «στοίχημα» των επενδυτών στον ΟΠΑΠ: Προσδοκίες για την επανεκκίνηση

Με κέρδη 62% η μετοχή από το χαμηλό στα τέλη Οκτωβρίου, καθώς η αγορά «ποντάρει» στη γρήγορη επαναφορά των πρακτορείων στην κανονικότητα με συμβολή και από το πρόγραμμα εμβολιασμών.