Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων να τρέχει δυναμικά, η Bewise συνεχίζει τη δυναμική πορεία καταγράφοντας αύξηση που φτάνει το 20% και με σημαντικά έργα digital transformation και cybersecurity, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση, με την εταιρεία παροχής ICT υπηρεσιών να έχει παρουσία και εκτός συνόρων.
Ειδικότερα, το 2022, η Bewise που παρέχει λύσεις στο φάσμα του ICT, με εμμονή στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην tailor-made λύση για τον πελάτη, σε βασικά πεδία: Business Apps, Cybersecurity, Modern Workplace & Cloud σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών της φτάνοντας τα 5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 20%.
Tα τελευταία 5 χρόνια η Bewise έχει καταφέρει να έχει 478 πελάτες, που ενίσχυσαν το όραμα της να αναγνωριστεί ως η εταιρεία πληροφορικής που παρέχει state-of-the-art λύσεις και απαντά στα επιχειρηματικά προβλήματα, με το προσωπικό της να ξεπερνάει τα 50 άτομα, όπου στην πλειοψηφία τους είναι διαπιστευμένοι μηχανικοί.
Η καινοτομία είναι το σήμα κατατεθέν της Bewise, η οποία έχει υλοποιήσει αποτελεσματικά πολλά έργα στην Ελλάδα, Κύπρο, Δυτική Ευρώπη αλλά και στο Ντουμπάι. Με κύριο χαρακτηριστικό τη δυνατότητα να χαρτογραφεί με ακρίβεια τις επιχειρηματικές ανάγκες του πελάτη, χρησιμοποιεί διεθνώς αναγνωρισμένες μεθοδολογίες με στόχο να σχεδιάζει μοναδικές λύσεις.
Η Bewise συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες πληροφορικής όπως Microsoft, Cisco, Dell, Checkpoint & Fortinet, ενώ βασικότεροι πελάτες για το 2022 ήταν η ΔΕΛΤΑ, Metro Cash & Carry, Goody’s Everest, Loreal, Καυκάς, Μύλοι Λούλη, Elpedison, Alumil, Pharmaten κτλ
Ο CEO της Bewise, κος Μενέλαος Μακρυγιάννης σημείωσε πως «ευχαριστούμε όλους τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν από την αρχή της λειτουργίας μας. Αυτό που διαφοροποιεί τη Bewise από τις άλλες εταιρίες είναι το μείγμα βαθιάς τεχνικής γνώσης των μηχανικών μας, «φρέσκων» προσεγγίσεων στο σχεδιασμό των έργων, η χρήση νέων προϊόντων και τεχνολογιών (πχ cloud, power apps) και τέλος, όπως το έχω αναφέρει πολλές φορές, "το πάθος μας για Πληροφορική". Πρωτεύον μέλημα μας είναι να διατηρήσουμε υψηλά τον πήχη εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών μας. Εξάλλου, όραμά μας είναι να γίνουμε «σημείο αναφοράς» ως εταιρεία πληροφορικής για τα έργα που υλοποιούμε/παραδίδουμε».