ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Έτος ανάπτυξης το 2022 για τις αλυσίδες Hondos και Galleries de Beaute

Η τόνωση της ζήτησης για τα καλλυντικά, εγχώρια και τροφοδοτούμενη από τον τουρισμό, συνέβαλε στην σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις αλυσίδες καλλυντικών, προϊδεάζοντας για καλύτερες επιδόσεις το 2023.

Έτος επανόδου σε ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης αποτέλεσε το 2022 για τα πολυκαταστήματα Hondos Center και Galleries de Beaute, καθώς η ζήτηση για καλλυντικά επανήλθε σε κανονικά επίπεδα, ωθούμενη και από την πολύ ισχυρή τουριστική κίνηση, κατά το μεγαλύτερο διάστημα της χρονιάς.

Σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς της εταιρείας ΑΤΗΝΗ Χόντος Aνώμυμη Eμπορική Eταιρεία - Πολυκατάστημα, ο κύκλος εργασιών κατέγραψε μέσα στο 2022 αύξηση κατά 24%, στο πρώτο μισό του έτους, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, προϊδεάζοντας για εξαιρετικά θετικές επιδόσεις συνολικά στο έτος.

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εταιρεία λειτουργεί τα πολυκαταστήματα Hondos Center σε Γλυφάδα και Ομόνοια, επωφελούμενη ιδιαιτέρως από την αύξηση των τουριστικών ροών τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στα νότια προάστια της πόλης.

Είχε προηγηθεί πάντως ένα εξίσου παραγωγικό έτος, με τις πωλήσεις να ενισχύονται σημαντικά και τα καθαρά κέρδη να υπερδιπλασιάζονται. Ειδικότερα, ο τζίρος των δύο πολυκαταστημάτων αυξήθηκε το 2021 σε 40,83 εκατ ευρώ, από 37,32 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα προ φορών ανήλθαν σε κέρδη ύψους 1,96 εκατ ευρώ, από 668.484 ευρώ το προηγούμενο έτος και τα κέρδη μετά φόρων άγγιξαν τα 1,44 εκατ ευρώ το 2021, από 460.481 ευρώ το 2020.

Σε θετικό έδαφος βρέθηκαν επίσης τα μεγέθη της εταιρείας Hondos Center AEE Πολυκαταστήματα το 2021, ενώ για το 2022 η διοίκηση είναι συγκρατημένα αισιόδοξη για περαιτέρω ανάπτυξη. Η συγκεκριμένη εταιρεία ελέγχει τα αντίστοιχα πολυκαταστήματα σχεδόν σε όλους τους νομούς της χώρας, είτε δικά της είτε με το σύστημα franchising, ενώ λειτουργεί επίσης το ομώνυμο e-shop, ήδη από το 2019. Ως υποκαταστήματα της εταιρείας αναφέρονται δύο σημεία σε Αθήνα, καθώς και τα ομώνυμα πολυκαταστήματα σε Πάτρα, Ρόδο, Ηράκλειο, Κόρινθο, Μύκονο και Σπάτα.

Οι πωλήσεις της εταιρείας άγγιξαν τα 41,95 εκατ ευρώ το 2021, από 37 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 1,11 εκατ ευρώ, από 580.871 ευρώ το 2020, και τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε 465.251 ευρώ το 2021, από 129.265 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Περαιτέρω αύξηση κερδών και πωλήσεων καταγράφει για το 2022 επίσης η διοίκηση των πολυκαταστημάτων καλλυντικών Galleries de Beaute, σε συνέχεια ενός έτους επανόδου σε θετικό έδαφος. Η εταιρεία πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της κατά 5% το 2021, συγκριτικά με το 2020, με τον τζίρο της να ανέρχεται σε 23,34 εκατ ευρώ, από 22,22 εκατ. ευρώ, και τα αποτελέσματα μετά φόρων να ανακάμπτουν σε κέρδη ύψους 738.561 ευρώ, από ζημίες ύψους 1,11 εκατ ευρώ το 2020. Η Galleries de Beauté ελέγχει συνολικά 15 ομώνυμα πολυκαταστήματα καλλυντικών σε Αθήνα, Λαμία, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη, δύο σημεία Smashbox στην Αθήνα, ένα κατάστημα NYX στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, καθώς και το ομώνυμο e-shop.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα η Pepco: 326 νέα σημεία μέσα σε 9 μήνες

Ο πολωνικός όμιλος διατηρεί πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων και στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, αγγίζοντας σε αξία τα 4,68 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συρρίκνωση εισαγωγών ενδυμάτων σε όλη την Ευρώπη λόγω κάμψης κατανάλωσης

Το 2023 σηματοδότησε την ραγδαία κάμψη εισαγωγών ρούχων στην ενιαία αγορά με την Κίνα, το Μπανγκλαντές αλλά και την Τουρκία να καταγράφουν διψήφια κάμψη, καθώς οι μεγάλοι Ευρωπαίοι πελάτες τους περιόρισαν την παραγωγή τους.