ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Έτος ανάπτυξης το 2022 για τις αλυσίδες Hondos και Galleries de Beaute

Η τόνωση της ζήτησης για τα καλλυντικά, εγχώρια και τροφοδοτούμενη από τον τουρισμό, συνέβαλε στην σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις αλυσίδες καλλυντικών, προϊδεάζοντας για καλύτερες επιδόσεις το 2023.

Έτος επανόδου σε ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης αποτέλεσε το 2022 για τα πολυκαταστήματα Hondos Center και Galleries de Beaute, καθώς η ζήτηση για καλλυντικά επανήλθε σε κανονικά επίπεδα, ωθούμενη και από την πολύ ισχυρή τουριστική κίνηση, κατά το μεγαλύτερο διάστημα της χρονιάς.

Σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς της εταιρείας ΑΤΗΝΗ Χόντος Aνώμυμη Eμπορική Eταιρεία - Πολυκατάστημα, ο κύκλος εργασιών κατέγραψε μέσα στο 2022 αύξηση κατά 24%, στο πρώτο μισό του έτους, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, προϊδεάζοντας για εξαιρετικά θετικές επιδόσεις συνολικά στο έτος.

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εταιρεία λειτουργεί τα πολυκαταστήματα Hondos Center σε Γλυφάδα και Ομόνοια, επωφελούμενη ιδιαιτέρως από την αύξηση των τουριστικών ροών τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στα νότια προάστια της πόλης.

Είχε προηγηθεί πάντως ένα εξίσου παραγωγικό έτος, με τις πωλήσεις να ενισχύονται σημαντικά και τα καθαρά κέρδη να υπερδιπλασιάζονται. Ειδικότερα, ο τζίρος των δύο πολυκαταστημάτων αυξήθηκε το 2021 σε 40,83 εκατ ευρώ, από 37,32 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα προ φορών ανήλθαν σε κέρδη ύψους 1,96 εκατ ευρώ, από 668.484 ευρώ το προηγούμενο έτος και τα κέρδη μετά φόρων άγγιξαν τα 1,44 εκατ ευρώ το 2021, από 460.481 ευρώ το 2020.

Σε θετικό έδαφος βρέθηκαν επίσης τα μεγέθη της εταιρείας Hondos Center AEE Πολυκαταστήματα το 2021, ενώ για το 2022 η διοίκηση είναι συγκρατημένα αισιόδοξη για περαιτέρω ανάπτυξη. Η συγκεκριμένη εταιρεία ελέγχει τα αντίστοιχα πολυκαταστήματα σχεδόν σε όλους τους νομούς της χώρας, είτε δικά της είτε με το σύστημα franchising, ενώ λειτουργεί επίσης το ομώνυμο e-shop, ήδη από το 2019. Ως υποκαταστήματα της εταιρείας αναφέρονται δύο σημεία σε Αθήνα, καθώς και τα ομώνυμα πολυκαταστήματα σε Πάτρα, Ρόδο, Ηράκλειο, Κόρινθο, Μύκονο και Σπάτα.

Οι πωλήσεις της εταιρείας άγγιξαν τα 41,95 εκατ ευρώ το 2021, από 37 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 1,11 εκατ ευρώ, από 580.871 ευρώ το 2020, και τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε 465.251 ευρώ το 2021, από 129.265 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Περαιτέρω αύξηση κερδών και πωλήσεων καταγράφει για το 2022 επίσης η διοίκηση των πολυκαταστημάτων καλλυντικών Galleries de Beaute, σε συνέχεια ενός έτους επανόδου σε θετικό έδαφος. Η εταιρεία πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της κατά 5% το 2021, συγκριτικά με το 2020, με τον τζίρο της να ανέρχεται σε 23,34 εκατ ευρώ, από 22,22 εκατ. ευρώ, και τα αποτελέσματα μετά φόρων να ανακάμπτουν σε κέρδη ύψους 738.561 ευρώ, από ζημίες ύψους 1,11 εκατ ευρώ το 2020. Η Galleries de Beauté ελέγχει συνολικά 15 ομώνυμα πολυκαταστήματα καλλυντικών σε Αθήνα, Λαμία, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη, δύο σημεία Smashbox στην Αθήνα, ένα κατάστημα NYX στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, καθώς και το ομώνυμο e-shop.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.