ΓΔ: 1403.87 -0.96% Τζίρος: 129.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:15:33 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

ΣΕΠΕΕ: Αύξηση 39% των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων το Α' εξάμηνο

Εξαιρετικό ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων, καταγράφοντας αύξηση 39%

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), εξαιρετικό ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων.
Το δεύτερο τρίμηνο ( Απρίλιος –Ιούνιος) συνεχίστηκε η καλή πορεία των εξαγωγών ενδυμάτων του πρώτου τριμήνου με ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης.

Συνολικά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων έφτασε τα 453 εκατ. €, καταγράφοντας αύξηση κατά 39% έναντι του 2018 που ήταν 325 εκατ. €. Η πολύ καλή πορεία του πρώτου εξαμήνου του 2019 αποτελεί συνέχεια τόσο του 2017 όσο και του 2018. Υπενθυμίζεται ότι την διετία 2017-2018 οι εξαγωγές ενδυμάτων κατέγραψαν αθροιστικά αύξηση 25%.
Σημειώνεται ότι η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων είναι αρκετά μεγαλύτερη εάν συμπεριληφθούν οι εξαγωγές που γίνονται απευθείας από τις γειτονικές χώρες, χωρίς να μεσολαβεί η χώρα μας. 

Αύξηση 7,6% κατέγραψαν επίσης και οι εξαγωγές της κλωστοϋφαντουργίας οι οποίες ανήλθαν σε 223 εκ. ευρώ. Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές του ελληνικού βαμβακιού. Η αξία των εξαγωγών το πρώτο εξάμηνο  του 2019 ανήλθε σε 279 εκ. αυξημένη κατά 70%.

Συνολικά οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτογενούς παραγωγής (βαμβακιού), κατέγραψαν αύξηση 37% το πρώτο εξάμηνο του 2019. Η αξία εξαγωγών ανήλθε σε 955 εκατ. ευρώ έναντι 696 εκατ. € του πρώτου εξαμήνου του 2018 καταγράφοντας άνοδο 37%.

Αύξηση καταγράφηκε και στις εισαγωγές. Οι εισαγωγές ενδυμάτων ήταν αυξημένες κατά 26% το α’ εξάμηνο ενώ της κλωστοϋφαντουργίας κατά 3,2%. Συνολικά η αξία εισαγωγών ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το α’ εξάμηνο ανήλθε σε 1,39 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, αντίθετη με την πορεία των εξαγωγών είναι η κατάσταση στην εγχώρια αγορά. Το πρώτο εξάμηνο τόσο οι πωλήσεις χονδρικής όσο και λιανικής παρουσιάζουν πτώση. Η μείωση στις πωλήσεις χονδρικής κυμάνθηκε σε ποσοστό 6,5%, ενώ οι λιανικές πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 2,3%. Η πτώση ήταν έντονη το πρώτο τετράμηνο ενώ το δίμηνο Μάιος – Ιούνιος  καταγράφηκε ελαφρά άνοδος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

margaris-admie
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μάργαρης (ΑΔΜΗΕ): Πολύτιμη η τεχνογνωσία των Διαχειριστών της Γερμανίας

Αναφερόμενος στον σχεδιασμό της διασύνδεσης Ελλάδας – Γερμανίας Green Aegean Interconnector που προωθεί ο ΑΔΜΗΕ, στάθηκε στην υψηλή τεχνογνωσία και αξιοπιστία που διαθέτουν οι Διαχειριστές της Γερμανίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερες δυνατότητες συναλλαγών με τα πακέτα myAlpha Benefit

Η Τράπεζα εξασφαλίζει για όσους επιλέξουν ένα από τα 3 διαθέσιμα πακέτα ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση, που φθάνει έως και το 70% κάθε μήνα, σε σχέση με τις χρεώσεις που ισχύουν για μεμονωμένες συναλλαγές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lavipharm: Διψήφια αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας στο εννεάμηνο

Τα συνολικά κέρδη μετά από φόρους εκτοξεύτηκαν κατά 338,6% σε 9,22 εκατ. ευρώ, και τα EBITDA του ομίλου από συνεχιζόμενες δραστηριότητες για το εννεάμηνο του 2024 ενισχύθηκαν κατά 21,2% στα 9,08 εκατ. ευρώ.
ELPE_Siamisis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

HelleniQ Energy: Αυξημένος όγκος πωλήσεων, αλλά υποχώρησε η κερδοφορία

Όπως σημειώνει η εταιρεία, τα περιθώρια διύλισης διαμορφώθηκαν χαμηλότερα, τόσο σε σχέση με το γ’ τρίμηνο 2023, όσο και το β’ τρίμηνο 2024. Θα διανεμηθεί προσωρινό μέρισμα 0,20 ευρώ ανά μετοχή.