ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
Φωτο: Shutterstock

Με εντυπωσιακές εκπτώσεις κερδίζουν συνεχώς μερίδια τα e-φαρμακεία

Ο τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων άγγιξε τα 201 εκατ. ευρώ το φετινό εννεάμηνο, ενώ οι πώλησεις τους μόνο κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 18%, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.

Εξακολουθούν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του ελληνικού καταναλωτικού κοινού τα ηλεκτρονικά φαρμακεία, κερδίζοντας σημαντικά μερίδια αγοράς και στην κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Convert Group, οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν με ρυθμό 18% το τρίτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τη συνολική αξία των αγορών που οι Έλληνες έχουν κάνει στο εννεάμηνο να αγγίζει τα 201 εκατ ευρώ.

Οι προσφορές που πραγματοποιούν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία φαίνεται να είναι ο βασικός λόγος που οι καταναλωτές τα επιλέγουν, καθώς κατά μέσο όρο οι εκπτώσεις που διενεργούνται αγγίζουν το 39%, ποσοστό αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα συγκριτικά με πέρσι. Ως προς τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων, τα προϊόντα υγείας κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων κατά 44% το φετινό εννεάμηνο συγκριτικά με πέρσι, ενώ ακολουθούν τα βρεφικά και παιδικά είδη με 28%, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες με 11% και τα προϊόντα ομορφιάς με 7%.

Η κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας συνεισφέρει το 46% των συνολικών πωλήσεων μέσα από το συγκεκριμένο κανάλι, ενώ στον αντίποδα, τα προϊόντα υγείας και ειδικότερα ό,τι αφορά στην πανδημία -μάσκες προστασίας και διαγνωστικά τεστ- έχουν τεράστια μείωση ζήτησης, συνεισφέροντας μόλις το 12% των συνολικών πωλήσεων στο εννεάμηνο φέτος. Η έρευνα της Convert καταγράφει επίσης μικρή κάμψη της αξίας αγορών φέτος, με μέση τιμή τα 43,70 ευρώ, έναντι 44,90 το αντίστοιχο διάστημα του 2021, με περισσότερα ωστόσο είδη μέσα στο καλάθι των αγορών κατά 7%, χάριν στις μεγάλες εκπτώσεις που πραγματοποιούν τα online φαρμακεία.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι οι Έλληνες καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα επιλέγουν να χρησιμοποιούν σε ποσοστό 65% τις συσκευές των έξυπνων κινητών τηλεφώνων ή τις ταμπλέτες, έναντι 35% που επιλέγει υπολογιστή ή λάπτοπ. Οι μεσημεριανές ώρες και η Τετάρτη δείχνουν επίσης να κερδίζουν ις προτιμήσεις της πλειονότητας των ερωτηθέντων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Sephora Greece... απογειώθηκε: Πώς έφτασε σε αύξηση τζίρου 47%

Η αλυσίδα ενισχύει τις πωλήσεις της κατά 27% στο εξάμηνο φέτος, σε συνέχεια ενός έτους επιδόσεων - ρεκόρ, που αποδίδονται στην αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης, αλλά και στην υψηλή ζήτηση από τουρίστες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες εξαγορές στο ραντάρ της Σαράντης, στόχος για EBITDA 80 εκατ. το '24

Η εισηγμένη δίνει προτεραιότητα σε εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες, διαθέτοντας κονδύλια ύψους 54 εκατ. ευρώ για αυτόν τον σκοπό. Παράλληλα, επεκτείνει τις σειρές Carroten και Clinea σε νέες αγορές.
Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.