Υπερδιπλάσια κερδοφορία και σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών κατέγραψε η εταιρεία Shop & Trade το 2021, ανακάμπτοντας πλήρως από τις συνέπειες που είχε η πανδημία στο λιανεμπόριο και υπερβαίνοντας τις επιδόσεις του 2019. Περαιτέρω, η εταιρεία διαβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων για φέτος, αλλά και ενίσχυση της οικονομικής της θέσης, χάριν στην δυνατότητα της να δημιουργεί καθαρές ταμειακές ροές.
Ειδικότερα, η Shop & Trade πέτυχε την αύξηση των πωλήσεων της κατά 35% το 2021, αγγίζοντας τα 66,6 εκατ ευρώ, έναντι 49 εκατ το 2020, ενώ ανάλογη αύξηση καταγράφηκε και στα αποτελέσματα EBITDA, τα οποία αυξήθηκαν πέρσι σε 6,27 εκατ ευρώ, από 4,6 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, τα μικτά κέρδη της ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019, ενισχυόμενα κατά 25% σε σχέση με το 2020 κι αγγίζοντας τα 19 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υπερδιπλασιάστηκαν, διαμορφούμενα σε 1,32 εκατ ευρώ το 2021, έναντι 419.257 ευρώ το 2020. Στο τέλος της χρήσης, η εταιρεία είχε σύνολο καθαρής θέσης και υποχρεώσεων ύψους 145,4 εκατ ευρώ, έναντι 120,7 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, με το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων να διαμορφώνεται σε 95,4 εκατ ευρώ, από 72 εκατ ευρώ το 2020, καθώς επηρεάστηκε σαφώς από τα βραχυπρόθεσμα δάνεια και τους φόρους που προέκυψαν από την αύξηση της δραστηριότητας την χρονιά που πέρασε.
Η εταιρεία ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία της στην εγχώρια αγορά της λιανικής με την διάθεση από την αρχή του τρέχοντος έτους νέων εμπορικών σημάτων ένδυσης κι αξεσουάρ όπως τα Iceberg, Iceplay, και Versace Jeans Couture, μεταξύ άλλων, ενώ αύξηση πωλήσεων άνω του 12% καταγράφηκε ειδικά στον τζίρο της αμερικανικής φίρμας Guess, την αποκλειστική αντιπροσώπευση της οποίας ανέλαβε πέρσι η Shop & Trade, ανοίγοντας φέτος ένα ομώνυμο κατάστημα αξεσουάρ, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens. Διατηρεί δε σταθερό το δίκτυο των συνολικά 11 σημείων λιανικής πώλησης, σε Αθήνα και Μύκονο, ενώ ένα κατάστημα Bloobox Beach, με είδη παραλίας, λειτουργεί από φέτος το καλοκαίρι στους χώρους τηης Α' πλαζ Βούλας.
Για φέτος, οι προοπτικές χαρακτηρίζονται θετικές, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, καθώς η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη της παρουσίας της και μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναπτύσσει μάλιστα περαιτέρω την πλατφόρμα Β2Β (www.bloobox.gr), ενδυναμώνοντας τα κανάλια πωλήσεων, ενώ σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου συμμετείχε στην ίδρυση εταιρείας με αντικείμενο την δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας outlet, για την ενίσχυση των καναλιών διάθεσης των αποθεμάτων της.
Τέλος, ειδικά σε ό,τι αφορά τις εξελίξεις στην Ουκρανία, η Shop & Trade δεν έχει θυγατρικές, συνεργαζόμενες ή συνδεδεμένες εταιρείες με έδρα τη Ρωσία ή την Ουκρανία, καθώς επίσης ούτε πελάτες, προμηθευτές ή συνεργάτες από τις δύο χώρες.