ΓΔ: 1398.3 0.55% Τζίρος: 42.49 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:15:39 DATA
kinito
Φώτο: Shutterstock

Ενισχυμένη κερδοφορία κατά 23% στο εννεάμηνο του 2022 για την Upstream

Η εταιρεία τεχνολογίας είδε τα έσοδα από την πλατφόρμα της Grow να ενισχύονται πάνω από 22%, με τον συνολικό κύκλο εργασιών της να αυξάνεται κατά 15%, ενώ η πλατφόρμα συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Δυναμικά συνεχίζει την ανοδική της πορεία η Upstream, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στον χώρο του mobile marketing automation, καταγράφοντας αύξηση εσόδων 15% για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022. Η martech εταιρεία, που δραστηριοποιείται σε μερικές από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, λάνσαρε την τεχνολογική πλατφόρμα αυτοματοποιημένου mobile marketing το 2021, ονόματι Grow, και συνεχίζει να αναπτύσσεται, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες που κορυφώθηκε με την πανδημία.
 
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους, η Upstream είδε τα έσοδα από την πλατφόρμα Grow να ενισχύονται πάνω από 22%. Τα έσοδα αυτά, που αντιπροσωπεύουν τις νέες δραστηριότητες της εταιρείας, αποτελούν σήμερα τα δύο τρίτα των συνολικών εσόδων της Upstream, ενώ έως το 2025, το ποσοστό αυτό αναμένεται να ξεπεράσει το 90%. Παράλληλα, η Upstream κατέγραψε στο εννεάμηνο υγιή κερδοφορία, όπως φαίνεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία, στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2022 ήταν ενισχυμένα κατά 23%.
 
Το mobile marketing είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς marketing, με την αξία του να αποτιμάται στα 100 δισ. δολάρια παγκοσμίως και τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς να υπολογίζεται σε 23% (CAGR) μέχρι το τέλος του 2027. Με τη διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα παγκοσμίως, αλλά και με την επικείμενη κατάργηση των cookies -από την πλειονότητα των προγραμμάτων περιήγησης στο Internet - και λόγω των αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα, επιχειρήσεις και πάροχοι κινητής τηλεφωνίας στρέφουν ολοένα και περισσότερο το βλέμμα τους προς το mobile marketing, το οποίο τους επιτρέπει να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις, αλλά και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
 
«Η Upstream είναι πιο έτοιμη από ποτέ να ανταποκριθεί στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για στοχευμένη, εξατομικευμένη και αποτελεσματική επικοινωνία marketing με τους καταναλωτές, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Η πανδημία μας βρήκε εν μέσω του μετασχηματισμού των δραστηριοτήτων μας τον οποίο ολοκληρώσαμε με επιτυχία, ενώ ήδη έχουμε αρχίσει να βλέπουμε υγιή ανάπτυξη από τη νέα μας πλατφόρμα mobile marketing. Αξιοποιούμε στο έπακρο την τεράστια δυναμική της αγοράς διεθνώς και βλέπουμε τους ρυθμούς ανάπτυξής της ως πυξίδα για το μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε», δήλωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.
 
«Παρά τις αναταράξεις της αγοράς σε όλα τα επίπεδα, τη διευρυμένη διεθνή μας παρουσία και τον ταυτόχρονο μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μας μοντέλου – και μάλιστα κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας – καταφέραμε να αυξήσουμε τα έσοδα από τις νέες μας δραστηριότητες, διατηρώντας παράλληλα υγιείς όλους τους οικονομικούς μας δείκτες», πρόσθεσε ο Γιώργος Σερφιώτης, Chief Financial Officer της Upstream.
 
Νέα προϊόντα και καινοτομίες, εξάπλωση στο e-commerce

Εντός του 2021 η εταιρεία δημιούργησε στο R&D της στην Αθήνα και εκκίνησε την εμπορική διάθεση της πλατφόρμας martech Grow, που συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στο mobile marketing, έναν τομέα στον οποίο η εταιρεία πρωτοπορεί διαχρονικά.
 
Η Upstream συνεχίζει να επεκτείνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας Grow, προσθέτοντας συνεχώς νέες λειτουργίες. Στις τελευταίες καινοτομίες της συγκαταλέγεται και η κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης του Grow αποκλειστικά για ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και η ολοκαίνουρια τεχνολογία της Upstream, Mobile Identity, η οποία επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση χρηστών μέσω του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου. Η τεχνολογία αυτή, η οποία είναι κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μπορεί να αναγνωρίσει έως και το 85% των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα το κοινό τους, χωρίς τη χρήση των υπό κατάργηση cookies και τη με συναίνεση των χρηστών, με πλήρη σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα.
 
Με την κυκλοφορία της ειδικής έκδοσης του Grow για πελάτες e-commerce, η Upstream επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη Βραζιλία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως. Έχοντας, μέσα σε λίγους μήνες, κερδίσει την εμπιστοσύνη ορισμένων από τους πιο σημαντικούς παίκτες e-commerce στη Βραζιλία (DiGaspi, Freitas Varejo, Daz Roupaz και η κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα Flamengo), η Upstream είναι έτοιμη να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, στην οποία άλλωστε έχει ήδη 15ετή παρουσία. 
 
«Απευθυνόμαστε σε μια αγορά ενός δισεκατομμυρίου καταναλωτών παγκοσμίως και συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 370 διαφημιζόμενους, από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους μέχρι ηλεκτρονικά καταστήματα. Έχουμε πετύχει πολλά και στοχεύουμε ακόμη υψηλότερα χάρη στην απίστευτα ταλαντούχα ομάδα μας, την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά τους», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εθνική Τράπεζα: Δάνειο 14 εκατ. ευρώ στην τεχνολογική εταιρεία Upstream

H δανειακή σύμβαση με την Εθνική Τράπεζα είναι πενταετούς διάρκειας, ενώ η χρηματοδότηση θα αξιοποιηθεί για τη μερική αποπληρωμή του δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (EIB).
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΤΕ: Με 45 έως 70 ευρώ προσφέρει τις super fast ταχύτητες

Τα νέα εμπορικά πακέτα των υπερυψηλών ταχυτήτων φέρνει στην αγορά ο ΟΤΕ για νοικοκυριά και επιχειρήσεις με τις τιμές να διαμορφώνονται ακόμα χαμηλότερα αν οι συνδρομητές κάνουν χρήση του κουπονιού Super Fast Broadband.
eshop-ilektroniko-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στρατηγική συνεργασία Upstream και Socital για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών, αφορά την ανταλλαγή τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και την από κοινού στόχευση σε ένα διευρυμένο πελατολόγιο ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς.