ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
calin
Πηγή: Shutterstock

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών παρουσίασε το 2021 στην χώρα μας η εταιρεία Calin AE, η οποία αναπτύσσει τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis καλύπτοντας σημαντικό μέρος των απωλειών της διετίας της πανδημίας. Παράλληλα, η εταιρεία υλοποιεί μέσα στο τρέχον έτος πλάνο περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, δρομολογώντας το άνοιγμα νέων σημείων αλλά και την ανακαίνιση παλαιότερων καταστημάτων της, όντας σε συζητήσεις τόσο με την Lamda Development όσο και με την διοίκηση του εμπορικού κέντρου River West.

Ως προς τις οικονομικές της επιδόσεις, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 38,8% το 2021, αγγίζοντας τα 45,8 εκατ ευρώ από 32,9 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα μικτά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 21,3 εκατ ευρώ από 15,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που συνδέεται με την αύξηση του κύκλου εργασιών της. Περαιτέρω, τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν κατά 894% το 2021, συγκριτικά με το 2020, αγγίζοντας τα 7,37 εκατ ευρώ, έναντι 1,11 εκατ ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Ως εκ τούτου και με στόχο την ικανοποίηση των μετόχων της, η Calin προτίθεται να διανείμει συνολικό καθαρό μέρισμα ύψους 3,34 εκατ ευρώ, ήτοι 48,42 ευρώ ανά μετοχή.

Μέσα στην χρήση του 2021, η εταιρεία έκλεισε δύο καταστήματα κι άνοιξε ένα, με αποτέλεσμα στο τέλος του Δεκεμβρίου να λειτουργεί συνολικά 135 καταστήματα, εταιρικά και franchise. Το τρέχον έτος, η Calin δρομολογεί το άνοιγμα καταστημάτων της αλυσίδας Ιntimissimi Uomo και Tezenis στην Καλαμάτα, καθώς και ενός ακόμη σημείου της πρώτης αλυσίδας στον Βόλο. Επιπρόσθετα, δρομολογούνται ανακαινίσεις σε σημεία των δύο αλυσίδων σε Πατησίων, Βόλο και Λάρισα καθώς και για τις αλυσίδες Calzedonia και Intimissimi στην Θεσσαλονίκη. Περαιτέρω, η Calin βρίσκεται σε συζητήσεις με την Lamda Development για την ανάπτυξη καταστημάτων του συνόλου των αλυσίδων που διαχειρίζεται στον νέο εμπορικό πόλο του Ελληνικού, ενώ σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται επίσης και για το άνοιγμα δύο ακόμη σημείων Intimissimi και Intimissimi Uomo στο εμπορικό κέντρο River West.

Στον σχεδιασμό της Calin περιλαμβάνεται επίσης το άνοιγμα καταστημάτων Tezenis σε Αιγάλεω και Περιστέρι, καθώς και ένα σημείο της αλυσίδας Falconeri στην Γλυφάδα. Το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023, με σημαντικό μέρος αυτού να ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι η Calin AE έχει παρουσία στην χώρα μας εδώ και 27 έτη, διατηρώντας συνολικά 69 εταιρικά και 67 franchise καταστήματα των αλυσίδων Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri, διεθνή brands του ιταλικού ομίλου Calzedonia SpA.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση πωλήσεων 15% αλλά και πίεση στα κέρδη για τη Sportswind το 2023

Βελτίωση μεγεθών προβλέπει για φέτος ο όμιλος Φάις, χάρη στη νέα συνεργασία με την αμερικανική Levi's και στη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων. Το 9ο κατάστημα Puma θα ανοίξει αρχές του 2025 στο The Mall of Athens.