Το πρώτο πλήρως ρομποτικό Physi-Digital κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα ξεκίνησε τη λειτουργία του στην οδό Αγία Φωτεινής, στην Νέα Σμύρνη, με στόχο να επεκταθεί σε ολόκληρη την χώρα καθώς και στις 5 ηπείρους.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το i-mall Micro Market είναι μια 100% ελληνική ιδέα σχεδιασμένη και υλοποιημένη στο μεγαλύτερο ποσοστό από μια ομάδα 30 Ελλήνων. Σε συνεργασία με Ιταλούς και Αμερικάνους συνεργάτες ολοκληρώθηκε η εφαρμογή των πιο καινοτόμων λύσεων στον τομέα της μικρολιανικής.
Πρόκειται για ένα πλήρως αυτοματοποιημένο κατάστημα λιανεμπορίου που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, μόνο με ανέπαφες συναλλαγές. Πίσω από τη σύλληψη και τον σχεδιασμό της ιδέας είναι ο Δημήτρης Καραβασίλης (DK CONSULTANTS GROUP) ο οποίος μαζί με λίγους φίλους και μία ομάδα φιλόδοξων νέων ανθρώπων έκαναν πράξη την ιδέα αυτή. Για την πραγματοποίηση αυτού του φιλόδοξου project μια ομάδα 25 ατόμων τα τελευταία 3 χρόνια επεξεργάζονται τις τάσεις αγοράς και «ιχνηλατούν» τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, ενός κοινού απόλυτα τεχνολογικά «ενεργού».
Τι σημαίνει αυτοματοποιημένο κατάστημα;
Τα i-mall Micro Market λειτουργούν από απόσταση (fully remote) αφού όλες οι λειτουργίες πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως από τον ιδιοκτήτη τους με πλήρη έλεγχο μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Αξιοποιώντας την εξελιγμένη IoT τεχνολογία των ρομποτικών συστημάτων - πωλητών σε συνδυασμό με το ειδικό λογισμικό της i-mall εφαρμογής και του software, προσφέρουν όλο το 24ωρο, ταχύτητα στην εξυπηρέτηση και ασφάλεια, συστήνοντας με online έλεγχο στατιστικά δεδομένα επέμβασης και πλήρους διαχείρισης του καταστήματος, φέρνοντας στο καταναλωτικό κοινό τα πρώτα παγκοσμίως καταστήματα μικρολιανικής χωρίς ανθρώπινη παρουσία.
Ορισμένες από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες που προσφέρουν είναι οι εξής:
- διαθεσιμότητα προϊόντων 24/7/365
- ανέπαφες συναλλαγές
- πληρωμή με i-mall coins/wallet, ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι και i-mall coin sharing κάνοντας χρήση blockchain technology
- εύκολη πρόσβαση για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ)
- προσωποποιημένες προσφορές ανά καταναλωτή και εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών
- αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων
- παραγγελία από touch screen οθόνες ή mobile app
Σε ποιο target group απευθυνόμαστε;
Με το μέλλον του Physi-Digital να υιοθετείται πολύ έντονα στις ηλικίες από 12 ετών και άνω, τα i-mall απευθύνονται στη νέα γενιά αλλά και σε καταναλωτές ηλικιακά μεγαλύτερους που επιδιώκουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να εξοικονομήσουν χρόνο και κόστος. Μετά από 3 χρόνια ερευνών επικεντρωθήκαμε στις τάσεις και τις ανάγκες που δημιούργησε η μετά covid εποχή και στοχεύσαμε στο target group των Gen Z και Alpha που διασκεδάζουν σε εξωτερικούς χώρους (πάρκα, πλατείες) και θέλουν να επισκέπτονται σε open space φυσικά καταστήματα. Απευθυνόμαστε σε όλους τους καταναλωτές οι οποίοι κάνοντας χρήση των προσωποποιημένων εφαρμογών, μέσα από τις λειτουργίες του κινητού τους τηλεφώνου, απολαμβάνουν μια μοναδική εμπειρία αγοράζοντας τα απαραίτητα για την καθημερινότητά τους.
Ποια είναι τα μοναδικά στοιχεία διαφοροποίησης που συναντά κανείς μέσα σε ένα i-mall Micro Market;
Κάθε i-mall Micro Market αποτελεί το ιδανικό wi-fi hot spot για μικρούς αλλά και μεγαλύτερους σε ηλικία λάτρεις της τεχνολογίας συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Σε συνεργασία με την Panik Records σε ειδικές οθόνες προβάλλεται επί 24ωρου το πρόγραμμα της Panik TV με όλες τις τελευταίες επιτυχίες αγαπημένων καλλιτεχνών. Στο χώρο φιλοξενείται pick up point της Skroutz, ενώ σύντομα έρχονται super events με αγαπημένους καλλιτέχνες και διαγωνισμοί στα social media με δώρα και ανεπανάληπτες εκπλήξεις για τους loyal fans των i-mall Micro Market.