ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Pink Woman

Pink Woman: Επιστροφή σε κερδοφορία, επέκταση δικτύου καταστημάτων

Κατά 48% αυξήθηκε ο τζίρος το 2021. Δυναμικά συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, καθώς προστέθηκαν 20 νέα σημεία πώλησης Pink Woman από το 2020 έως σήμερα, ξεπερνώντας συνολικά τα 100.

Την εκτίμηση ότι το δύσκολο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία με ό,τι αυτό συνεπάγεται, δεν θα επηρεάσει σημαντικά τα φετινά μεγέθη της αλυσίδας ενδυμάτων Pink Woman, εκφράζει η διοίκηση της εταιρείας Intrafashion Group, η οποία ελέγχει το δίκτυο καταστημάτων της Pink Woman μετά την εξαγορά της, στο τέλος του 2019.

Ταυτόχρονα ωστόσο, η αύξηση του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού γενικότερα σημειώνεται ως μία αρνητική παράμετρος που επηρεάζει σαφώς το ευρύτερο οικονομικό κλίμα και την κατανάλωση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την απρόβλεπτη αγορά της λιανικής.

Σε ό,τι αφορά την οικονομική χρήση του 2021, η εταιρεία παρουσίασε σημαντική βελτίωση σε σχέση με το 2020, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων κατά 48,2% κι επιστρέφοντας σε κερδοφορία από ζημιές την προηγούμενη χρήση. Ειδικότερα, ο τζίρος της Intrafashion Group άγγιξε τα 27,92 εκατ. ευρώ το 2021, έναντι 18,83 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ το μικτό αποτέλεσμα διπλασιάστηκε σε κέρδη ύψους 10,61 εκατ. ευρώ, από κέρδη 5,18 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Τα αποτελέσματα EBITDA για το 2021 είναι κέρδη ύψους 4 εκατ. ευρώ, έναντι ζημίων ύψους -451.141 ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων είναι κέρδη ύψους 3,73 εκατ ευρώ, έναντι ζημίων ύψους -702.316 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία επενδύει τόσο στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων όσο όμως και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι οποίες ενισχύθηκαν ιδιαίτερα κατά την πρώτη φάση των περιορισμών της πανδημίας, το 2020. Οι τελευταίες διπλασιάστηκαν από 2% των συνολικών εσόδων της εταιρείας το 2019 σε περίπου 4% στο τέλος του 2021, χάριν και στην δημιουργία ενός αυτόνομου κέντρου logistics που εξυπηρετεί αποκλειστικά το e-shop. Δυναμικά ωστόσο συνεχίζεται και η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, καθώς προστέθηκαν 20 νέα καταστήματα Pink Woman από το 2020 έως σήμερα, ξεπερνώντας συνολικά τα 100, και διατηρώντας την αναλογία 75% - 25% μεταξύ καταστημάτων franchise και εταιρικών.

Μέσα στο 2022 εκτιμάται ότι ακόμη 20 καταστήματα δύνανται να προστεθούν στο δίκτυο της εταιρείας, σε σημεία όπου εντοπίζεται εμπορικό ενδιαφέρον ανά την επικράτεια. Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2021 λειτουργούσαν συνολικά 26 εταιρικά καταστήματα Pink Woman.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα η Pepco: 326 νέα σημεία μέσα σε 9 μήνες

Ο πολωνικός όμιλος διατηρεί πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων και στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, αγγίζοντας σε αξία τα 4,68 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.