ΓΔ: 2056.86 -1.45% Τζίρος: 320.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: ΟΠΑΠ

Κορυφαίες διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Σημαντική επιβράβευση της πελατοκεντρικής προσέγγισης του ΟΠΑΠ και της προσήλωσής του στο Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελούν έξι διακρίσεις που απέσπασε στα εφετινά Loyalty Awards.

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Τα βραβεία του ΟΠΑΠ

Ανάμεσα στις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρονιά τις εταιρείες που έχουν θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής τους τον πελάτη, ξεχωρίζουν τα «Platinum» και «Gold» βραβεία στην κατηγορία «Best Use of Analytics» για το έργο «OPAP Safety Net». Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα Machine Learning & AI, το οποίο εντοπίζει πιθανά φαινόμενα εθισμού των παικτών στα τυχερά παιχνίδια. O ΟΠΑΠ χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI για να αντιμετωπίσει ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της αγοράς, διασφαλίζοντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες του.

Η εταιρεία απέσπασε δύο ακόμα βραβεία «Gold» στις κατηγορίες «Best CRM in Industry (Sports, Culture & Entertainment)» και «Best Use of CRM (Online Customer Ecosystem)». O ΟΠΑΠ έχει επενδύσει σε ένα CRM οικοσύστημα, το οποίο παρέχει ολιστική εικόνα των πελατών και αποτελείται από μία σειρά καινοτόμων πρακτικών, όπως Real Time παρακολούθηση της επικοινωνίας, αυτόματη επιλογή του σωστού καναλιού επικοινωνίας, Μachine Learning αλγόριθμοι οι οποίοι προβλέπουν μελλοντικές αποκλίνουσες συμπεριφορές, End-to-End αυτοματοποίηση και προσωποποιημένες προσφορές για κάθε πελάτη.

Τις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022 συμπληρώνουν ένα βραβείo «Silver» και ένα βραβείο «Bronze» στις κατηγορίες «Best Use of Gamification»  και «Best Regional Initiative», αντίστοιχα.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο και μετοχές
MARKET MAKER

Νέες πιέσεις στην αγορά, η «βύθιση» ΟΠΑΠ και το ομόλογο της ΔΕΗ

Γιατί χάλασε το κλίμα στο Χ.Α., τι προβληματίζει τους επενδυτές με τον ΟΠΑΠ, οι νέες πιέσεις στη Μetlen, το ομόλογο της ΔΕΗ, το ζητούμενο της διασποράς για την CrediaBank και η αποτίμηση της Παπουτσάνης.
Τολιόπουλος, Ρογκαβόπουλος
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

ΟΠΑΠ Game Time: Ρογκαβόπουλος και Τολιόπουλος σε τρίποντο challenge

Ο Νίκος Ρογκαβόπουλος και ο Βασίλης Τολιόπουλος, καλεσμένοι στο «ΟΠΑΠ Game Time» στο ΟΑΚΑ, μιλούν για τη Βιλερμπάν, την ατμόσφαιρα στο γήπεδο και κοντράρονται σε ένα εντυπωσιακό challenge τριπόντων.
Γιώργος Κώτσηρας ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κώτσηρας: Η συνένωση ΟΠΑΠ–Allwyn δείχνει εμπιστοσύνη στην οικονομία

Ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Γιώργος Κώτσηρας, τόνισε ότι η συνένωση ΟΠΑΠ και Allwyn αναδεικνύει την εξωστρέφεια και δυναμική του ΟΠΑΠ, στέλνοντας μήνυμα εμπιστοσύνης για την ελληνική οικονομία και τις επενδύσεις.