ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Σε άνοδο οι πωλήσεις των αντηλιακών από το πρώτο τρίμηνο του 2022

Τα αντηλιακά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 8% ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2022 και αναμένεται ενίσχυση αυτής της δυναμικής το καλοκαίρι. Βρίσκονται μέσα στις τρεις πιο δημοφιλείς κατηγορίες των οnline φαρμακείων.

Δυναμική ανάπτυξη καταγράφει η αγορά των αντηλιακών στην χώρα μας από την αρχή του έτους, προϊδεάζοντας για μία δυνατή εποχική σεζόν το προσεχές τρίμηνο. Πρόκειται για κατηγορία καλλυντικών η οποία εμφανίζει ενδιαφέρουσα δυναμική και μέσα από το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων των online φαρμακείων, καθώς οι καταναλωτές κάνουν συνειδητές και συχνά επαναλαμβανόμενες αγορές σε προϊόντα που ήδη γνωρίζουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η Convert Group και η πλατφόρμα eRetail Audit, τα αντηλιακά εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 8% ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, και αναμένεται ενίσχυση αυτής της δυναμικής, καθώς υπάρχει η έντονη εποχικότητα των καλοκαιρινών μηνών.

Η κατηγορία αυτών των προϊόντων συνεισέφερε πέρσι το 5,7% της συνολικής αξίας πωλήσεων μέσα από τα online φαρμακεία, με την συνολική αξία τους να διαμορφώνεται σε 9 εκατ. ευρώ, έχοντας καταγράψει μάλιστα εντυπωσιακή αύξηση σε ποσοστό 32% συγκριτικά με το 2020. Σύμφωνα με την ανάλυση της Convert Group, τα αντηλιακά βρίσκονται μέσα στις 3 πιο δημοφιλείς κατηγορίες για τους επισκέπτες των οnline φαρμακείων, με τουλάχιστον ένα συναφές προϊόν να περιλαμβάνεται τουλάχιστον στο 10% των καλαθιών αγορών.

Τα αντηλιακά σώματος λαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις των αντηλιακών συνολικά, αποτελώντας το 50% της ετήσιας αξίας πωλήσεων, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα για το πρόσωπο με 20% και για τα παιδιά με 12%. Το πλέον κρίσιμο δε διάστημα για τον τζίρο της συγκεκριμένης κατηγορίας καλλυντικών είναι το διάστημα Μαΐου - Ιουλίου, οπότε πραγματοποιείται περίπου το 80% των αγορών για την κατηγορία αντηλιακών σώματος και το 50% των προϊόντων για την προστασία του προσώπου.

Σε διεθνές επίπεδο, η αγορά των αντηλιακών κατέγραψε σημαντική άνοδο το 2021, συνέπεια της επιστροφής σε σχετική κανονικότητα, με την άρση σημαντικού μέρους των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας. Η αξία της συγκεκριμένης αγοράς παγκοσμίως ανήλθε πέρσι σε 8,28 δισ. δολάρια, έχοντας καταγράψει αύξηση κατά 500 εκατ. δολάρια συγκριτικά με το 2020, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας Statista, η αξία της θα αυξηθεί σε 13,64 δισ. δολάρια μέχρι το 2026.

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι, μόνο στην αμερικανική αγορά, τα αντηλιακά εμφάνισαν πέρσι αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 18% συγκριτικά με το 2020, ενώ συνολικά η αγορά των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής επανήλθε πλήρως σε αναπτυξιακή τροχιά, αγγίζοντας σε αξία τα 22 δισ. δολάρια, από 16,1 δισ. δολάρια το 2020 και 18,8 δισ το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.