ΓΔ: 1399.66 0.65% Τζίρος: 127.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA
Cocomat-Hotel-Santorini

Δυναμική επέκταση της Cocomat Hotels, προσθέτει τρία νέα ξενοδοχεία

Μέσα στον Μάιο ανοίγει το νέο boutique hotel της αλυσίδας στη Σαντορίνη, ενώ θα ακολουθήσουν οι μονάδες στην Ακρόπολη και στη Μονεμβασιά. Λειτουργούν ήδη τέσσερα ξενοδοχεία στην Αθήνα και ένα στη Σέριφο.

Διευρύνει την παρουσία της στην ξενοδοχειακή αγορά η εταιρεία Cocomat, υλοποιώντας το πλάνο επέκτασης της στον πολλά υποσχόμενο χώρο της φιλοξενίας όπου έχει εισέλθει ήδη από το 2012. Ειδικότερα, μέσα στον Μάιο πρόκειται να εγκαινιαστεί το νέο ξενοδοχείο της αλυσίδας στην Σαντορίνη, ενώ θα ακολουθήσουν νέα ανοίγματα στην περιοχή της Ακροπόλεως στην Αθήνα καθώς και στην Μονεμβασιά, ανεβάζοντας σε 8 το σύνολο των καταλυμάτων με την υπογραφή Cocomat στην χώρα μας. 

Το νέο ξενοδοχείο στον κορυφαίο προορισμό των Κυκλάδων βρίσκεται στο γραφικό χωριό του Ακρωτηρίου στα νότια της Σαντορίνης, προσφέροντας μοναδική θέα στην ανεπανάληπτη καλντέρα σε συνδυασμό με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του νησιού. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μία ξεχωριστή εμπειρία διακοπών, ευεξίας και χαλάρωσης, καθώς παρέχονται μεταξύ άλλων υπηρεσίες γιόγκα, μασάζ και ηχοθεραπείας, ενώ στην διάθεση τους θα βρίσκονται και τα εμβληματικά ξύλινα ποδήλατα της Cocomat, ώστε να εξερευνήσουν τις ομορφιές του νησιού. Στην ξεχωριστή εμπειρία των διακοπών θα συμβάλει και ο σεφ Δημήτρης Καναράκης, ο οποίος έχει την γαστριμαργική επιμέλεια των προσφερόμενων μενού, με γεύσεις εμπνευσμένες από την Μεσόγειο.

Επιπλέον, οι κοινόχρηστοι χώροι του ξενοδοχείου είναι σχεδιασμένοι με βάση την τοπική αρχιτεκτονική, ενώ και οι σουίτες προσφέρουν ιδανικές στιγμές χαλάρωσης χάρη και στα συστήματα ύπνου με την υπογραφή της Cocomat. Το νέο boutique hotel της αλυσίδας ακολουθεί επίσης πιστά τα πρότυπα βιωσιμότητας, διαθέτοντας εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και υπηρεσίες απόλυτα φιλικές προς το περιβάλλον, αξιοποιώντας την ανακύκλωση, το φιλτράρισμα και την επαναχρησιμοποίηση των γκρίζων νερών για το πότισμα και την φροντίδα του κήπου, την ηλιακή και την γεωθερμική ενέργεια αλλά και χρησιμοποιώντας οικολογικά προϊόντα καθαρισμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης οι εργασίες για την ανέγερση των νέων ξενοδοχείων της Cocomat στην Μονεμβασιά αλλά και στην περιοχή της Ακροπόλεως στην Αθήνα, περαιτέρω επεκτείνοντας το δίκτυο της αλυσίδας κι υπηρετώντας το όραμα της εταιρείας για την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό. Ήδη λειτουργούν 4 ξενοδοχεία στην πρωτεύουσα, τα Cocomat Hotel Athens, Cocomat Athens BC, Cocomat Athens Jumelle και Cocomat Hotel Nafsika, καθώς και ένα ακόμη στο νησί της Σερίφου, το Eco Residence Serifos, συμπληρώνοντας το προφίλ του ομίλου συνδυαστικά με την εμπορική του δραστηριότητα στα στρώματα και τα προϊόντα ύπνου. 

Σε ό,τι αφορά την τελευταία, η εταιρεία διαθέτει παρουσία σε 21 χώρες του κόσμου, λειτουργώντας εκτενές δίκτυο καταστημάτων -τουλάχιστον 42 σημεία στην Ελλάδα και περισσότερα σε Ευρώπη, Κίνα, Ιαπωνία, Ν. Αφρική και Ηνωμένες Πολιτείες μέσω συνεργασιών franchise- καθώς και εξειδικευμένο e-shop όπου είναι διαθέσιμη η πλήρης γκάμα των λευκών ειδών και οικολογικών προϊόντων ύπνου. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

COCO-MAT
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έμφαση στην αγορά λιανικής και διατήρηση δυνάμεων οι βασικοί στόχοι της Cocomat

Σε δεύτερο πλάνο η δραστηριότητα business to business και hoteling. Η εταιρία σημείωσε υπερδιπλασιασμό ηλεκτρονικών πωλήσεων ωστόσο περίπου το 20% του τζίρου της προέρχεται από τα ξενοδοχεία.
Melia-Hotels-Sol-Cosmopolitan-Rodos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση των κρατήσεων στην Ελλάδα για τα Meliá Hotels International

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ρόδος καταγράφει μια σημαντική αύξηση των κρατήσεών της με ποσοστό +177,61% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ισχυρές ανοδικές τάσεις για αρκετές χώρες δείχνουν και οι προκρατήσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί η Premia Properties αγοράζει ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη

Επένδυση 112 εκατ. ευρώ και είσοδος στον τουριστικό κλάδο από την εισηγμένη ΑΕΕΑΠ. Στρατηγική συνεργασία με τον νορβηγικό κολοσσό Strawberry Group. Στόχος η αύξηση των ετήσιων μισθωμάτων και της αξίας του χαρτοφυλακίου ακινήτων.