ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
eshop, emporio, internet, elstat
Φώτο: Shutterstock

Μέτρα της Skroutz υπέρ των καταναλωτών που εξαπατήθηκαν από e-shop

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε ότι αποζημιώνει με κουπόνια ή βοηθά καταναλωτές να ανακτήσουν τα χρήματά τους μέσω της τράπεζας. Η 365shop, η αλλαγή ιδιοκτησίας και οι... άφαντες παραγγελίες.

Μέτρα για την προστασία και την αποζημίωση των καταναλωτών που έχουν κάνει παραγγελίες από την 365shop, οι οποίες ουδέποτε παραδόθηκαν, έχει λάβει η Skroutz, όπως διευκρινίζει σε νεότερη ανακοίνωση σχετικά με τη διακοπή της συνεργασίας της με το συγκεκριμένο e-shop.

Όπως τονίζει στην ανακοίνωση η Skroutz, από τη Δευτέρα 4/4/2022 που έλαβε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα, ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου της εταιρείας. Παράλληλα το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν έως τότε το κατάστημα. «Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής», τονίζει η Skroutz στην ανακοίνωση.

Η Skroutz σημειώνει ότι έχει ήδη απαντήσει σε 492 μηνύματα καταναλωτών στους οποίους προσφέρει είτε αποζημίωση με μορφή κουπονιού, ή υποστήριξη για να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας €51,418.75, αναφέρει η εταιρεία.

Σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών, το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες αλλά μετά από αυτό το διάστημα δεν ανταποκρινόταν σε επικοινωνία των πελατών του και εδώ και λίγες ημέρες έχει κατέβει η ιστοσελίδα (εμφανίζοντας ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας»).

Η ανακοίνωση της Skroutz

Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”, ως εταιρεία Skroutz επιθυμούμε  να διευκρινίσουμε τα εξής:

Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε  λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα. Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.  

Πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών. 

Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 λάβαμε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου μας. 

Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν εως τότε το κατάστημα. Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.  

Εν συνεχεία με πρωταρχικό μας μέλημα μας την άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στους οποίους είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας - μέσω του Skroutz Marketplace - για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας: €51,418.75. 

Ειδική μνεία οφείλει να γίνει στην πολιτική ένταξης καταστημάτων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz η οποία και μεταβάλλεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου με στόχο να γίνεται όλο και πιο αυστηρή ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύουσα πολιτική συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz από το Φεβρουάριο του 2022 είναι η εξής: 

  • Κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί στο Skroutz με το δικό του e-shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις πριν την υποβολή της αίτησης. Παράλληλα, η εταιρεία θα πρέπει να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους τουλάχιστον 50.000 ευρώ. 
  • Αν το κατάστημα έχει λιγότερες από τρεις (κλεισμένες) χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών χαμηλότερο των 50.000 ευρώ (σε κάθε χρήση), τότε μπορεί να αξιοποιήσει το Skroutz Marketplace για τα επόμενα δύο χρόνια.  Με την πάροδο των δύο ετών, θα μπορεί να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του redirection μοντέλου.
  • Αν η εταιρεία έχει περισσότερες από τρεις χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών υψηλότερο των 50.000 ευρώ/χρήση, τότε μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.
  • Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο κινητής τηλεφωνίας, laptop, tablet, κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους μόνο μέσω του Skroutz Marketplace (για τουλάχιστον δύο χρόνια).

Να υπογραμμιστεί τέλος, ότι τα στοιχεία κάθε εταιρείας ελέγχονται για την εγκυρότητά τους μέσω της εφαρμογής του GSIS (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) ενώ είναι υποχρεωτική η εγγραφή στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο). Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή των εταιρειών στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κλείνοντας, να τονιστεί ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Να υπογραμμίσουμε δε, ότι παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συστήματα και διαδικασίες που προσφέρουν άμεση, γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυαζόμενη με την κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Skroutz αποφάσισε τη διακοπή της συνεργασίας της με το 365shop

Η Skroutz επισημαίνει ότι δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Envolve: Αναζητά 20 καινοτόμες επιχειρήσεις για το πρόγραμμα επιτάχυνσης

Το ΕnvolveXL είναι ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων μηνών, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποστήριξη από το στάδιο του σχεδιασμού της ιδέας μέχρι και το στάδιο της επένδυσης.
ETBA-Viotexniki-Stegi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. στηρίζει νομικά το Επιχειρηματικό της Πάρκο στη Πάτρα

Η Επιχείρηση διεκδίκησε το να μη χρεώνεται έναντι του δήμου και μάλιστα υπό τη «δαμόκλειο σπάθη» της διακοπής της ηλεκτροδότησης, για ανταποδοτικές υπηρεσίες που δεν τις παρέχει ο δήμος.
Accor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση εσόδων 12% στα 1,434 εκατ. για την Accor το γ' τρίμηνο του 2024

Οι επιδράσεις από την επιχειρησιακή δραστηριότητα (scope effects) που συνδέονται κυρίως με την εξαγορά της Potel & Chabot (τον Οκτώβριο του 2023) στην κατηγορία Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν με 56 εκατ. ευρώ.