ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
pwliseis, sales
Φώτο: Shutterstock

Generation Y: Νέα στρατηγική επένδυση της πολυεθνικής στην The Jones

Για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται στρατηγική συμμαχία μέσα στον ίδιο όμιλο εταιρειών, ανάμεσα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δημιουργική διαφήμιση.

Μία ακόμα σημαντική στρατηγική επένδυση στη The Jones, ένα από τα πιο έμπειρα στελεχωμένα Creative Advertising Agencies της χώρας ανακοίνωσε η ελληνική πολυεθνική εταιρία Generation Y-International eBusiness Hub, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν με γραφεία σε 10 χώρες και εξαγωγική δραστηριότητα σε 24.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, διαθέτοντας ως στρατηγικό βραχίονα στη δημιουργική διαφήμιση (creative advertising) τη The Jones, η Generation Y ενισχύει καταλυτικά και ενδυναμώνει περαιτέρω τη δημιουργική δυνατότητά της στην επικοινωνιακή στρατηγική του παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολογίου της.

«Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την πολύτιμη εμπειρία που φέρει η ομάδα της Ευτυχίας Μισαηλίδου μέσω της The Jones στον όμιλό μας, καθώς η παρουσία της προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας σε αυτή τη νέα εποχή ανάπτυξης που διέπεται σε κάθε έκφανσή της από data driven creativity(δημιουργικότητα βασισμένη σε απτά δεδομένα)», τόνισε ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.

«Δημιουργικότητα, data και τεχνολογία για βιωματικές ενέργειες αυτή είναι η στρατηγική προσέγγιση της Generation Y και της The Jones, με σκοπό τη δημιουργία ανθρωποκεντρικών επικοινωνιών που θα ενισχύσουν το brand value των υφιστάμενων, αλλά και μελλοντικών πελατών μας» δήλωσε για αυτήν την επένδυση η Managing Partner της The Jones, Ευτυχία Μισαηλίδου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται στρατηγική συμμαχία μέσα στον ίδιο όμιλο εταιρειών, ανάμεσα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δημιουργική διαφήμιση (creative advertising), ανάγοντας την εμπειρία που προσφέρουν τα brands σε μία νέα υπέρ-προσωποποιημένη πραγματικότητα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Envolve: Αναζητά 20 καινοτόμες επιχειρήσεις για το πρόγραμμα επιτάχυνσης

Το ΕnvolveXL είναι ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων μηνών, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποστήριξη από το στάδιο του σχεδιασμού της ιδέας μέχρι και το στάδιο της επένδυσης.
ETBA-Viotexniki-Stegi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. στηρίζει νομικά το Επιχειρηματικό της Πάρκο στη Πάτρα

Η Επιχείρηση διεκδίκησε το να μη χρεώνεται έναντι του δήμου και μάλιστα υπό τη «δαμόκλειο σπάθη» της διακοπής της ηλεκτροδότησης, για ανταποδοτικές υπηρεσίες που δεν τις παρέχει ο δήμος.
Accor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση εσόδων 12% στα 1,434 εκατ. για την Accor το γ' τρίμηνο του 2024

Οι επιδράσεις από την επιχειρησιακή δραστηριότητα (scope effects) που συνδέονται κυρίως με την εξαγορά της Potel & Chabot (τον Οκτώβριο του 2023) στην κατηγορία Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν με 56 εκατ. ευρώ.