Υπερδιπλασιασμό των εσόδων της, άνοιγμα σε νέες αγορές και σχέδια για είσοδο στο χρηματιστήριο: η Blueground, η ελληνική startup που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαχείρισης και ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, με στόχο να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των διαμερισμάτων της σε συνολικά 50 πόλεις σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025.
Ειδικότερα, στους σχεδιασμούς της εταιρείας για είσοδο στο χρηματιστήριο αναφέρθηκε ο CEO και Co-founder της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης τύπου για τα βραβεία του διαγωνισμού της EY, Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς 2021», όπου και απέσπασε τον τίτλο του «Δυναμικά Αναπτυσσόμενου Επιχειρηματία».
Όπως είπε, η εταιρεία θα εξετάσει μέσα στην επόμενη διετία τις επιλογές για είσοδο στο χρηματιστήριο της Αθήνας ή της Νέας Υόρκης, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και εκεί διατηρεί μεγάλο τμήμα δραστηριοτήτων και εσόδων. Όπως σημείωσε ο κ. Χατζηελευθερίου, στην Ελλάδα παραμένει η μισή ομάδα της εταιρείας αλλά το 70% των εσόδων της προέρχεται από το εξωτερικό, συμπληρώνοντας πως η χρηματιστηριακή αγορά στην Αμερική είναι πολύ μεγαλύτερη παρέχοντας και ευκολότερη πρόσβαση σε κεφάλαια.
Σύμφωνα με τις έως σήμερα εκτιμήσεις, η εταιρεία αναμένει μέσα στο 2022 τον υπερδιπλασιασμό των εσόδων της που εκτιμά ότι θα αγγίξουν τα 400 εκατ. δολ., από τα 150 εκατ. δολ. που κατέγραψε το 2021. Παράλληλα, προχωράει στο άνοιγμα σε νέες πόλεις όπως η Βαρκελώνη, το Λουξεμβούργο, οι Βρυξέλλες, και η Σιγκαπούρη και προετοιμάζει και νέες εξαγορές στο εξωτερικό εντός του 2022.
Πρόσφατα ανακοίνωσε επίσης άνοιγμα στη Λατινική Αμερική, καθώς θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, μία proptech startup που δραστηριοποιείται με αντικείμενο ανάλογο της Blueground, η οποία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες. Έως σήμερα διαθέτει 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.
Μέσα σε λιγότερο από 9 χρόνια, από την ίδρυση της το 2013 έως και σήμερα η Blueground έχει καταφέρει να προσελκύσει περί τα 258 εκατ. δολ. και έχει ξεπεράσει τα 5.500 διαμερίσματα, φιλοξενώντας πάνω από 20.000 επισκέπτες μόνο μέσα στο 2021. Παράλληλα, την περασμένη χρονιά δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, με στόχο να προσλάβει ακόμα 160 άτομα μέσα στο επόμενο έτος, με βάση τη χώρα μας. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές με σχέδια να επεκταθεί σε 50 πόλεις και 30.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο έως το 2025 και να επιτύχει αποτίμηση άνω των 10 δισ. δολαρίων.