ΓΔ: 1391.4 -0.45% Τζίρος: 25.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:11:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Lierac: Ενισχύει τη θέση της στα καλλυντικά, αύξηση πωλήσεων 20% το 2021

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα των φαρμακείων έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της Laboratoires Native Hellas στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ επανήλθε σε κερδοφορία μέσα στο 2021.

Με κινητήριο δύναμη το ευρύ δίκτυο των φαρμακείων καθώς και τη δυναμική του καναλιού των ηλεκτρονικών πωλήσεων, ο όμιλος Laboratoires Native Hellas, ο οποίος διαχειρίζεται τα επώνυμα καλλυντικά Lierac, Phyto, Roger & Gallet και Joawe, είδε τις πωλήσεις του να διευρύνονται σημαντικά εν μέσω πανδημίας στην χώρα μας, επιτυγχάνοντας παράλληλα αύξηση των μεριδίων αγοράς του.

Μιλώντας στο BD, η γενική διευθύντρια της εταιρείας, κ. Έλενα Φορνάρο σκιαγραφεί τις προτεραιότητες για το 2022, υπογραμμίζοντας μάλιστα την πρόθεση της εταιρείας να απορροφήσει όποιους κραδασμούς προκύψουν από τις πληθωριστικές πιέσεις που παρατηρούνται διεθνώς. 

«Η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 20% το 2021, σε συνέχεια ενός εξίσου καλού έτους, με σημαντική ενίσχυση τζίρου, κι ως εκ τούτου εισήλθε στο νέο έτος με πολύ καλούς οιωνούς», σημειώνει η κ. Φορνάρο. Οι θετικές αυτές επιδόσεις οφείλονται κατά βάση στην πολύ καλή θέση που η εταιρεία διατηρούσε και προ πανδημίας μέσα στα φαρμακεία, αλλά και στην εκ μέρους της δέσμευση για εκπαίδευση των φαρμακοποιών στην πώληση των εξειδικευμένων προϊόντων της.

Περαιτέρω, οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν και κατά τις περιόδους των lockdown, χάρη στις αυξημένες αγορές μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Όπως σημειώνει η κ. Φορνάρο, το 85% του συνολικού τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τα φαρμακεία, με το 65% αυτού να προκύπτει μέσα στα φυσικά καταστήματα και το υπόλοιπο 35% μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων των φαρμακείων. Πολύ καλές επιδόσεις καταγράφει ιδιαίτερα η μάρκα Lierac, η οποία μέσα στο 2020 ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 9,8%, παρά τους περιορισμούς της πανδημίας. 

Μέσα στη χρονιά που πέρασε, με την επάνοδο της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, η Laboratoires Native επέκτεινε τις συνεργασίες με πολυκαταστήματα αλλά και με τη νέα αλυσίδα drugstore, Lilly Drogerie, που πρόσφατα έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά με ένα κατάστημα στον Πειραιά, ενώ με την ομιλική αναδιοργάνωση που έγινε στις αρχές του 2021, στο «οπλοστάσιο» της εταιρείας εισήλθε και το γνωστό brand προϊόντων περιποίησης, Roger & Gallet.

Πλέον, στη νέα χρονιά, προτεραιότητα της εταιρείας αποτελεί η περαιτέρω εδραίωση ειδικότερα της μάρκας Lierac σε ό,τι αφορά τα προϊόντα αντιγήρανσης, τα οποία αποτελούν σχεδόν το 60% των πωλήσεων της, ενώ σύμφωνα με την κ. Φορνάρο, στόχο αποτελεί επίσης η μεγιστοποίηση της ανδρικής σειράς περιποίησης Lierac Homme, η οποία λανσαρίστηκε στην αγορά στο τέλος του 2021. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται και στην ανάπτυξη της μάρκας Joawe, η οποία διαθέτει καλλυντικά που απευθύνονται στις νεαρότερες ηλικίες μεταξύ 18 και 30 ετών. 

Η κ. Φορνάρο εκτιμά ότι συνολικά η αγορά καλλυντικών στην χώρα μας κάλυψε τις απώλειες του πανδημικού έτους 2020, μέσα στο 2021, με την κατηγορία του μακιγιάζ να επανατοποθετείται προκειμένου να απαντήσει στις διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών, στην εποχή της κυριαρχίας της μάσκας προσώπου. «Η καθαριότητα του προσώπου και η έμφαση στα μάτια αποτέλεσαν τις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν την χρονιά που πέρασε και διατηρούν έως σήμερα την δυναμική τους», επισημαίνει η ίδια χαρακτηριστικά. 

Σημειώνεται ότι η Laboratoire Native έκλεισε την χρήση του 2020 πραγματοποιώντας κύκλο εργασιών ύψους 8,08 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 9,4% συγκριτικά με το 2019, ωστόσο είχε ζημίες προ φόρων ύψους 351.481 ευρώ, έναντι κερδών 169.589 ευρώ το 2019, εξαιτίας της πρόβλεψης απαξίωσης των αποθεμάτων και της καταχώρησης των δειγμάτων κατά την αγορά τους στα αποτελέσματα χρήσεως, συνολικού ύψους 477.755 ευρώ, πρακτική που έχει ωστόσο αναθεωρηθεί. Ως εκ τούτου, για το 2021 εκτιμάται ότι τα κέρδη προ φόρων αγγίζουν τα 937.000 ευρώ ενώ κι οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση σε ποσοστό 20%

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Sephora Greece... απογειώθηκε: Πώς έφτασε σε αύξηση τζίρου 47%

Η αλυσίδα ενισχύει τις πωλήσεις της κατά 27% στο εξάμηνο φέτος, σε συνέχεια ενός έτους επιδόσεων - ρεκόρ, που αποδίδονται στην αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης, αλλά και στην υψηλή ζήτηση από τουρίστες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες εξαγορές στο ραντάρ της Σαράντης, στόχος για EBITDA 80 εκατ. το '24

Η εισηγμένη δίνει προτεραιότητα σε εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες, διαθέτοντας κονδύλια ύψους 54 εκατ. ευρώ για αυτόν τον σκοπό. Παράλληλα, επεκτείνει τις σειρές Carroten και Clinea σε νέες αγορές.
Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.