ΓΔ: 1419.51 -0.80% Τζίρος: 146.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
Bread Factory
Έναρξη λειτουργίας του 9ου καταστήματος της αλυσίδας στην περιοχή ΦΙΞ. Πηγή: Bread Factory

Επεκτείνεται η Bread Factory με νέο κατάστημα στην περιοχή του Φιξ

Το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο άνω των 800 τ.μ. χώρο πώλησης και διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Διαθέτει τέσσερα ταμεία και απασχολεί εβδομήντα άτομα προσωπικό.

Η αλυσίδα καταστημάτων Bread Factory άνοιξε ένα ακόμη νέο σημείο στην Αττική και συγκεκριμένα στην περιοχή του Φιξ (Συγγρού 100). Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου 2021.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το επιτυχημένο concept πολυχώρου τροφίμων που μετρά ήδη 8 καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία με ισχυρό επενδυτικό πλάνο που αφορά τη διεύρυνση του δικτύου, αλλά και τη διαρκή εξέλιξη του μοντέλου λειτουργίας τους με την προσθήκη νέων κωδικών και νέων concept.

Το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο άνω των 800 τ.μ. χώρο πώλησης και διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Διαθέτει τέσσερα ταμεία και απασχολεί εβδομήντα άτομα προσωπικό. Διακρίνεται για τα ξεχωριστά τμήματα προϊόντων που διαθέτει καθώς λειτουργεί τμήμα με προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και τη γνωστή πλέον γωνιά του παγωτού «Angolo di Gelato». Διαθέτει επίσης διακριτά τμήματα με παραδοσιακό μαγειρευτό φαγητό, deli corner με τυποποιημένα προϊόντα καθώς και κάβα ποτών με ξεχωριστές προτάσεις. Το νέο κατάστημα θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.

Η διοίκηση της αλυσίδας Bread Factory εξακολουθεί να προσβλέπει στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων της σε κομβικά σημεία στην Αττική και την επαρχία, αλλά και στην ενδυνάμωση του Concept του Food Hall (πολυχώρος τροφίμων) με την επιπλέον προσθήκη κωδικών σταδιακά αλλά και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.