Τους διαγωνισμούς για τουλάχιστον τέσσερις μαρίνες θέλει να προχωρήσει μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2022 το ΤΑΙΠΕΔ με αρχή από τον τουριστικό λιμένα της Θεσσαλονίκης (Αρετσού), παράλληλα με την προετοιμασία τουλάχιστον δύο νέων διαγωνισμών για περιφερειακά λιμάνια όπως ο Βόλος και η Κέρκυρα.
Στις 24 Δεκεμβρίου έχει προγραμματιστεί η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τη μαρίνα Αρετσούς από τους έξι υποψηφίους που έχουν περάσει στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας. Πρόκειται για τις Ακτωρ Παραχωρήσεις, Αβαξ, Τεχνική Ολυμπιακή, ΤΕΚΑΛ, Πόρτο Καρράς Μαρίνα και την τσεχικών συμφερόντων Emma Holdings που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Γ. Σμετς, γνωστό από την παλαιότερη συμμετοχή του στον ΟΠΑΠ.
Μέχρι το τέλος του χρόνου, όπως αναφέρεται στο σχέδιο αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων (ADP) του ΤΑΙΠΕΔ, θα προκηρυχθεί και ο διαγωνισμός για τη μαρίνα Πύλου για την οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον στο παρελθόν ο όμιλος Κωνσταντακόπουλου που ελέγχει το τουριστικό συγκρότημα Costa Navarino. Το Ταμείο έχει αποφασίσει να προχωρήσει ο συγκεκριμένος διαγωνισμός με ένα μόνο στάδιο.
Εντός του πρώτου τριμήνου του 2021 προετοιμάζεται και ο διαγωνισμός για την μαρίνα υποδοχής megayachts στην Κέρκυρα, με δυνατότητα ελλιμενισμού 98 μεγάλων σκαφών αναψυχής και αξιοποίηση χερσαίας ζώνης 94 στρεμμάτων. Στην ουσία θα παραχωρηθεί τμήμα της περιουσίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας. Με ξεχωριστό διαγωνισμό προωθείται, πάλι μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021, η αναβάθμιση των υφιστάμενων λιμενικών υποδομών στην Κέρκυρα και η δημιουργία μαρίνας στη Νότια Κέρκυρα (Λευκίμμη).
Πιο πίσω πάνε οι διαδικασίες για τις άλλες μαρίνες όπως σε Μύκονο (προετοιμάζεται το Στρατηγικό Σχέδιο ολόκληρου του λιμανιού), σε Αργοστόλι (ολοκληρώθηκε η χάραξη των γραμμών παλαιού και νέου αιγιαλού στην περιοχή της μαρίνας), Ζακύνθου (είναι η πιο ώριμη για έναρξη διαγωνισμού μέσα στο 2022 και τώρα διεξάγεται τεχνικός και νομικός έλεγχος), Ιτέας (θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός καθώς ο πρώτος κηρύχθηκε άγονος αφού ο όμιλος Κυριακούλη που είχε καταθέσει τη μοναδική προσφορά αποσύρθηκε) και Μανδράκι Ρόδου όπου έχει κατατεθεί η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Ηγουμενίτσας και Καβάλας, οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έπειτα από πολλές καθυστερήσεις. Το ΤΑΙΠΕΔ, όπως αναφέρεται στον προγραμματισμό, «προετοιμάζει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου».