ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: MARS

Αύξηση πωλήσεων 9% σημειώνει η Mars Hellas

Επανακάμπτει η Mars Hellas, έπειτα από πολλά χρόνια μείωσης πωλήσεων και θα κλείσει τη φετινή χρονιά με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 9%.

Με θετικό πρόσημo κινείται το 2019 η Mars Hellas, έπειτα από πολλά χρόνια μείωσης πωλήσεων. Όπως ανέφεραν χθες στελέχη της εταιρείας στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντηση με δημοσιογράφους η Mars Hellas θα κλείσει τη φετινή χρονιά με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 9% σε αντίθεση με το 2018 που αποτέλεσε δύσκολη χρονιά με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν μείωση κατά 8%.

Καθoριστικοί παράγοντες της εξέλιξης αυτής ήταν η  ανάκαμψη της ζήτησης  αλλά και οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων, ειδικά στην κατηγορία των τροφίμων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Ben’s.

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο Γιόνας Σάουμαν, γενικός διευθυντής της Mars Hellas και υπεύθυνος για τις αγορές της Κύπρου, του Ισραήλ, της Μάλτας και της Παλαιστίνης, η εταιρεία κατάφερε να επιστρέψει στην κερδοφορία, γεγονός που θα αποτυπωθεί στο τέλος του 2019 στα οικονομικά της αποτελέσματα. Στρατηγικός στόχος της διοίκησης είναι η συνέχιση της ανάκαμψης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Ερωτηθείς για την πιθανότητα δημιουργίας παραγωγικής μονάδας στην Ελλάδα από την Mars η οποία διεθέτει εργοστάσια και κέντρα έρευνας σε διάφορα σημεία της Ευρώπης, ο κ. Σάουμαν διευκρίνισε ότι δεν υπάρχουν επί του παρόντος σχέδια που να αφορούν στη δημιουργία τέτοιου είδους μονάδας στην Ελλάδα αλλά ούτε και την εξαγορά αντίστοιχης ελληνικής.

Άναφορικά με την κατηγορία των σοκολατοειδών, η οποία καταλαμβάνει μερίδιο 30% επί του τζίρου, όπως επισημάνθηκε από τα στελέχη της εταιρείας, η Mars Hellas θα επιδιώξει την ενίσχυση των πωλήσεών της μέσω αύξησης των σημείων όπου διατίθενται τα προϊόντα της με έμφαση στο δίκτυο μικρής λιανικής όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ κ.ά

Παράλληλα, ενισχύεται η κατηγορία της τσίχλας, στην οποία η εταιρεία έχει παρουσία με το σήμα Orbit, αγορά η οποία έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια από την οικονομική κρίση, καθώς και η κατηγορία των τροφίμων (ρύζι, σάλτσες). Και οι δύο αυτές κατηγορίες καταλαμβάνουν μερίδιο περίπου 25% επί του τζίρου της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επί του τζίρου της εταιρείας, 45% καταλαμβάνει η κατηγορία τροφών και προϊόντων για ζώα συντροφιάς (με πιο γνωστά σήματα Pedigree και Whiskas).

Η Mars αποτελεί οικογενειακή επιχείρηση με περισσότερο από έναν αιώνα ιστορίας, παρασκευάζοντας ποικίλα προϊόντα και προσφέροντας υπηρεσίες για τους ανθρώπους και τα κατοικίδια ζώα με περισσότερα από 35 δισ. δολάρια σε πωλήσεις. Εξ αυτών, το 52% πραγματοποιείται στις ΗΠΑ, το 22% στη Δ. Ευρώπη, το 14% στην Ασία και το 8% στην Κ. Ευρώπη και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (ΚΑΚ). Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 80 χώρες.

Η MARS Hellas, βρίσκεται για πάνω από 10 χρόνια στις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Διαθέτει μερικά από τα πλέον αγαπημένα brands: τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Bens, τις τσίχλες Orbit και 5 και τέλος, τις τροφές για κατοικίδια Royal Canin, Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar Nutro και Catisfactions.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευαγ. Μυτιληναίος: Βασική πρόκληση η ένταξη της Metlen στο LSE

Ο επικεφαλής της Metlen, τονίζει στους Sunday Times, ότι παραμένει αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας, ενώ η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξή της.