Ανοδική πορεία ακολούθησε το σύνολο των μεγεθών της Πλαίσιο Computers κατά το α' εξάμηνο του έτους, με τη διοίκηση να τονίζει ότι υπάρχει σημαντική επέκταση της πελατειακής βάσης της εταιρείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Πλαίσιο Computers οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 34,1% στα 199,2 εκατ. από 148,6 εκατ., με το ποσοστό της αύξησης να διαμορφώνεται σε 25,2% αφαιρουμένης της επίπτωσης των επιδοτούμενων πωλήσεων της ψηφιακής μέριμνας. Παράλληλα τα προ φόρων κέρδη εμφάνισαν άνοδο 281,5% στα 1,9 εκατ., με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να ενισχύονται 24,2% και να φθάνουν στα 6,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους κινήθηκαν 331,8% υψηλότερα στα 1,4 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η εταιρεία επισημαίνει ότι συνεχίζει να διαθέτει υψηλή ρευστότητα στα 39,2 εκατ. ευρώ, αφαιρουμένου του τραπεζικού δανεισμού, στα 21,8 εκατ., ενώ τα ίδια κεφάλαια φθάνουν στα 96 εκατ. ευρώ.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο πρόεδρος της Πλαίσιο, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα απo τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς. Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020. Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια.».
Ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε: «Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο σε αυτό που ονομάζουμε post-Covid οικονομία. Στην post-Covid οικονομία, ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες φωτίζουν τον κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας που μας κρατάει συνδεδεμένους και καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e commerce και omnichannel πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου. Στο timeline του Πλαισίου, η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες ξεκινούν από πολύ νωρίς. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική μιας ομάδα τόσο δεμένης κι ικανής που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου.».