ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Ακίνητο στο Κολωνάκι απέκτησε η Intercontinental

Επιτυχής πλειοδοσία σε δημόσιο διαγωνισμό για την απόκτηση αυτοτελούς, πολυώροφου επαγγελματικού κτιρίου στην Τσακάλωφ έναντι 5.935.000 ευρώ.

Η Intercontinental προσέφερε το ποσό των 5.935.000 ευρώ και απεκτησε αυτοτελές επαγγελματικό ακινήτο επί της οδού Τσακάλωφ στο Κολωνάκι στα πλαίσια συμμετοχής της σε δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό. 

Aκολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:

Η Intercontinental International ΑΕΕΑΠ («Εταιρία») ενημερώνει ότι στα πλαίσια συμμετοχής της σε δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό, ο οποίος διοργανώθηκε από την Πειραιώς Real Estate A.E. ως Σύμβουλος Διαχείρισης Πώλησης Ακινήτων της Τράπεζας Πειραιώς Α.Ε., προσέφερε το ποσό των 5.935.000 Ευρώ για την απόκτηση αυτοτελούς επαγγελματικού ακινήτου επί της οδού Τσακάλωφ, αρ. 13 στην Αθήνα και ανακηρύχθηκε πλειοδότρια.

Η Εταιρία θα ενημερώσει περαιτέρω τους Μετόχους της και το επενδυτικό κοινό εφόσον ολοκληρωθεί η κατακύρωση του διαγωνισμού και καταρτιστεί το συμβόλαιο αγοράς του ακινήτου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Accor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση εσόδων 12% στα 1,434 εκατ. για την Accor το γ' τρίμηνο του 2024

Οι επιδράσεις από την επιχειρησιακή δραστηριότητα (scope effects) που συνδέονται κυρίως με την εξαγορά της Potel & Chabot (τον Οκτώβριο του 2023) στην κατηγορία Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν με 56 εκατ. ευρώ.
costa navarino mandarin oriental hotel
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρέχει το επενδυτικό πλάνο των 250 εκατ. ευρώ της Costa Navarino

Το σύνολο των άμεσων επενδύσεων έχει φτάσει τα 850 εκατ. ευρώ, ενώ μαζί με τις επενδύσεις τρίτων στο real estate ξεπερνά τα 1,25 δισ. ευρώ, με τις συνολικές επενδύσεις να αναμένεται να φτάσουν τα 2,5 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Goldman Sachs εξαγόρασε τα ξενοχεία Casa Cook και Cook's Club

Η αλυσίδα Casa Cook διαθέτει πέντε ακίνητα, τρία στην Ελλάδα (Μύκονος, Σάμος και Ρόδος) με την επένδυση από την GS να στοχεύει την επιτάχυνση των brands σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, παραμένοντας πιστά στην αρχική φιλοσοφία πάνω στην οποία δημιουργήθηκαν.