ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνας.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις από την Εθνική Τράπεζα

Η Εθνική στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή διευκολύνοντας τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα.

Η Εθνική Τράπεζα παρουσίασε τις νέες ψηφιακές της λύσεις για τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιχειρεί η τράπεζα και τρέχει στην ελληνική οικονομία. Το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει  για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες η Εθνική μεταφέρει τις παραδοσιακές εργασίες στο ψηφιακό περιβάλλον και δίνει περιθώρια στις επιχειρήσεις να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο.

Χαρακτηριστικά μέσω των νέων ψηφιακών υπηρεσιών οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λάβουν μέχρι και 35.000 ευρώ δάνειο ως κεφάλαιο κίνησης μέσα σε 48 ώρες. Δίνει επίσης τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της να αποκτήσουν online λογαριασμό όψεως και πρόσβαση στο Internet Banking, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα.

Παράλληλα για πρώτη φορά προσφέρεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις στην αποδοχή και εκκαθάριση συναλλαγών με κάρτες να αποκτήσουν τερματικά POS καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και Key2Pay. Η επιλογή τερματικού και υπηρεσιών, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται online και εντός λίγων ωρών, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει για την υπογραφή της σύμβασης και την παραλαβή του τερματικού στην έδρα της επιχείρησης.

Η διοίκηση της τράπεζας τόνισε ότι η Εθνική στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή, αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech.  Η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:

  • Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.
  • Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
  • Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.

Σημειώνεται, ότι η open banking πλατφόρμα που διαθέτει η Εθνική Τράπεζα θεωρείται από την αγορά κορυφαία σε ευρωπαϊκό επίπεδο.  Πρόκειται για μία «ανοιχτή» και με ελεύθερη πρόσβαση υπηρεσία, η οποία συνδέει το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας, χωρίς να απαιτεί ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα και υποστηρίζει την ανάπτυξη καινοτόμων fintech υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένων για την πελατειακή βάση και τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.  

Παράλληλα, η Εθνική Τράπεζα εξελίσσει το μοντέλο εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών, ενισχύοντας και συμπληρώνοντας το ρόλο του Relationship Manager με την ομάδα Corporate Transaction Banking, ομάδα εξειδικευμένων στελεχών-συμβούλων για ολοκληρωμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.  

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος άνοιξε την παρουσίαση, τόνισε ότι η τράπεζα θα συνεχίσει να καινοτομεί και να οδηγεί τις εξελίξεις στην ψηφιακή τραπεζική και επισήμανε ότι «η Εθνική στάθηκε δίπλα στους πελάτες της και τους βοήθησε να αναγνωρίσουν πόσο απλή είναι η χρήση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών». Ο κ. Μυλωνάς τόνισε χαρακτηριστικά: «Επενδύουμε συνεχώς στην τεχνολογία και την καινοτομία και δεν σταματάμε να σχεδιάζουμε και να προτείνουμε σύγχρονες λύσεις, να δημιουργούμε μέλλον μαζί με τους πελάτες μας. Προσφέρουμε λύσεις που συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων. Ορίζουμε μια νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες μας, φέρνοντας την τράπεζα κοντά τους, όπου και αν βρίσκονται».  

Η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας Χριστίνα Θεοφιλίδη, υπογράμμισε ότι «Η τεχνολογία και η καινοτομία αποκτούν νόημα όταν βελτιώνουν την καθημερινότητά μας, όταν αξιοποιούνται για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες, να γίνουμε πιο γρήγοροι, να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες και τις συνθήκες της νέας εποχής.  Στην Εθνική Τράπεζα τα τελευταία έτη δουλέψαμε εντατικά πάνω σε ένα όραμα. Το όραμα να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, βασισμένη στις ανάγκες των πελατών μας. Και καθώς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε διαπιστώνουμε ότι το «πάω τράπεζα» αλλάζει.  Η Χ. Θεοφιλίδη σημείωσε ότι η χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες και την έφερε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και μελέτες που αποτυπώνουν τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται.  

Στην τοποθέτησή του ο Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης, τόνισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη.  Δεν αφορά κάποιες επιχειρήσεις ή κλάδους αλλά όλες τις επιχειρήσεις και όλους τους κλάδους.  Για το λόγο αυτό, σχολίασε πως «στην Εθνική Τράπεζα αξιοποιούμε τις ισχυρές τεχνολογικές δυνατότητες και δεξιότητές μας, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας, αξιολογούμε κριτικά τα διεθνή best practices και τις εξελίξεις στο χώρο των fintech και προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση αιχμής σε δύο βασικούς άξονες». Ο πρώτος άξονας αφορά σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα internet banking που προσφέρει λύσεις στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων.  Ο δεύτερος άξονας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ειδικότερα των APIs και Open Banking».

Ο Group CΟO, Στράτος Μoλυβιάτης, ανέφερε συγκεκριμένα: «Σήμερα έχουμε καταφέρει να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη και συμμετρική ψηφιακή πρόταση και για τους ιδιώτες και για τις επιχειρήσεις με κορυφαία χαρακτηριστικά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδo. Έχουμε δημιουργήσει μια πλήρη ψηφιακή πλατφόρμα, που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται από περίπου 2,3 εκατομμύρια πελάτες, και υποστηρίζει πάνω από 8 χιλιάδες χρήστες, 60 χιλιάδες κλήσεις και 3.000 “εγχρήματες” συναλλαγές ανά λεπτό, τις ημέρες με μεγάλο φόρτο. Είναι ο μεγαλύτερος εξυπηρετούμενος όγκος στην ελληνική αγορά».  Ο κ. Μολυβιάτης  προανήγγειλε τέλος νέα λανσαρίσματα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021, με στόχο πάντα «την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Εθνικής τράπεζας και τη διατήρηση της κορυφαίας θέσης στην ψηφιακή τραπεζική». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε νέα εποχή μπαίνει η Εθνική Τράπεζα με αιχμή την υψηλή τεχνολογία

Αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας και αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας συνθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της Εθνικής Τράπεζας. Τι δηλώνουν Χαρδούβελης και Μυλωνάς για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αίτημα σε ESM για κατάργηση των ειδικών δικαιωμάτων του κράτος στην Εθνική

Το αίτημα κατάθεσε το υπουργείο Οικονομικών σε συνέχεια σχετικής εξαγγελίας του Κ. Χατζηδάκη. Εντός Νοεμβρίου αναμένεται η απάντηση του ΕSM και θα ακολουθήσει νομοθετική ρύθμιση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στις startups «ποντάρει» η Εθνική: Πώς επενδύει στην καινοτομία

Σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί το πρόγραμμα NBG Seeds, που ανοίγει δρόμους ανάπτυξης σε καινοτομικές εταιρείες. Ποιες νεοφυείς εταιρείες εξασφάλισαν συνεργασία με την τράπεζα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην τελική ευθεία μπαίνει το νέο placement της Εθνικής Τράπεζας

Στις αρχές Οκτωβρίου τοποθετείται το placement με τις εκτιμήσεις της αγοράς να τοποθετούν την τιμή γύρω από τα επίπεδα των 7,50 ευρώ. Πάνω από τα 10 ευρώ δίνουν τιμή στόχο για τη μετοχή της Εθνικής οι διεθνείς οίκοι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ακατανίκητη έλξη των neobanks μαγνητίζει και τις παραδοσιακές τράπεζες

Με στόχο να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα τις νεότερες γενιές ολοένα και περισσότερες ευρωπαϊκές τράπεζες επενδύουν σε ψηφιακές τράπεζες. Η επένδυση της Πειραιώς στη Snappi και τα σχέδια της Alpha Bank.