Η επιστροφή στην κανονικότητα και η επανεκκίνηση της λειτουργίας των καταστημάτων και η ανάκαμψη των πωλήσεων στο εξωτερικό έφεραν άνοδο στις πωλήσεις της Κλουκίνας Λάππας κατά 17% στο πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σχέση με αντίστοιχο διάστημα του 2020 και 4,70% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, με τη σταδιακή επαναλειτουργία του δικτύου των φυσικών καταστημάτων από τις 5 Απριλίου, οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα, σημείωσαν για την ίδια περίοδο αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αλλά και αύξηση 6,98% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων, εξακολουθεί να είναι πρώτο σε πωλήσεις και με σημαντική διαφοροποίηση του ποσοστού συμμετοχής στις συνολικές πωλήσεις λιανικής, από το δεύτερο στην σειρά κατάστημα. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το ποσοστό συμμετοχής του e-shop, εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει γύρω στο 14%-15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις.
Πολύ έντονα σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι πωλήσεις της Ρουμανίας, σημειώνοντας αύξηση 92% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Ο όμιλος και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς. Ομοίως σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 45% και της Αλβανίας 35%.
Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του α΄ εξαμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου, δημιουργούν στη διοίκηση του Ομίλου συγκρατημένη αισιοδοξία για την προοπτική των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021.