ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Το ελληνικό ρούχο κερδίζει την αγορά της Ισπανίας

Αυξάνονται οι εξαγωγές ελληνικών ρούχων στην Ισπανία: ήδη στο πρώτο οκτάμηνο του 2019 έχουν ξεπεράσει τα 35 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένεται να φτάσουν μέχρι και τα 50 εκατ. ευρώ μέχρι τέλος του έτους.

Σε σημαντικό εμπορικό εταίρο αναδεικνύεται η Ισπανία σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές επώνυμων ενδυμάτων από την χώρα μας την τελευταία διετία, επιδεικνύοντας αξιοπρόσεκτη δυναμική. Ειδικότερα, οι εξαγωγές ρούχων για το σύνολο του 2018 ανήλθαν σε 25 εκατ. ευρώ, ενώ στο οκτάμηνο του τρέχοντος έτους έχουν ήδη ξεπεράσει τα 35 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος, η αξία τους αναμένεται να προσεγγίσει ακόμη και τα 50 εκατ. ευρώ έως το τέλος του έτους, εφόσον διατηρηθεί ο τρέχων ρυθμός ανάπτυξης. Να σημειωθεί ότι οι ελληνικές εξαγωγές στην Ιβηρική χώρα δεν ξεπερνούσαν σε αξία τα 18 εκατ. ευρώ προ τριετίας.

Καθοριστικό παράγοντα της παρατηρούμενης αύξησης αποτελεί το χτίσιμο ελληνικών brand names με αξία και δυναμική, αλλά και η συμμετοχή ολοένα και περισσσότερων εταιρειών στις εκθέσεις μόδας της Ισπανίας.

Επιπλέον, η ισπανική αγορά αποτελεί την 5η σε μέγεθος αγορά ειδών μόδας στην Ευρώπη, με αξία λιανικών πωλήσεων η οποία το 2018 κατέγραψε άνοδο 2% και άγγιξε τα 18,5 δισ. ευρώ. Η πορεία ανάπτυξης της ισπανικής οικονομίας, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις των βασικών μισθών το 2019 εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση της κατανάλωσης ενδυμάτων την επόμενη τριετία.

Στα πλαίσια αυτά, ο ΣΕΠΕΕ καλεί τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στην μεγαλύτερη έκθεση μόδας της χώρας, MOMAD, η οποία λαμβάνει χώρα στη Μαδρίτη από τις 6 έως το 8 Φεβρουαρίου 2020. Σημειώνεται ότι στην τελευταία έκθεση του Σεπτεμβρίου 2019 έλαβαν μέρος περισσότερα από 800 brands από 37 χώρες, με τους εμπορικούς επισκέπτες να αγγίζουν τους 15.200 χιλιάδες. Από ελληνικής πλευράς στην έκθεση συμμετείχαν οι εταιρείες AXEL ACCESSORIES, CAMELOT, HARIS COTTON, GREEK CLOSET, MAESTRI GROUP, MAT FASHION, MINERVA και VANOOMS. Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 30 Νοεμβρίου επικοινωνώντας με τα γραφεία του ΣΕΠΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κατακτούν αγορές τα ελληνικά καλλυντικά, άλμα εξαγωγών 26% στο 9μηνο 2022

Τα μηνύματα είναι θετικά και για την εγχώρια αγορά καλλυντικών, η οποία αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,5% το 2023, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Αγκάθι για τον κλάδο αποτελεί το θέμα των ακριβών πρώτων υλών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κέρδισαν μερίδιο στη διεθνή αγορά τα παιχνίδια Made in Greece

H Ελλάδα κέρδισε μερίδια αγοράς ως προς τις εξαγωγές προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, χάρη στη θετική συσχέτιση ποιότητας/τιμής αλλά και στην αμεσότητα αποστολής των ειδών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Μπουμ» στις εξαγωγές καλλυντικών με ισχυρή ζήτηση από την Ασία

Αυξάνεται η ζήτηση για ελληνικά καλλυντικά στο εξωτερικό, με σημαντικότερη ώθηση από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο, Ινδία, Βιετνάμ αλλά και την Κίνα. Η εγχώρια αγορά αναμένεται να αυξηθεί περίπου κατά 3% φέτος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έγιναν περιζήτητα στη διεθνή αγορά τα καλλυντικά με ελληνική υπογραφή

Οι ελληνικές εξαγωγές καλλυντικών ενισχύθηκαν κατά 20% το 2021, συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας σε αξία τα 500 εκατ. ευρώ, ποσό διπλάσιο συγκριτικά με τα μεγέθη προ δεκαετίας. Με ρυθμό 31% η αύξηση το πρώτο δίμηνο του έτους.