ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Enterprise Greece: Webinar με θέμα τις ελληνικές εξαγωγές στη Βραζιλία

Επιπλέον, η έναρξη των εμβολιασμών παγκοσμίως και η προσδοκώμενη υποχώρηση της πανδημίας, καθιστούν το 2021, χρονιά δυνητικών ευκαιριών αναφέρει η Enterprise Greece.

Ο δεύτερος κύκλος των επιτυχημένων διαδικτυακών ενημερωτικών webinars της Enterprise Greece για τις στρατηγικές εξαγωγικές αγορές, ξεκίνησε για το 2021, με το: «Doing Business in Brazil – COVID 19 Challenges and Opportunities», το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Ελληνικού Προξενείου στο Σάο Πάολο και απευθυνόταν σε στελέχη ελληνικών, εξαγωγικών εταιρειών.

Oι ευκαιρίες αλλά και οι προκλήσεις που παρουσιάζει η αγορά της Βραζιλίας για τις Ελληνικές επιχειρήσεις επιβεβαίωσαν τα τεράστια περιθώρια που υπάρχουν για περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων της χώρας μας με την 7η μεγαλύτερη οικονομία, παγκοσμίως. Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, παρότι το διμερές εμπόριο Ελλάδος-Βραζιλίας βρίσκεται ακόμη σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξής του, δεδομένου ότι τα παραδοσιακά προϊόντα και οι υπηρεσίες της χώρας μας, απολαμβάνουν αναγνώρισης και θαυμασμού στη χώρα της Λατινικής Αμερικής. 

Επιπλέον, η έναρξη των εμβολιασμών παγκοσμίως και η προσδοκώμενη υποχώρηση της πανδημίας, καθιστούν το 2021, χρονιά δυνητικών ευκαιριών για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αγορά της Βραζιλίας. Παρά τις δυσκολίες του 2020, το 2021 το ΑΕΠ της Βραζιλίας, αναμένεται να αυξηθεί κατά 2,9%, ενώ οι ελληνικές εξαγωγές προς τη χώρα, παρουσίαζαν αυξητική τάση κατά τα 2 τελευταία έτη πριν την πανδημία, με το 2018 η αύξηση να ανέρχεται στο 324%. 
 
Σύμφωνα με το Διεθνές Κέντρο Εμπορίου, τα ελληνικά προϊόντα με τις θετικότερες προοπτικές εξαγωγής στην αγορά της Βραζιλίας είναι το παρθένο ελαιόλαδο και τα παράγωγα του, τα φάρμακα, τα ορυκτά και χημικά λιπάσματα. 

Περισσότερες ευκαιρίες για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αναμένεται να δημιουργήσει και η ολοκλήρωση της Συμφωνίας Ευρωπαϊκής Ένωσης – Mercosur.

Η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, κα. Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, ανάφερε: «Η Ελλάδα πέτυχε το 2020 την επανατοποθέτησή της σε παραδοσιακές εξαγωγικές αγορές και στόχος μας είναι το 2021 να στραφεί και σε αγορές που διαθέτουν μεγάλες προοπτικές, όπως η Βραζιλία. Σε αυτές τις αγορές άλλωστε, οι ελληνικές εταιρείες χρειάζονται την πιο ενεργή στήριξη. Κλάδοι με έντονο ενδιαφέρον όπως αυτός των τροφίμων, των φαρμάκων, των λιπασμάτων και των ορυκτών, αξίζει να υποστηριχθούν, ώστε να διευρύνουν το εξαγωγικό τους αποτύπωμα στη χώρα. Η Βραζιλία αποτελεί μια δυνητικά στρατηγική αγορά για επιλεγμένους κλάδους της ελληνικής οικονομίας».

Ο Σύμβουλος Ο.Ε.Υ. Β’, της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Βραζιλία, κ. Μάριος Μαθιουδάκης, δήλωσε: «Με επίκεντρο ανάλυσης την βραζιλιάνικη αγορά, συνδιοργανώσαμε με την Enterprise Greece το τηλεσεμινάριο (webinar) με θέμα: “Doing Business in Brazil: Covid-19 Challenges and Opportunities”. 

Θα θέλαμε να συγχαρούμε την Enterprise Greece για την πρωτοβουλία της να θεσμοθετήσει αυτή την πολύ σημαντική σειρά των Webinars, ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας Covid-19.
H Bραζιλία είναι η μεγαλύτερη οικονομία & αγορά της Νοτίου Αμερικής καθώς και από τους μεγαλύτερους καταναλωτές τροφίμων στον κόσμο. Αποτελεί μία τεράστια δυναμική αγορά και παρουσιάζει πολλές και ποικίλες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Ωστόσο ταυτοχρόνως, είναι και μία δύσκολη αγορά με αρκετές ιδιαιτερότητες. Για το λόγο αυτό, συνιστούμε στις ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες να εξερευνήσουν την συγκεκριμένη αγορά, επιδεικνύοντας την κατάλληλη υπομονή & επιμονή.

Τα τελευταία χρόνια (2018 & 2019) παρατηρήθηκε μία αξιοσημείωτη αύξηση στις ελληνικές εξαγωγές προς την Βραζιλία, όπως επίσης ένα αυξημένο ενδιαφέρον για διάφορα προϊόντα μας όπως π.χ. τα φαρμακευτικά. Ελπίζουμε αυτή η τάση να συνεχιστεί και τα προσεχή έτη, καθώς και να διευρυνθεί η ποικιλία των εξαγόμενων προϊόντων μας.
Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Αγίου Παύλου παραμένει στη διάθεση των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών καθώς και όλων των σχετικών εξωστρεφών επιχειρηματικών φορέων που θα επιθυμούσαν να διερευνήσουν περαιτέρω την πιθανότητα δραστηριοποίησής τους  στην ενδιαφέρουσα βραζιλιάνικη αγορά».



 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Enterprise Greece: Προτεραιότητα η δυναμική παρουσία στις εκθέσεις

Είναι η 20η συνεχόμενη χρονιά που η Enterprise Greece ανέλαβε την οργάνωση της εθνικής αντιπροσωπείας με περίπτερο 1.100 τ.μ., στη μεγαλύτερη και σπουδαιότερη έκθεση για όλους τους κλάδους των δομικών υλικών και κατασκευών στη Μέση Ανατολή.