ΓΔ: 1394.57 -0.22% Τζίρος: 49.55 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:37:30 DATA
BYD-petropoulos-electric oximata
Φώτο: Π. Πετρόπουλος

Στρατηγική συνεργασία Π. Πετρόπουλου και της κινεζικής BYD

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος θα αποτελεί εισαγωγέα της κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων BYD που θα συμμετέχει στον διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Εισαγωγέα της κινεζικής BYD στην Ελλάδα με στόχο να παρέχει sales και after sales υπηρεσίες για τα υπερσύγχρονα, ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας θα αποτελεί η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ. Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την Ευρώπη αλλά και για την Ελλάδα με άμεσο στόχο τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος.

Η εταιρία BYD διαθέτει 37 εργοστάσια σε Ασία, Ευρώπη και Αμερική ενώ μέχρι στιγμής μετρά 900.000 πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και 50.000 παραδόσεις BYD ηλεκτρικών λεωφορείων σε όλο τον κόσμο. Αιχμή του δόρατος η τεχνογνωσία της στην κατασκευή μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού οι οποίες μπορούν να επιβιώσουν από σύνθλιψη, κάμψη, διάτρηση και θέρμανση. Η παρουσία της στην Ευρώπη, είναι αξιοσημείωτα δυναμική καθώς αποτελεί market leader της αγοράς, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 1.400 ηλεκτρικά λεωφορεία σε πάνω από 20 Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες λειτουργώντας δύο εργοστάσια κατασκευής ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία και στην Γαλλία όπου καλύπτουν τις ανάγκες της Ευρώπης, ενώ συνεργάζεται και με το εργοστάσιο της Alexander Denis Limited (ADL) στην Αγγλία, όπου παρέχει τις μπαταρίες, τα μοτέρ και όλη την τεχνογνωσία σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Η BYD πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2019 όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του ηλεκτρικού αστικού λεωφορείου Midi Bus. Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρικό λεωφορείο, 8,7 μέτρων, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το οποίο κινείται αθόρυβα και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών, από τους οποίους οι 22 είναι καθήμενοι.

Το λεωφορείο, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, μια υποδομή που αυξάνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του στόλου. Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2021 οι επιβάτες είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, με το Κ9 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στο πλαίσιο των δοκιμαστικών διαδρομών του Υπουργείου Μεταφορών ενόψει του διαγωνισμού για προμήθεια 1.300 λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τέλος το Κ9 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στις ίδιες δοκιμαστικές διαδρομές κατάφερε να φτάσει τα 320 χιλιόμετρα αυτονομία κατά μέσο όρο την ημέρα.

Στα μελλοντικά σχέδια της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, είναι η παρουσίαση ηλεκτρικών βαν και φορτηγών 7,5 τόνων της BYD εντός του 2021, ενώ στο προσεχές μέλλον θα προωθήσει περισσότερα μοντέλα του οίκου, ιδανικά για το πρόγραμμα Α.Τρίτσης των Ελληνικών δήμων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Π. Πετρόπουλος: Απειλεί με προσφυγή για το διαγωνισμό των ηλεκτρικών λεωφορείων

Η εταιρεία που είναι διανομέας της BYD εκφράζει την αντίθεση της για τον αποκλεισμό της από τη συνέχεια του διαγωνισμού που αφορά την προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180χλμ..
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Π. Πετρόπουλος: Δεν υπάρχουν συζητήσεις για πώληση με ξένο fund

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της σημειώνει, ακόμη, ότι οι βασικοί μέτοχοι τα τελευταία χρόνια έχουν δεχθεί κρούσεις από ενδιαφερόμενους αγοραστές αλλά δεν αυτές δεν έχουν καταλήξει σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
BYD-petropoulos-electric oximata
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι απαντά η Πετρόπουλος για τον διαγωνισμό για τα ηλεκτρικά λεωφορεία

Η εταιρεία επισημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία επίδραση στις πωλήσεις της από τη σχετική απόφαση, καθώς η πώληση σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού τιμολογείται απ’ ευθείας από τον ανάδοχο.